دستاوردهای دولت  سیزدهم دردانشگاه شهرکرد تبیین شد

دستاوردهای دولت انقلابی و دانشگاه شهرکرد در طرح چله خدمت، توسط دکتر یاسر پیرعلی، رییس دانشگاه شهرکرد بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، در مسجد امام سجاد(ع) شهرکرد تبیین شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، دستاوردهای دولت انقلابی در دانشگاه شهرکرد در طرح چله خدمت، توسط دکتر یاسر پیرعلی، رییس دانشگاه شهرکرد بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، در مسجد امام سجاد(ع) شهرکرد تبیین شد.

دکتر یاسر پیرعلی ضمن تسلیت ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد و شهادت رییس جمهور فقید آیت الله ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، گفت: شهادت این عزیزان غم سنگی بر دوش ملت، کشور و به خصوص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نهاد.

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به شرایط شهادت آیت الله بهشتی در دهه شصت، ادامه داد: مظلومیت شهید آیت الله بهشتی در ارتباط با شهید رییسی و شهدای همراه ایشان نیز صادق است و نسل جوان با روش، منش و کار جهادی آیت الله رییسی می‌تواند درک کند که شهیدان بهشتی و رجایی چه زحماتی کشیدند و چه فعالیت‌هایی انجام داده‎اند.

رییس دانشگاه شهرکرد افزود: مهر این شهدا در دل مردم است و مردم با شرکت پرشور در مراسم تشییع پیکر این شهدا این علاقه را نشان دادند و زحمات خالصانه شهید جمهور را جواب گفتند.

دکتر پیرعلی با اشاره به نگاه رییس جمهور محترم در دولت، مبنی بر اینکه دانشگاه‌ها اتاق فکر دولت هستند و باید از ظرفیت علمی بالای اساتید و نخبگان استفاده شود، گفت: در سفرهای استانی ایشان هم شاهد حضورشان در جمع نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری بودیم و این نگاه باعث می‌شد جامعه دانشگاهی نیز جهادگونه تلاش کنند.

رییس دانشگاه شهرکرد در ادامه به تبیین بیشتر دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم پرداخت و اقدامات صورت گرفته در استان و دانشگاه را تشریح کرد.

دکتر پیرعلی با بیان اینکه دانشگاه شهرکرد کار خود را با ۲ رشته آغاز کرد و به این جایگاه رسید، افزود: در حال حاضر دانشجویان در حدود ۲۰۰ رشته گرایش در دانشگاه شهرکرد مشغول به تحصیل هستند و ۳۰۴ دانشجوی بین‌الملل نیز از سال گذشته در دانشگاه مشغول به تحصیل شده‌اند.

رییس دانشگاه شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره ۸ شهید دانشجوی دانشگاه شهرکرد، گفت: بیش از ۷ هزار دانشجو در دانشگاه شهرکرد مشغول به تحصیل هستند که علاوه بر برنامه‌ریزی آموزشی برای این عزیزان، مهارت آموزی، مباحث دانش‌بنیان و کارآفرینی به طور جدی پیگیری می‌شود و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است و ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه بیش از پیش تقویت شده است.

دکتر پیرعلی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: دانشگاه شهرکرد در راستای تحقق شعار سال پروژه های مشترک بین دانشگاه و مردم تعریف کرده است که اقدامات مرتبط با آنها در دست پیگیری است.

رییس دانشگاه شهرکرد حل مشکل خوابگاه دخترانه دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان و اخذ مجوز اضافه شدن دو رشته کارشناسی ارشد فرش و صنایع دستی به رشته‌های این دانشکده را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

دکتر پیرعلی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دانشکده فنی و مهندسی بروجن دانشگاه شهرکرد را از برکات سفر شهید آیت الله رییسی به استان عنوان کرد که می‌تواند زمینه تحصیل دانشجویان در رشته‌های صنعتی از جمله پتروشیمی، مهندسی راه آهن و غیره را فراهم کند.

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به خدمات دولت سیزدهم تاکید کرد: باید در انتخابات پیش رو، مسیر رییس جمهور شهید دنبال شود و شبیه‌ترین فرد به ایشان انتخاب شود و راز موفقیت شهید رییسی این بود که ولایت‌پذیر بود و در مسیر ولایت فقیه حرکت می‌کرد از همین رو توفیقات بسیاری نیز به‌دست آورد.

دکتر پیرعلی جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد: ایران اسلامی به رییس جمهور قدرتمندی نیاز دارد که بتواند جلوی فردی مثل ترامپ بایستد و وظیفه ما این است که شرایط داخلی و بین المللی ایران را در نظر بگیریم و این انتخابات را جدی گرفته و فرد اصلحی را انتخاب کنیم که مورد رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد.

رییس دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: به عنوان یک خادم تلاش کردم تا همه دانشکده‌های دانشگاه شهرکرد و مجموعه دانشگاه‌های استان را تقویت کنم.

گفتنی است ، رییس دانشگاه شهرکرد در پایان به سوالات و درخواست‌های حاضرین پاسخ داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1915956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =