رسول معتمدی: از یکی دو ماه دیگر تمرینات خودم را شروع می‌کنم

قهرمان ایرانی وزنه‌برداری جهان گفت: پیش بینی خودم این است که از یکی، دو ماه آینده بتوانم بدنسازی و تمرینات سبک مثل تمرین با کش و کمی تمرین با میله را انجام دهم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، رسول معتمدی ملی پوش دسته 102 کیلوگرم ایران که در جریان هفته نخست مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور دچار آسیب دیدگی عضله دست چپ شد، این روزها در آکادمی ملی المپیک حضور دارد و تحت نظر پزشکان روند درمان را طی می کند.

معتمدی درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: روز دوشنبه آتل دستم را باز کردم و به توصیه دکتر کامرانی مجددا عکس گرفتم. طبق تشخیص او، وضعیت پارگی عضله بهبود پیدا کرده است.در دو هفته گذشته تمرینات بدنسازی را بدون فشار روی دست چپ ادامه دادم. قرار بر این است هر دو هفته یک بار ویزیت انجام شود تا در زمان مناسب بتوانم تمرینات اصلی را شروع کنم اما پیش بینی خودم این است که از یکی، دو ماه آینده بتوانم بدنسازی و تمرینات سبک مثل تمرین با کش و کمی تمرین با میله را انجام دهم.

وی با وجود اینکه حضور در رقابت‌های جهانی کلمبیا را از دست داد، در رتبه نخست دسته 102 کیلوگرم رنکینگ جهانی 2022 قرار گرفت.

ورزشکاران برای کسب امتیازات لازم جهت به دست آوردن سهمیه حضور در المپیک باید در دو مسابقه قهرمانی بزرگسالان جهان ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ و سه مسابقه از پنج گزینشی (مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲، قهرمانی قاره ها ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴، گرند پری ۱ و ۲) شرکت کنند بنابراین معتمدی هنوز فرصت کافی برای بازگشت به میادین را دارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1712381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =