راه اندازی میزکار خبرنگاران / اخذ مجوز تامین مسکن خبرنگاران لرستانی از وزیر راه

مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های لرستان از اخذ مجوز تامین مسکن خبرنگاران و ساخت خانه مطبوعات از وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید احمد موسوی در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در خرم آباد گفت: بسیج رسانه از تشکل های بسیار فعال است که در برنامه های فرهنگی و جشنواره ای و رسانه ای خدمات شایسته ای را ارائه می دهد.

وی افزود: خانه مطبوعات و رسانه های استان آمادگی همکاری و مشارکت با بسیج رسانه استان جهت پیشبرد اهداف مشترک را دارد و در این زمینه دریغ نخواهیم نمود.

اخذ مجوز تامین مسکن خبرنگاران لرستان

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان در ادامه با بیان اینکه مجوز و دستورات لازم جهت تامین مسکن خبرنگاران اخذ شده اظهار داشت: طی جلسه ای که به اتفاق اعضای هیات مدیره با دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی داشتیم خوشبختانه دکتر اسلامی دستور تامین مسکن خبرنگاران لرستانی را صادر و بصورت تلفنی نیز توصیه های لازم را به مدیرکل راه و شهرسازی استان ارائه نمود.

موسوی با اشاره به پیگیری ها در جهت اختصاص زمین ساختمان اداری خانه گفت: در این خصوص نیز مجوز لازم را جناب وزیر صادر کرد و در حال پیگیری و رایزنی با مسئولان مربوطه در استان جهت شناسایی زمین مدنظر هستیم.

راه اندازی میز کار خبرنگاران

سید احمد موسوی همچنین از اختصاص ۲ میز کار در دفتر خانه مطبوعات جهت کار خبرنگاران خبر داد و در این خصوص بیان کرد: جهت رفاه و ارائه خدمات به همکاران عزیز بنا داریم برای اولین بار  ۲ میز کار مجزا بهمراه سیستم کامپیوتر در دفتر خانه مطبوعات راه اندازی نماییم و دوستان رسانه ای می توانند پس از افتتاح دفتر جدید خانه مطبوعات و در روزهایی که متعاقباً اعلام خواهد شد امورات رسانه ای خود را در دفتر انجام دهند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان لرستان در پایان از همراهی و حمایت های احمد حسین فتاحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان که تاکنون باعث تسریع در کار خانه شده تقدیر و تشکر نمود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1342951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =