افتتاح ۴طرح عمرانی در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) قزوین

طی مراسمی با حضور معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ۴ طرح عمرانی و آموزشی در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ صبح امروز طی مراسمی باحضور دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان دانشگاه؛ ۴طرح عمرانی و آموزشی در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) به بهره برداری رسید.

افتتاح فاز دو دانشکده فنی و مهندسی(ساختمان غفوری فرد) با زیربنای 5هزار مترمربع و با اعتبار 620میلیارد ریال و پروژه‌ مجتمع آزمایشگاهی دانشکده علوم‌پایه با زیربنای 1300مترمربع و با اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال از پروژه‌های آموزشی بود که امروز به بهره برداری رسید.

همچنین زمین چمن مصنوعی خوابگاه خواهران دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) نیز به با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال و با زیربنای 1052 مترمربع بهره برداری رسید.

افتتاح تالار مشاهیر و افتخارات با زیربنای 400 مترمربع و اعتبار 10 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که در دانشگاه افتتاح شد.

لازم به ذکر است معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هیات همراه از تالار قزوین‌شناسی کتابخانه مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) و پرژه های عمرانی نیمه تمام دانشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

افتتاح ۴طرح عمرانی در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) قزوین

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1861573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =