پانزدهمین دوره همایش حمل و نقل و ترافیک برگزار می شود

پانزدهمین دوره همایش حمل و نقل و ترافیک با رویکرد جدید و کنفرانس محور برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، دانیال معظمی دبیر علمی این کنفرانس با اعلام این خبر گفت: همایش حمل و نقل و ترافیک نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی دارای پیشینه طولانی از سال ۱۳۸۶ بوده است و این همایش همواره فرصت مناسبی برای اشتراک گذاشتن تجربیات تخصصی اساتید برتر کشور در حوزه حمل و نقل و ترافیک بوده است.

دکتر معظمی در خصوص مهمترین تفاوت این دوره برگزاری با دوره های قبل افزود که باتلاش ها و پیگیری های مجموعه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی حمل و نقل و ترافیک با رویکرد هوش مصنوعی در مهندسی عمران به صورت مقاله‌محور و با رویکرد علمی و مجوز ISC در ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. وی با دعوت از مهندسان و متخصصان این حوزه جهت شرکت در این کنفراس گفت علاقه مندان می توانند با مراجعه به پورتال رسمی کنفرانس به آدرس conference.nezammohandesi.ir نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند.

معظمی اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت اساتید بین‌المللی و کشوری زمینه پیشرفت بیش از پیش در مهندسی ترافیک و حمل و نقل استان فراهم آید وشاهد افزایش رضایت شهروندی باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1860196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =