گاف‌های وحشتناک تیم فنی و داوری مسابقات کشتی جام تختی ارومیه

در اتفاقی عجیب در مسابقات جام تختی ارومیه، کشتی گیر عراقی با وزن بالاتر به مصاف حریف ایرانی خود رفت ضمن اینکه تصمیم جنجالی داوری باعث اعتراض شدید پیشکسوت کشتی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالیکه مسابقات کشتی آزاد جام تختی ارومیه از صبح امروز در حال پیگیری است، اتفاقی عجیب و گاف وحشتناک داوران و تیم فنی مسابقات صحنه‌ای عجیب در رقابت‌ها رقم زد.
در یکی از دیدارهای صبح امروز و در وزن ۷۴ کیلوگرم حسن عباسپور کشتی گیر کشورمان به مصاف مصطفی سلمان کشتی گیر عراقی رفت و در حالیکه از حریف خود هم عقب افتاد، اتفاقی عجیب مسابقه را نیمه تمام گذاشت.
داوران در پایان وقت نخست متوجه شدند، کشتی گیر عراقی حاضر در مسابقه متوجه شدند کشتی گیر عراقی مربوط به وزن ۸۶ کیلوگرم این کشور است و بعد این اتفاقی مسابقه لغو و لحظاتی دیگر رقابت حسن عباسپور با کشتی گیر ۷۴ کیلوی عراق برگزار و در نهایت با برد نماینده کشورمان تمام شد.
در اتفاق عجیب دیگری، اشتباه تیم داوری، جنجالی عجیب در سالن رقم زد.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امین طاهری در مبارزه نخست در شرایطی که با نتیجه ۹ بر صفر از مرتضی جان محمدی پیش بود، ضربه فنی شد و اعتراض شدید علیرضا رضایی و فردین معصومی حاشیه‌هایی را ایجاد کرد که به اعتراض تماشاگران همراه شد.
هر چند در نهایت هیات ژوری از تکرار مسابقه خبرداد، فردین معصومی که فرزندش امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم این مسابقات کشتی می گیرد و امین طاهری یکی از رقبای اوست، خود را به کنار میز داوران رساند و شدیدا به این موصوع معترض شد. تعدادی از تماشاگران نیز به سمت داوران اشیایی را پرتاب کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1770408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =