درمقابل هم ملت ایران به ناچار با همان برندهای نخ نما،بی کیفیت ،گران وسهمیه بندی شده اروپایی که فناوری تولیدشان به 30 سال قبل بازمی گردد، می سوزند ومی سازند که شادی دیگران، شادی ماست.سرانجام هم کیف و لذت ملت ایران این خواهد بود که اخم برچهره و آب درچشم سوار بر تویوتا و هوندا و لکسوز و رنو وآئودی و بنز و بی ام دبلیو وامثال این ارابه های مرگ، نظاره گر پراید و سمند سواری اروپایی ها وآفریقایی ها وهمسایگان شمالی بوده و از لذت مشاهده وصال عاشق و معشوق ،این بیت سعدی بزرگ را زیرلب زمزمه کنند که:
چنان به موی توآشفته ام به بوی تو مست/که نیستم خبر از هر چه در دوعالم هست
23302
نظر شما