۳ نفر
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
کدام شهر چین برای خرید عمده بهتر است؟

اگر به تازگی موفق به دریافت ویزای چین شده‌اید و می‌خواهید تجارتی پرسود داشته باشید، آشنایی با بهترین شهر چین برای خرید عمده به شما کمک خواهد کرد.

چین کشوری است که علاوه بر محبوب بودن در میان گردشگران، دارای محبوبیت ویژه‌ای در میان تجار و علاقه‌مندان به خرید عمده است. برای کسب درآمد و به دست آوردن سود بالا از طریق تجارت در چین لازم است تا بهترین شهرهای این کشور، که می‌توانند بهترین گزینه برای خرید عمده باشند را شناسایی کرد. در بیشتر خیابان‌های شهرهای بزرگ چین شما می‌توانید مراکز خرید و بازارهایی با غرفه‌های متنوع را مشاهده کنید که در این میان برخی از آن‌ها برای خرید عمده گزینه خوبی به حساب می‌آیند.

اگر به تازگی موفق به دریافت ویزای چین شده‌اید و می‌خواهید تجارتی پرسود داشته باشید، آشنایی با بهترین شهر چین برای خرید عمده به شما کمک خواهد کرد. پس توصیه می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

خرید عمده از بهترین شهر چین

تقریبا همه ما می‌دانیم که چین یکی از کشورهای بزرگ و قدرتمند دنیا در زمینه تجارت و تولید محصولات بسیار متنوع است. این مسئله باعث شده تا سالانه افراد زیادی به قصد تفریح و یا کار و تجارت به این کشور سفر کنند. هر کدام از شهرهای چین دارای مراکز فروش متنوعی هستند که محصولاتی مختلف را در زمینه پوشاک، لوازم الکترونیکی، اکسسوری‌ها، خوراکی‌ها و موارد دیگر عرضه می‌کنند. بازار چین برای سرمایه‌گذاری تجار بسیار مناسب است و سرمایه‌گذاران می‌توانند هر چیزی را مطابق با نیاز خود در این بازار پیدا کنند؛ اما لازم است که تجار بدانند بهترین شهر چین برای خرید عمده کدام است؟

بیشتر افراد زمانی که به فکر تجارت با چین می‌افتند، خرید محصولات از شهرهای پکن و شانگهای را در ذهن دارند؛ در حالی که می‌توان شهرهای بهتر دیگری را برای تجارت پیدا کرد. اگر شما اطلاعات کاملی درباره وضعیت تجارت و خرید عمده در چین داشته باشید، می‌توانید سود خوبی از این راه کسب کنید.

لیست بهترین شهرهای چین برای خرید عمده

گوانگژو

گوانگژو یکی از بهترین شهرهای چین برای خرید عمده شناخته می‌شود. شما در این شهر می‌توانید انواع پوشاک و لوازم الکترونیکی را با قیمتی مناسب و به‌صورت عمده خریداری کنید. شما بسته به نیازتان می‌توانید خریدهای خود را از بازارهای عمده‌فروشی و یا فروشگاه‌های لوکس انجام دهید. بهترین نقطه این شهر برای خرید می‌تواند خیابان عابر پیاده shangxiajiu باشد که در آن می‌توانید کفش‌ها و لباس‌های مد روز را با قیمت‌هایی بسیار مناسب پیدا کنید. از دیگر بازارهای مناسب برای خرید عمده می‌توان به بازارهای عمده‌فروشی لباس شاهه و بازارهای الکترونیکی گوانگژو در اطراف میدان هایین اشاره کرد.

هنگ‌کنگ

کدام شهر چین برای خرید عمده بهتر است؟

به هنگ‌کنگ عنوان بهشت خرید را داده‌اند و از محبوبیت بسیار بالایی برای خرید در چین برخوردار است. اگر می‌خواهید برندهای برتر دنیا و کالاهای تخصصی محلی را خریداری کنید، این شهر و بازارهای آن می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. به دلیل آنکه بیشتر کالاهای هنگ‌کنگ مشمول مالیات فروش نمی‌شوند، می‌توانید کالاهای خوبی را با قیمتی بسیار پایین به‌صورت عمده خریداری کنید. میدان تایمز، شهر بندری عظیم Tsim Sha Tsui، New Town Plaza، Pacific Place و مراکز خرید دیگر می‌توانند کالاهایی مانند لباس، لوازم آرایشی، کیف دستی و جواهرات را با قیمت‌های مناسب در اختیار شما قرار دهند.

شنژن

اگر به دنبال خرید محصولات الکترونیکی به‌صورت عمده و با قیمت مناسب باشید، شهر شنژن چین حرف اول را می‌زند. مرکز خرید Huaqiangbei برای خرید وسایل الکترونیکی در صدر قرار دارد. علاوه بر این، بازار SEG می‌تواند انواع لوازم الکترونیکی را با قیمت‌های پایین و بسیار خوب در اختیار شما قرار دهد. در بازار SEG محصولات مختلفی مانند لپ‌تاپ‌های دست اول و دوم، کارت گرافیک، مانیتور و دیگر سخت‌افزارها عرضه می‌شود. اگر به دنبال خرید محصولات دیگری در شنژن مانند لباس، جواهرات، اسباب‌بازی‌ها، صنایع‌دستی و موارد دیگر هستید، دانگمن بهترین منطقه خواهد بود. علاوه بر این، در منطقه نانشان نیز طیف گسترده‌ای از برندهای مختلف پیدا می‌شود.

هانگژو

کدام شهر چین برای خرید عمده بهتر است؟

برای خرید عمده ابریشم و چای، هانگژو یکی از مناطق اصلی چین بوده که از سابقه‌ای طولانی در ساخت ابریشم برخوردار است. شما در این شهر می‌توانید لباس‌های ابریشمی را در تنوع بالا و با قیمتی مناسب به‌صورت عمده خریداری کنید. برای خرید پوشاک باید به سراغ بازار پوشاک Sijiqing بروید که در آن لباس‌هایی منحصربه‌فرد را به سبک Hangzhou به‌صورت عمده به فروش می‌رسانند. علاوه بر این، خیابان‌های Yan’an، Qinghefang و Wulin Road در این شهر از محبوبیت بالایی برای خرید برخوردار هستند.

شانگهای

این شهر در لیست بهترین شهرهای چین برای خرید عمده قرار دارد؛ به‌خصوص که فروشگاه‌های معاف از گمرک را شامل می‌شود. در این شهر فروشگاه‌های مد، خرده‌فروشی، مراکز خرید لوکس و بازارهای الکترونیکی به‌وفور یافت می‌شوند. اگر به دنبال خرید بدون مالیات هستید، باید به سراغ جاده نانجینگ، جاده هوآوی‌های و بازار یووان بروید. فروشگاه‌های لباس، لوازم الکترونیکی و جواهرات در این مکان‌ها پیدا می‌شوند که عرضه‌کننده محصولاتی با برندهای مختلف هستند.

ماکائو

این شهر یک شهر بندری آزاد است که بهترین موقعیت را برای تجار فراهم می‌کند. مراکز خرید مختلفی در این شهر پیدا می‌شود که محصولات متنوعی مانند لباس، لوازم برقی، عتیقه‌جات، لوازم آرایشی، ساعت و دوربین را با قیمت‌هایی مناسب به‌صورت عمده و بدون احتساب مالیات در اختیار شما قرار می‌دهند. در میدان سنادو لباس‌های مد روز بسیار محبوبیت دارد. برای خرید وسایل برقی و لباس‌های مجلل نیز می‌توانید به سراغ مرکز تجاری نیو یائوهان بروید.

سانیا

یکی از بهترین مکان‌های خرید در چین و حتی در جهان که معاف از عوارض بوده، فروشگاه معاف از مالیات Haitang Bay است که می‌توانید بهترین برندهای دنیا را در آن پیدا کنید. خرید عمده انواع کیف، لباس، عطر، لوازم آرایشی، ساعت و انواع اکسسوری‌ها در این شهر می‌تواند لذت‌بخش باشد. ساحلی بودن این شهر باعث می‌شود تا بتوانید در آن انواع غذاهای دریایی، سوغاتی‌های صدفی و میوه‌های استوایی را به‌وفور پیدا کنید.

سخن پایانی

برای داشتن یک تجارت پرسود از کشور بزرگ و قدرتمند چین باید درباره بهترین شهرهای آن برای خرید عمده اطلاعات لازم را به دست آورد. حتی باید بدانید که کدام شهر برای خرید چه محصولاتی بهترین گزینه است. در این مطلب، بهترین شهر چین برای خرید عمده و همچنین محصولاتی که می‌توان از آن خریداری کرد را معرفی کردیم. باز هم بهتر است برای داشتن یک خرید ایمن از بازارهای عمده‌فروشی چین، اطلاعات لازم درباره محصولات متنوعی که می‌توان به بهترین قیمت پیدا کرد را از مردم محلی کسب کنید.

کد خبر 1918840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =