۱۱۳ نفر
۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
بازداشت آن زن در قم، زیبنده حوزه و روحانیت حاکم نیست

بازداشت سریع یک خانم در قم به دلیل نزاع با یک روحانی که او آغازگر آن نبوده، زیبنده حوزه و روحانیت حاکم نیست.‌

خبرگزاری حوزه گزارش کرده خانمی که با یک روحانی در قم بر سر مساله حجاب درگیر شده، بازداشت و پرونده قضایی تشکیل شده است. زن هتاک به لباس روحانیت بازداشت شد

لازم به ذکر است پیش از آن که خانم مزبور با برداشتن عمامه فرد روحانی قانون شکنی کرده باشد، این روحانی بر خلاف موازین شرعی اقدام به امر به معروفی کرده که وظیفه اش نبوده، چه آن که وجوب این فریضه مشروط به احتمال تاثیر و پذیرش در طرف مقابل است و در موردی که نه تنها تاثیری مشاهده نمی شود بلکه با واکنش خشمگینانه و درگیری مواجه می شود، حتما آمر به معروف خلاف شرع مرتکب شده است و بدتر آن که گفته می شود پس از آن که روحانی با عصای خود بر سر خانم کوبیده این درگیری رخ داده است.
با این وجود به نظر می رسد باید پیش از بازداشت و تشکیل پرونده برای خانم، روحانی ضارب مورد بازخواست و توبیخ قانون قرار بگیرد.

قدرت نمایی با اقدام سریع در این ماجرا علیه خانمی که آغازگر این معرکه نبوده و روحانی مزبور خلاف شرع و قانون مرتکب شده، زیبنده قم و روحانیت و حوزه نیست.

مردمی که از سکوت غالب روحانیت و حوزه ها در قبال مشکلات و مصائبی که از ناحیه حکمرانی به نام دین و روحانیت بر آنها و جامعه می رود، به شدت گله مند و بلکه عصبانی هستند وقتی با این خبر خبرگزاری حوزه مواجه شوند، بدون شک بر عصبانیتشان افزوده خواهد شد. 

* منتشر شده در کانال شخصی

کد خبر 1587201

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 188
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیزاده IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    بفرمایید شما در صحنه حضور داشتید به این شکل قضاوت کردید؟؟؟؟ در ضمن بفرمایید آن خانم که حکم شرع مقدس را رعایت نکرده و هنجار شکنی نموده عملش مطابق شرع بوده است؟؟؟؟؟
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      و خود شما چی ؟!
    • سیدحسین IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      معلوم خوب میخوری سرسفره انقلابتون!!
    • ناشناس IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      6 0
      بس کنید چقدر میگیری جواب نوشتی
  • محمد IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    و علی الاسلام والسلام با این قضاوت آقای نصیری .ازکجا مطمئن شویم شما پول ازدشمن نگرفتی این حرفوبزنی .همین امثال شماهاهستین که باعث جری شدن امثال این خانمها می شن جواب خون شهدا راچی می دی برادر فاین تذهبون
  • علی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    لطفاً دهنتو ببند هرچی هم که بود کندن لباس طرف بسیار زشت بوده اگر برعکس بود یه مرد همین کارو با این خانم میکرد چی ....
  • محمد IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    بی ججابی یعنی دشمنی با خدا گناه اگاهانه یعنی خدا را قبول نداره مشرک
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      تو که به یک مسلمان لقب مشرک میدی گناهت بیشتره جرمت هم زیاده
    • AT ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      5 0
      معلومه خیلی کم مطالعه ای
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    روحانیون سال‌هاست نماینده‌ی مردم مظلوم و بی‌پناه ایران نیستند ...
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      7 12
      شما لطفا از طرف خودت نظر بده و از طرف مردم ایران نماینده نباشید16
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    با عصا زده تو سر یه خانم. بعد خانومه رو دستگیر کردن. از عجایب روزگاره.
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 10
      شما که فیلم رو دیدی چرا دروغ میگی.طلبه جوان عصا داره؟پیرمرد رهگذر که دید زنه به لباس روحانیت توهین کرده با عصا زدش نه این روحانی
  • کیایی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    ما دل خوشی از وضع موجود نداریم ولی خدا امثال شما رو هم زیاد نکنه
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    چه عجب یه با یکی حقیقت رو گفت
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    باید دستگیر میشد،اون به قصد توهین به لباس شخص این همه عمامه را لگد مال نمیکرد،یقینا اون لباس شخص نیست لباس صنف است. البته اگر اون طلبه هم خطایی کرد باید طبق قانون برخورد شود.
    • مجید IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      5 6
      صنف باید بدانید لباسی را کجا بپوشاند تا لگدمال نشود. وقتی لباس را بر ناکس میپوشانید که دنبال ناموس مردم هست اینطور میشود
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    اصلا طرف این بنده خدا این شریطه بی ادب نبوده بیجادخالت کرده درضمن شما بفرما کجای دنیا اگرزنی بی ادبی بکندباید معاف ازهرجرمی است
  • KR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    من اهل قمم ما قمی ها از اخوندهای اینجا راضی نیستیم
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      امر به معرف و نهی از منکر بر همه واجب است، و تنها واجبی است اگر ترک شود قضا کردن ندارد،شما می گوید خلاف موازین شرعی بوده عجب روزگاری شده به خدا
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    54 3
    یکی بر سر شاخه بن می برید
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    بعد وقتی می گن حکومت اخوندی یک عده ناراحت می شن،اش چه قدر شور شده که صدای اشپز هم در اومده
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    تیر بارون کنید تا دیگه کسی از این غلطها نکه
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      8 2
      ایشالله قسمت شما سفره خواران انقلاب بشه
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    این مزخرفات چیه که میگی؟؟ مگه امربه معروف مثل نماز واجب نیست؟؟ به نظرم باید قبل از حکم این خانم هتاک، اول با روغنفکرها و لیبرال هوایی مثل تو برخورد بشه
  • زینب IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    پیامبر خدا هم به خودش اجازه همچین حرکتی را نمی‌داد، چرا به نام دین دارن کمر مسلمونا را میشکنن؟؟؟
  • اکبر IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    این آقا هر کی که هست حقیقت قضیرو گفت. تک تک این مردم براشون سوال که چرا روحانیت هیچ نظری راجبش این فشاری که رو مردم هست نداره
    • جیم IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      1 0
      چرا دروغ میگی ظاهرا کور و کری که نه می بینی نه میشنوی. مراجع عظام انتقاد میکنن حتی در مجلس حضرت زهرا در بیت رهبر معظم انقلاب مشکلات معیشتی مردم در تریبون رسمی توسط سخنرانان گفته میشه .
  • علی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    39 6
    اهمیتی نمی دهند.
  • علی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    31 7
    اهمیتی نمی دهند.
  • جواد IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    39 10
    عادت کردیم به اینجور اخبار ها،خودتون رو ناراحت نکنید
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    اتفاقا باید بااون شخص که لباس روحانیت بر تن دارد ولی برخلاف آن لباس مقدس رفتار کرده برخورد شود تا اعتماد مردم به قشر روحانی ازبین نرود وبعضی ها از این لباس سواستفاده نکنند.
  • Asali IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    این زن دست نشانده خارجی بوده که در قم این پتیاره را پیش گرفته ودست نشانده انگلیس خیس وشما که از او دفاع میکنی ناخواسته در جبهه دشمن قرار گرفتی.
  • GB ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    ظالم ،ظالم است چه در ردای پادشاهان و چه در عبای روحانیون و به همون قرآنی که با تکیه بر آن و به اسم و بهانه آن ما ملت را امر به معرف و نهی از منکر می کنید و به بشارت همون کلام مقدس، ظلم و ظالم ابدی و ماندگار نیستند و سرانجام سرنگون می شوند .اقایون فکر نکنید که ظلمتان را می توانید زیر عبا و قبا و لباده و یا زیر عمامه تان پنهان کنید که بر شما همان خواهد رفت که بر ظالمان گذشته رفته
  • محمود IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    خدا به دادتون برسه این خشم مردم زیر خاکستر سوختن وساختن شعله ور بشه اگر به البرز و زاگرسم تکیه کنید متلاشی خواهید شد
  • ایرانی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    94 14
    روحانیان با پشتوانه‌ی مادی و معنوی حکومت شهروندان بی پناه را امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند.سرنا را از سر گشاد زدن به همین می‌گویند.
  • ناشناس US ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    72 17
    امر به معروف و نهی از منکر مربوط به حاکمین است نه مردم کوچه و بازار اینکار یک سفسطه و شارلاتانیزم حکومتی ست
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    24 79
    جالبه!!!!! چه استدلال‌های مضحکی بله غالب اقشار مذهبی به بهانه عدم تاثیر خودشون رو عقب کشیدن و در مقابل بی بند و باری ها فقط نگاه کردن و سکوت کردن که الآن به این وضع اسفناک رسیدیم پس فرمایش رهبری که اگر منکری دیدید بی تفاوت نباشید و تذکر لسانی بدید در کجای نظریه شما قرار داره جقدر زیرکانه جای شهید و جلاد رو عوض میکنید
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    17 62
    نصیری جان داداش اول فیلم درگیری رو نگاه میکردی بهتر نبود؟! آخه چرا ندیده نظر میدی؟! باور کن با این حرفا تو چشم مردم روشنفکر نمیشی! هنوز مطالبی که نوشتی و حرفایی که زدی مردم فراموش نکردن!
  • مریم حسینی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    یاد اتفاقی افتادم که پنج شش سال پیش برای خودم افتاد.من ساکن قم هستم حجابم چادره و همیشه سعی میکنم باحجاب باشم.یکبار با دختر و پسرم که هردوسادات هم هستند و دخرم هم چادری بود به حرم رفتیم.درتمام سالهایی که درقم بدنیا امدم هرگز توفیق خوردن غذای حضرت معصومه را نداشتیم.غروب به حرم رفتیم بعد یکی از دوستان که خادم بود و میدانست من حسرت این غدا را دارم یکهو زنگ زد و گفت برید فلان جا فیش از فلانی بگیرید و غدا بگیرید.من و بچه ها با سرعت رفتیم و فیش را گرفتیم واز پله ها پایین رفتیم بخاطر عجله ای که کردم تا اون بنده خدا که فیش رو به ما میده معطل نشه کمی موهام شاید چندشاخه از زیرچادر زده بود بیرون و خیلی شلخته پلخته شده بود.با خوشحالی از پله ها پایین میرفتیم که اقایی روحانی که مسن هم بود جلوی همه ادمها داد زد اشغال کثافت موهاتو بکن تو بیشرف حجابتو رعایت کن.همین باعث شد اونشب اون غذا کوفت بچه ها و ما شد.و هرگز اون روحانی رو نمیبخشم.
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 7
      لطفا دروغ می گویید کمی مراعات کنی واقعی به نظر برسه!
  • مونا IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    86 12
    من کاملا تایید میکنم حق رو به اون خانم میدم بعضی روحانیون درست نمیتونن امر به معروف کنن
  • م.م IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    16 60
    فکر کنم توهین یه زن به فرد دیگه در هر لباسی هم زیبنده نیست ... در هر صورت باید برخورد بشه .... اما نوع برخورد مهمه
  • سمیه IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    21 75
    چرا این مطلب خلاف شرع را نشرمی دهید امربه معروف ونهی ازمنکر نه تنها خلاف نیست بلکه حکم خداست. اگرروحانی انجام ندهدو وظیفه اش نیست پس وظیفه کیست؟ شما انجام میدهید؟ اتفاقا این حرف خلاف شرع وقانون است
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    68 9
    هروقت طالبان اینجور صحبت ها رابپذیرد مقامات هم می پذبرند
  • سحر IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    11 58
    لطفا اطلاع غلط نگین و فرافکنی نکنین، همون قسمت از شرع که میگن یکی از شروط امر به معروف و نهی از منکر احتمال تاثیر گذاری چند مط پایین ترش میگن در مصداق هایی مثل همین مورد، امر به معروف و نهی از منکر با یکبار تاثیر پذیری نداره و باید تکرار بشه و در اینجا وجوب امر به معروف و نهی از منکر ساقط نمی شه
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    این زن باید اعدام شود چون به لباس پیامبر توهین کرد
    • سیدحسین IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      75 8
      یک کلام هم ازمادرعروس بشنویم وتلمزکنیم!!!!!!؟
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      0 0
      سلام اشتباه مثبت دادم
  • ح م قم IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    81 16
    احسنت به شماباید ان روحانی بازخواست شود....
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    ما از روحانیت متنفریم
    • شهروند IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      گیرم شما از کسی یا گروهی متنفر بودی باید به آن فرد یا گروه توهین کنی یا حمله کنی؟ امر به معروف و نهی از منکر جزئ دین است و سفارش پیامبر و ائمه طاهرین و بر همه افراد جامعه در حد لسانی واجب است
  • سینا تاجی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    67 3
    سلام فقط بدانید قیامتی هم هست
  • گیلانی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    15 44
    من فیلم رو دیدم اون روحانی جوانی که اون طرف خیابون بود و این خانم بهش حمله کرد و عمامه اش رو انداخت چی؟
  • محمد IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    25 8
    سلام وقتی یکی از راه میرسه نباید خودش رو دخالت بده چون شاید از طرف ناحق در بیاد حالا میخواد امریه معروف اسمش را بگذارید یا هر چیزی.. مث ساواک حق مردم تضعیف میشه با ما عدالتی.
  • ملک علی FR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    71 10
    نمیدونم آخوندا چه جور میتونن با این همه بدبختی که مردم دارن بازم اذیت کنن خانمها رو بابا خداوکیلی با اجبار هیچی درست نمیشه چرا نمیخواین بفهمین
  • غم IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    31 2
    کو گوش شنوا
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    13 61
    جناب نصیری به نام دفاع از مردم و به بهانه مبارزه با فسادهای دیگر امور اجتماعی رها شده و به ولنگاری فرهنگی دچار شده ایم که یک دلیل اصلی آن حرف های بی خردانه امثال شما دگر اندیشان است. حاهایی در کشور داریم می بینیم که دیگر حجابی وجود ندارد و سلبریتی ها و شماها دارید از ان دفاع و به این جریان دین ستیز کمک می کنید. هم با فساد سازمان یافته باید مبارزه کرد و هم با بی حجابی و هم همه مظاهر گناه و بی عفتی . مگر منافات دارند کاه یکی را باید گرفت.
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    53 7
    اقای روحانی جزئ از اربابها وما رعیت ارباب هر کاری کند مجاز و رعیت فقط چشم گفتن
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    25 1
    اولین باری نیست ک خطای غیر قانونی و غیر شرعی سر میزنه و آخرین بار هم نخواهد بود
  • بینام IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    11 87
    باید چوب تو ............. کسانی کرد که به روحانیت ولباس روحانیت بی احترامی میکنند .اگر محکم جلوی این هنجار شکنان ایستاده بودیم .اینطور نمی شد. وبا یک سری جماعت سگ باز و خانم باز روبرو نمی شدیم..ومطمئن باشید کسانی که از حرفهای من الان ناراحت می شوند و شروع به نوشتن وجواب دادن میشوند از همان قماش سگ باز و خانم باز و تخم نا بسم الله هستند .
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      95 4
      به قول میثم تمار :این خاصیت حرامزادگبست که وقتی منطق برای سخن گفتن ندارند زبان به دشنام و هتاکی باز میکنند
  • شهنی US ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    41 5
    روحانیون از قدیم مامن و پناهگاه مردم بودند امر به معروف و نهی هم تابع شرایط و ضوابط هست و درحد تذکر لسانی که آنهم به طور عرف ما باید توسط یک خانم صورت می گرفت نه با زور و عصا در شان یک روحانی نیست که انقدر بر عمل خود در امر ونهی اصرار کند که کار به هتاکی و درگیری کشیده شود مصلحت جامعه ایجاب می کند که حدود وشان وجایگاه روحانیت و فریضه امر به معروف و نهی از منکر نگاه داشته شود
  • US ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    49 7
    و شائبه ای دیگر اینکه هر فردی در لباس روحانیت ،مقدس و ایمن از هر اتهامی قلمداد میشود و در هر درگیری ،فارغ از مسبب ماجرا ،حتما طرف مقابل مقصر است و سریع و بدون اطلاع از واقعیت موضوع باید دستگیر و شاید مجازات شود ،آقایان ! لباس روحانیت فقط چند تکه پارچه است ،مقدس نشمارید و بیش از این به دین و ایمان مردم ضربه نزنید .تصور اینکه با این اقدامات به وضوح جانبدارانه ،حیثیت روحانیت را حفظ میکنید خیال خامیست
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    54 6
    متاسفانه سران این مملکت فکر کردند که با بگیر و به بندی که راه انداختند مردم قانع شدند و مطیع و اصلا نمی خواهند قبول کنند که با این فشارها و سرکوب کردن ها ، مردم آنش زیر خاکستر شدند و یک فنری که تحت فشار قرارگرفته شده و امان از روزی که به یکباره فنر از کنترل خارج بشه و آتش از زیر خاکستر بیرون بزنه و نه تنها روحانیت و طلبه بلکه دین و مذهب رو هم آسیب قرار میده
  • احمد IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    9 28
    برو کشکتو بساب، تمام ‌‌توضیحاتت از واقعه دروغه کی میخوای پرست بشی به چه قیمت؟ عمو قیامتی هست.
  • عصبانی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    29 3
    قانون برای همه برابر است اما برای بعضی ها برابر تر...
  • حسین IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    55 11
    مگه تو ایران تحت هر شرایطی حق با روحانیون نیست ؟و میشه از یه روحانی هم تقاضای رعایت قانون را کرد!!!!!
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    37 4
    احسنتتتتتتتتتت افررررین
  • Setare IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    14 59
    کسی که به لباس روحانیت تعرض و اهانت میکند ، شرف ندارد ، دین و مذهبش لنگ میزند. خانواده های بافرهنگ و متدین درایران خواستار برخورد قاطع و عبرت آموز با این زن هتاک هستند
  • علی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 49
    چشم خانمه کوربشه توقم اینجوری نگرده من کاربه تقای شیخ ندارم اونم اگرزده باید بگیرمش بدارنش بقل زنه توزندان
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    13 8
    یک کلمه حرف حساب
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    16 21
    آقای نصیری مغالطه زیبایی بود اگر بنا باشد هرکه عصبانی شد دیگر به او توصیه و راهنمایی نشود که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. همه اگر ضرب شتمی بوده بررسی شود و هم توهین به لباس (همانگونه که توهین به کلاه افسران و لباس پرستاران و.... نابخشودنی ست.)
  • ناشناس IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    10 41
    چرا الکی شعار میدی. اگه یکی با خود شما وقتی داشتی امر خدا رو میگفتی اهانت میکرد ومضروبت میکرد چی کار میکردی؟ مثلا به قول خودت روشن فکری یا میخوای اونجوری صحبت کنی که مردم دوست دارن برادر نصیری
  • حسن IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    34 9
    آزادش کنید
  • امیر IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    10 54
    باید هم دستگیر و محاکمه شود توهین به لباس مقدس پیامبر جزای سنگینی دارد
    • محمد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      49 9
      کدوم لباس رامیگویی . لباسی که پیامبر می پوشید همه را شیفته می کرد .شما تنفر را در جامعه دامن میزنید
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    8 57
    تو در حد غواره ای تیستی که نظر بدی توهین به هر روحانی در هر حال محکوم است که امثال تو بدانند مملکت قانون دارد
  • سعید IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    19 11
    اگر ایشون خفه بشوند جامعه رو بهم نزنند همه چیز درست میشه.
  • مندز IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    57 4
    کاش خاوری رو هم با این سرعت میگرفتید نمیذاشتید در بره
  • DE ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    55 11
    هتاکی به زنان بنام نهی از منکر ، جرم نیست اما به یک تکه پارچه جرم است ! ما ملتی هستیم اسیر ،اسیر هوا و هوس و اراده ملایان ...
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    52 6
    بانویسنده موافقم مردم عصبی شدن وروحانیت باری ازدوش مردم کم نمی کند
  • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    34 5
    خداوند بزرگ تو قادر مطلقی تو بزرگی تو بخشنده ای تویی که جان میدهی ایمان دارم که بر همه چیز شاهد و ناظری خودت به ما مردم کمک کن خودت به ما مردم نظری کن خودت ریشه ظلم را در این سرزمین بخشکان، یاعلی
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 2
    اااا
  • امیرحسین IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 26
    با اینا برخورد کنید هرکسی امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه را به هم بزند لازمه اش برخورد با این افراد است ۱۲ حمایت میکنیم
  • علیرضا روستا IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    38 7
    این آقایون حق به جانب فقط در قبال لباس آمر به معروف هستند عصای آنها با دیدن هزاران فقر بدبختی فساد دزی اختلاص...کاری نمیتواند بکند؟
  • ابوالفضل IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    30 10
    رهبر معظم فرموده است که امر به معروف و نهی از منکر کنید و بروید و نایستید.. و درگیری نکنید.. سوال اینجاست که آیا روحانی ها که دو نفر بودند آیا باید با ضربه زدن عضا و توهین و علنی و با صدای بلند به خانم تذکر مبدادند که خانم عکس العمل و دفاع از خود بکند؟ آیا زنی که در فیلم دیده میشه با بوشش جوراب سیاه و مانتو گشاد و روسری مشکی.. اصلا مستخق امر به معروف بوده؟ جمعا میشه گفت بعنوان یک بسیجی آمر به معروف میگم که روحانی ها از راه غلط و ناشایست افدام به امر به معروف و نهی از منکر کرده اند... این نظر شخصی من است. با توجه به اینکه در صحنه نبودم اما خوب واضح است که بطریق نادرست کار کردند که به درگیری کشیده شده است وگرنه میتونستند قبل از درگیری محل را ترک کنند چون تذکرشون را داده بودند.... والسلام
  • نوری IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    42 5
    بالخره یکنفر پیدا شد حرف حساب بزنه . فقط تو این موندم چطور دزدهایی که زور گیری میکنن اینقدر سریع دستگیر نمیشوند
  • علی قاف NL ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    49 7
    چرا طوسی را دستگیر نکردند
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    33 4
    اگر راست باشد روحانیت فعلی به سمت افراطی گری میرود که نتیجه آن رویا رویی جامعه با آن بوده ارزش روحانیت به ورطه سقوط خواهد رفت.
  • ریحانه IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 38
    همین بی خیالی امثال شما باعث شده اینا پرو بشن و به همه روحانیون توهین کنن .ساده گذشتن از این موضوع باعث میشه آدم های لاابالی تموم عقده هاشون از برخی مسئولین و سر روحانیون خالی کنن و در آینده بیش از الان شاهد این هتک حرمت ها باشیم
  • ا_ IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    30 8
    چقدر زیبا و کامل توضیح دادی در دادگاه وجدان بیدار مردم ، همه پشتیبان آن خانم هستند
  • فیاضی IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 30
    پس مسئله ی امربه معروف ونهی از منکر که ازواجبات ضروری دین ماست چه میشود؟ این قدر ذلیل نشوید
  • محمد IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 32
    شما بیخود کردی همچون حرفی رو زدی آیا هتاکی این زن معلوم الحال به یک روحانی عامر به معروف زیبنده مملکتی است که‌ نام اسلامی رو یدک می‌کشد
  • فرهاد IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 47
    خوب کردن دست گیر کرده ،،،،به یک روحانی توهین کرده ،،،،باید هم اون زن بی حیا رو دست گیر میکردن
  • IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 35
    روحانی کار خوبی کرده .دیگه زن ها از حد گذروندند
  • عباس محمدی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 26
    به نظرآقای نصیری اگر به آن خانم هتاک اگر جایزه بدهندزیبنده حوزه روحانیت است؟؟؟؟ آقای نصیری خجالت نکشید پیشنهاد بدهید
  • ایمیل IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 35
    لطفاً خفه شو زنه اول عمامه رو برداشت بعد مرده با عصا زدش بعدش کجا زد توی سرششششش؟ همین شما ها هستید که باعث میشید دین اسلام به مردم دوگانه معرفی بشه.
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    34 4
    برادر کجای کاری باسم امر به معروف حتی نهادهای دولتی به زن و دختر توهین میکنن گشت ارشاد معنی امر به معروف رو بشدت تغییر داده کدام اسلام کدام امر به معروف روزانه به زن و دختر ایرانی توهین میشه بخاطر حجاب این امر به معروفه؟
  • من IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 27
    بلی امر به معروف و نهی از منکر که فریضه الهی است خلاف بوده و هتاکی زن بی حجاب عین عدالت بوده. این تذهبون
  • حسین IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 16
    اقای نصیری قطعا که خلاف شرع نبوده چرا که امر و نهی ایشان قطعا احتمال تاثیر داشته ولی با واکنش تند فرد بد حجاب رو به رو شده که این علم از قبل حاصل نبوده و منجرب به درگیری شده و همچنین زدن عصا بر سر خانم بعد از جسارت به عمامه صورت گرفته که این جای بحث داره.
  • حامد بوستانچی IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 18
    حرف مفت نزنید لطفا از کی تا حالا مجتهد شدید و استنباط حکم میکنید فعلا برو درسات و پاس کن اجتهاد جیزه
  • م IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    16 1
    دمت گرم. گل گفتی..
  • محمد IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    20 5
    از رفتار خانمه مشخص بود که اصلا مقصر نیست!!!! از کجا فهمیدید که احتمال تاثیر نبوده؟زیاد بد بین نباشیم.
  • روح الله IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    31 4
    اینقدر بد عمل کردن مردم در آستانه منفجر شدن هستن، بعد میان به جای اینکه بهترش کنن، بدترش میکنن اصلا یه مدت به مردم کاری نداشته باشید، خیلی از مشکلات حل میشه، هر روز به حجاب و... گیر میدن، والا بلا با اینطور گیر دادنا اوضاع بدتر میشه
  • تقوی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 4
    اتفاقا در چند باری که برخی از روحانیون مورد حتی جرح با چاقو قرار گرفتن واکنش خاصی از جانب مسئولین حوزه صورت نگرفته که حتی نمونه کمتر آن برای سرباز نیروی انتظامی افتاد مورد حمایت مسئولین نیروی انتظامی قرار گرفت عمون طلبه ها که پست و مسئولیتی ندارن اون آقایون که تریبون و مسئولیت دارن که مردم دستشون بهشون نمیرسه
  • امیر IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 24
    امربه معروف ونهی ازمنکر واجب است ! شما وارونه نگاه به قضیه کردید وهرجوری خودتان خواستید خبر ونشر داددید! زن با جسارت تمام به لباس روحانیت جسارت کند وروحانی روکتک بزند و......وسکوت!!!! دیگه سنگ روسنگ بند نمیشه اگر رسیده گی نشود !
  • ع ق TR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    35 4
    با سلام و احترام ، دقیقا صحیح فرمایش کردید ، روحانی خاطی است و باید با او برخورد و پرونده قضایی در دادگاه روحانیت تشکیل و رسیدگی شده و از خانم محترمه هم عذرخواهی شود
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    17 1
    عالی
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 28
    نصیری ازت یه سوال دارم.ایا پیروان یهودیت به خاخام هاشون و مسیحیت به پدر یا کشیش هاشون و زرتشت به موبد هاشون حتی فرقه هایی مثل وهابیت به مفتی هاشون : فحاشی میشه ؟ هتک حرمت میشه؟ چرا در ایران با وجود حکومت اسلامی ، این اواخر این موج به وجود امده؟ طلبه و همسرش مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار بگیره؟ پاسخش: این هجمه ای هست از طرف دشمنان ایران اسلامی و با حمایت برخی از افراد داخلی که عاشق و مطیع غرب هستند و یه عده که یا دشمن را نمی‌شناسند یا برای پول هزار کار میکنن انجام میشه. حالا شما جز کسانی هستی که یا دشمنت نمیشناسی یا برای پول هزار حرف میزن ی متاسفم برات
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    19 3
    ضمن تائید سخنان جناب نصیری، به عرض می رسانم، موضوع "امر به معروف" و مخصوصا "نهی از منکر" هر دو از موضوعاتی هستند که الحق و الانصاف در جامعه ایران پس از انقلاب، در حق شان خیلی جفا شده است. منظور از جفا این است که درست یر عکس دلیل وجودیشان ، که همانا ایجاد آرامش روحی و روانی و گسترش تقوا در جامعه اسلامی است، همواره بعنوان مستمسکی برای ایجاد مزاحمت ، ناراحتی و تشنج در خانواده های ایرانی ظاهر شده اند. صرفنظر از اینکه این بار این تجاوز به حریم فروع دین و حقوق انسانی توسط یک فرد معمم بوده است ، که خود بخود موضوع را زشت تر می کند، مجاز دانستن هر فردی به انجام مخصوصا "نهی از منکر" موضوعی است که حتما باید در مورد آن چاره ای اندیشید، مخصوصا در یک جامعه ناراحت و تحت فشار. بدتر از همه اینها، معکوس جلوه دادن موضوع در بعضی از خبرگزتری ها و سایت هاست که هنوز هم سر در داخل برف کرده اند و فکر می کنند دنیا بحدی محدود است که می توانند با معکوس جلوه دادن موضوع، همه را فریب دهند و حقیقت را عوض کنند.
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    25 5
    مردش‌کجاست‌دهن‌طرفو‌سرویس‌کنه‌وقتشه
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    17 3
    درود بر شرفت
  • حسین پناهی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    24 3
    چرا امر بمعروف را به دیگران ونهی از منکر را از خود ودر مراکز فساد وادارات شروع نمی کنیم. تا چنین مردم عام قضاوت موضوع کنند.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 23
    پناه بر خدا از تغییرات آدما نصیری چه طوری این همه بی شرف شده ؟
  • اذرن DE ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 27
    احمق وظیفه همه مردم امر به معروف است
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    17 4
    درود برشما با بیان روشنگرانه ای که ابراز کرده اید
  • فرشید IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 25
    روحانیت همیشه مظلوم هست
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 23
    اگر قبح این قضیه بریزد چی؟!پیشنهادی ندارید؟
  • خدا IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 24
    خدا لعنتت کنه با این حرفایی که گفتی
  • ناشناس IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    27 8
    من دیگه مسلمان نیستم اگه اسلام اینه
  • محمد IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 34
    چرت و پرت نگید لطفا. این جماعت بی ادب وحشی شدن و به روحانی و غیر روحانی ک نهی از منکر کنه فحش و ناسزا میگن و پاچشون رو میگیرن
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    11 1
    خیلی متاسفم،
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    21 1
    یک نوع قدرت نمایی محسوب میشود ونتیجه دین ستیزی اتفاق افتاده
  • مریم IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 25
    چقدر راحت میتونی دروغ بگی برات متاسفم هیچ ضربه ای از طرف حاج آقا زده نشده امر به معروف هم واجبه شماهم نمیخواد واسه خودت عذاب بخری مواظب آخرتت باش
  • سید رضا IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    11 4
    سلام احسنتم
  • سمیرا IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 17
    امر به معروف واجب هم نبوده باشد غیرقانونی نیست از متن فوق مشخص است که نویسنده فیلم صحنه را ندیده
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    20 5
    جناب نصیری ساختار مملکت رو فساد و رانت برداشته بعد شما نگران دعوای یک زن با روحانی هستی؟ نگران نباش خودشون مشکل رو حل میکنن! شما اگه راست میگی به اون روحانی هایی که در جایگاه پست و مقام خون مردم رو در شیشه کردن انتقاد صریح و تند کن !
  • سیدرضا حسینی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 26
    اقای مهدی نصیری امر به معروف وظیفه هرمسلمان است برای هتاکان به روحانیت نسخه نپیچ خانمی که حجابش را رعایت نمیکند حقش هست
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 22
    وظیفه هر انسانه که نسبت به مسائل عمومی که خلاف شرع دین اسلام باشه امر به معروف و نهی از منکر نماید ،،به شما هم هیچ ربطی نداره که دارید اظهار نظر می کنید
  • ناشناس IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    33 14
    اونوقت... اون طلبه‌ای که سمت راست خیابون بود و این خانم بهش حمله کرد چه تقصیری داشت؟! نه... مشکل این خانم کینه داشتن از روحانیت بود وگرنه کسی عمامه‌ای را که منتسب به پیغمبر خدا هست لگدمال نمی‌کنه!!!
  • wind IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    27 14
    خیلی خوبه.این موضوع نشان میده که روحانیت از درون خالی و پوچ شده . شرایط کاملا فرق کرده . الان زمان قاجار نیست که مردم به حرف یه مشت آدم بی سروپا در لباس روحانیت اعتنا کنند .
    • حسین IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      3 8
      به نظرم کلا حمله ور شدن به مردم و اون جور کتک زدن منطقی و عقلانی نباشه این نشون میده عقل مردم هنوز مثل دوران قاجار پوچ
  • میثم IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 13
    احتمال تاثیر امربمعروف که آقای نصیری میگه باید به خود فرد امر کننده ثابت بشه نه به آقای نصیری. خود فرد به این نتیجه میرسه که امر بمعروف کنه یا نه. آدمیزاد همینه شاید توی تشخیص لحظه یا نوع روش انجام امربمعروف اشتباه هم کنه ولی خب به خود فرد حجت بوده که میشه امربمعروف کرد. ضمنا اول عمامه لگدمال شد و بعدش اون روحانی با عصا زد که اصلا فکر کنم بهش هم نخورد.
  • علی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 17
    واقعا مغالطه می کنید و عمروعاص جلو شما باید لنگ بینداز
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    8 13
    این آقا حساب کارهای خودش را پس بدهد لازم نیست درباره کارهای دیگران حرف بزند
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    12 5
    افرین درست میگوئید ...ولی کو گوش شنوا .... عدالت کیلویی چند؟؟؟
  • زهرا IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    8 17
    چرا دروغ میگی اون روحانی عصا نداشت عصا مال اون پیرمرده بود بعد حالا به یکی بگن حسابتو درست باید اینطوری بی شرف بازی در بیاره
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 8
    همین واژه های زیبنده نیست و تار مو اشکال ندارد و..‌. کار را بجایی رساندید که با شلوار پاره پاره بالای ران بندی رکابی بی حجابی کامل در خیابان ها رواج دادید
  • عباسعلی. IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    14 2
    جان سخن ازدل میلیونها زنان مظلوم این خراب آبادگفتی!
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    19 4
    چرا زن باز داشت کردن شیخ هم باید بازداشت میشد .همه جا حرف اول با روحانیت هست حتی اگه اشتباه از خود روحانیت باشه .با عصای زده تویه سر خانم ..خانم بازداشت کردن ..چه قانونی هست
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 22
    باید آن زن اعدام شود تا درس عبرت دیگران باشد به تمرین به معروف جسارت نکنند . چرا باید آن زن رها شود ؟ تا دیگران پر رو شوند مثل حادثه کرج که امر به معروف را با چاقو زخمی کنند . خجالت هم خوب چیزی هست . آن زن باید اعدام شود
  • جوهد IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    15 2
    خوب میگین.مردم بعد شنیدن بیشتر خشمگین میشم
  • پرواز IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    14 2
    درود بر شما بسبارعالی فرمودید
  • صادق IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    19 5
    روحانیت دیگر دارد پایش را از گلیم خودش بیشتر دراز می کند روحانیت یعنی تحمل و صبر و از خود گذشتگی و الگو
  • علیرضا از تهران IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 22
    حالت خوبه؟ اگه بازداشت نشه که سنگ روی سنگ بند نمیشه ووست دارم همچین سلیته ای بیاد با تو درگیر بشه بازم همین حرف رو میزنی فک کنم تا حالا به پست زن بد نخوردی
  • معلم IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 5
    درست است
  • سیدحسین IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    18 3
    درودبرشماانسان عاقل جناب مهدی نصیری دقیقا حرف درست درست و ملت وزدی،،قابل توجه اونهایی که توگوششان پنبه فروکردن وشدیداذینفعند!!؟
  • فؤاد IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 16
    از کجا این آقا ادعا می کند که این روحانی بز گوار مرتکب خلاف شرع و قانون شده؟!با این استدلال ایشان دیگر هر وقت خواستیم امر به معروف و نهی از منکر کنیم ممکن است احتمال تاثیر ندهیم و لذا این دو واجب بطور کلی تعطیل!!!!
  • مردم IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 2
    جای تأسف
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    10 0
    دیگه زوری هست. کاریش نمیشه کرد
  • محمد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 14
    واقعا متاسفم معروف شده منکر ومنکر شده معروف جاده صافکن های غرب پرست ویاشیفته غرب میخواهی به سبک غربیان زندگی کنید درون خودتون که دارید میکنید‌دیگه توجامعه که هم مردم مسلمانند وهم قانون چرا توجیح ودفاع به نفع سیاست سلطه میکنید
  • جعفر IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    16 3
    ای کاش قاضی هم افکار شما دوست گرامی وداشت وبا درنظر گرفتن وجدان وعدالت در مورد این خانم تصمیم گیری میکرد.چه بسا شاید قاضی پرونده روحانی باشه وبه دفاع از هم لباس خودش خانم بی گناه و حکم غیرشرعی وناجوانمردانه براش صادر کنه.
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 28
    این نصیری رو لطفا خفه کنید
    • سیدحسین IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      27 4
      که حرف حق نزنه احیاناازمفتخوریت کم بشه!!؟
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    13 0
    لعن الله علی القوم الظالمین
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 26
    آیا تذکر به خانم بد حجاب نتیجه اش باید اهانت به لباس پیامبر باشد؟ تاکی سکوت در مقابل هنجا رشکنان تاکی تاکی لعنت بر خبر آنلاین لعنت خدا وپیامبر بر شما که شما خود عامل فحشا و بى بند وبارى هستيد ولعنت بر امثال نصيريهاى بى دين
  • Sk GE ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 7
    واقعا که . معلومه چه خبره؟ . هیچی سر جاش نیست . همه چی از بین رفته نه دیگه احترامی مونده نه حرمتی نگه داشته میشه انسان قبل از هر کاری باید قبلش فکر کنه بعد کاری رو انجام بده و تبعات بعدش رو هم باید ببینه
  • سرباز بازنشسته IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    23 1
    شما کارهای اصلی مملکت را انجام بدهید .هرموقع مردم را از بدبخی فلاکت نجات دادید بعد خود مردم برخورد میکنند با ادمهای بیحرمت
  • حسین.هدیه لو IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    15 1
    کاملا درسته .این شیوه برخورد نشانه ضعف است.وقتی برسرپیامبر خک روبه ریختند چه برخوردی داشت؟
  • آرش IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 17
    داری کم کم مثل زیبا کلام به متخصص در همه چی تبدیل میشی جناب نصیری. اون فرد شکایت کرده نه حوزه تو فلسفه چیزی بارت نبود حالا اومدی تو سیاست تست کنی
  • احسان محمودی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 20
    شهر که شلوغ بشه قورباغه .... فقط مونده بود یه فسیل اظهار نظر کنه که کرد .شما (نصیری)اگر خفه خون بگیری بیشتر ثواب می بری
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    17 4
    چرا اختلاس گران و رانت خواران ومفسدان اقتصادی را فورا بازداشت و مجازات نمی کنند؟؟
  • مهدی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    10 3
    وقتی قانون وحساب وکتاب نباشه این اتفاقات بیشترخواهدشد وقطعا به ضرر روحانیت ودشمنی مردم به نظام واخوند رقم خواهدزد..
  • حمید IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    20 2
    مردم از اوضاع فعلی خشمگین هستند و احتمالا آن دو روحانی رفتار زننده را از خود نشان داده اند که مورد واکنش آن زن قرار گرفته است
  • هموطن IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    15 3
    بهتر بود می نوشتید پرونده ای علیه روحانی که با عصا به زن بیچاره کوبیده تشکیل شده نه اینکه مطرح شود پرونده علیه رن هتاک به لباس روحانیت تشکیل شده لباس ارزش نمی آورد اخلاق و رفتار ارزش آفرین است .
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 17
    شما راست می گید. باید کسانی را که این زنان را گستاخ کرده اند محاکمه کرد. مثل این مقاله که بر گستاخی آنها می افزاید باید محاکمه شوند.
  • ناشناس IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    16 2
    متاسفانه با این گونه بازداشتها فاصله مردم با روحانیون مداوم بیشتر و بیشتر میشه و البته که در این سالها اخیر فاصله زیادی ایجاد شده که برای حل آن هیچ اقدامی نشده و بالعکس پیش رفتن و حتی در کودکان این فاصله وجود داره
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    32 4
    همیشه میگویند ما لباس پیامبر را به تن داریم ایا نباید رفتارتان هم همانگونه باشد به قول شما بر سر پیامبر اشغال میریختن
  • سبزی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 14
    با سلام انتظار میرود اینقدر بی اطلاع از مسائل شرعی نباشید. بنابراین اینطور اظهار نظر جز عناد و دشمنی با حوزه و روحانیت چیز دیگری نیست. از کجا شما امر به معروف را خلاف شرع میدانید
  • saman IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    71 8
    ای سر در برف فرو برده ها. ای متحجرین ضد اندیشه ای دگم اندیشان ضد آزادی و زن ای تندروهای وطن فروش این که دیدید شمه ای از آتش زیرخاکستره. این مردم بودن که شما رو انتخاب کردن و حالا از شما خسته هستن شما هیچی نیستید در برابر اراده ی مردم و هر چه قدر بیشتر مقاومت کنید روز تسویه حساب و قیام رو برای خودتون سخت تر میکنید ای خائنین شکم سیر سیر از مردم. هیچ وقت نمی تونید جلوی مردمی که بهشون گرسنگی دادید و علیهشون تبعیض روا داشتید و جوانانشون رو کشتید تا ابد قد علم کنید. همون آتشی که گفتم گریبانتون خواهد گرفت.
  • همشهری IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 12
    شما بر چه اساس میگی که امر به معروف خلاف شرع بوده؟ چرا وقتی از اصل ماجرا بی خبری یا دقیق اطلاع نداری نظر از خودت صادر می کنی؟ بهتر بود اصل ماجرا را بپرسی ودر مورد درست یا نادرست بودن آن از یک متخصص دین بپرسی.
  • رضا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    126 4
    روحانیون ضمن افساد در برخی موارد متاسفانه موجبات خشم مردم را بوجود آورده اند که شاید حمله ور شدن این بانوی گرامی در رابطه با توهینی بوده که دو روحانی به خانم محترم نموده اند که باید موضوع به دقت بررسی شود
  • سیما IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 20
    اخ دلم خنک شد. خدا کنه زنیکه یه چوب خورده باشه
  • مستآجربدبخت IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    16 0
    تواین مملکت هیچ کس حرف راست نمیزنه حرف راست زدن گناه راستگودشمن خدا
  • پرنیا IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 16
    اگر اون اقا فحش هم به خانوم میداد که نداده خانوم میتونست شکایت کنه ازش نه اینکه وسط خیابون بهش حمله کنه اینجوری پیش بره پس فردا عریان میان تو خیابون طلبکار هم هستن
  • سیامک IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 14
    داداش من فیلمش رو دیدم زنه اون بنده خدا رو انداخته بود زمین زیر کشت و لگد چه ربطی به روحانی بودن طرف داره یا رو زدن باید جواب پس بدن
  • فاطمه IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 11
    آقای نصیری به چشم آمدن و مورد توجه قرار گرفتن به چه قیمت؟؟ کاش قدری بیشتر با خودتان، قرآن، امام عصر و باز با خودتان، خلوت می کردید که ببینید چند چندید ؟ و به سوی کدام هدف رهسپار شده ید؟
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    26 12
    در هر صورت روحانی مقصره و ایشون ضابط قضایی نیست که یه خانم را بزنه و مورد ضرب قرار بده واگه اون خانم هم بی حجابی کرده طبق شرایط امر به معروف و نهی از منکر حاکمیت باید برخورد کنه نه هر بی سر بی پایی. از همه اینها گدشته مشکل جامعه ما الان واقعا حجاب خانم هاست. 80 در صد خانم ها همینطور در مجامع ظاهر میشن. اول باید روحانی توبیخ بشه و بعد از خانم بخاطر صدمه دیدن رضایت گرفته بشه.
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 76
    خوشبحالت اقای نصیری دایه مهربانتر از مادر تا امسال شما هستید وااسلاما
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    72 9
    قرارنیست هر کس لباس روحانیت بر تن داشته باشد خودش را مجاز بر امر به معروف کند.در اسلام گفته شده اول موقعیت رابسنج ببین طرف مقابل ظرفیت دارد یا نه بعد اقدام کن.ثانیا مگر الان مشگل ما فقط چند تار موی کسی بیرون باشه ورعایت کند حل میشود.پس به نام اسلام وبه کام دشمن عمل نکنیم.
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    70 0
    هیچ کس موافق تعقیب قضایی این خانم نیست ازاین بیشتر خودتونو لوس نکنید
  • حسن IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    79 11
    ما پیرو آن پیامبری هستیم که سنگش زدند و برایشان از خدا طلب آمرزش کرد نه آن روحانی که با عصا بر سر زنان این مملکت میکوبد.شرم بر تو ای پیر عاقبت شر
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 118
    حتما احتمال تاثیر میداده که امر به معروف کرده دیگه.نمیدونسته که زنه وحشی بازی در میاره که
  • رحیم IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    81 3
    با سلام حجاب این بنده خدا که خیلی خوب بود معلوم نیست چرا این اتفاق افتاد
  • قاسم IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 77
    روحانی آمر معروف بر حکم شرعی عمل کرده یاد مان باشد امر به معروف جز فروغ دین است هتاکی به روحانیت و توهین و سوژه و خوراک غرب و غربزده ها را ایجاد کردن هم جرم است باید مجازات بشود زن هتاک
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    32 0
    رطب خورده رطب حرام است اول به خودت بعد به ناموس ملت
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    2 77
    به نظرم شما در موردیرکه تخصص نداری سکوت کن.امربه معروف وظیفه همگانی هست.اگر شما جراُت وغیرت نداری پس لطفآخفه شو وبزار چند نفر که جیگر دارن جلوی این وادادگی امثال شما روکه نتیجه اش این همه فساد در جامعه هست رو بگیرن.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین