انحلال خانه مطبوعات لرستان کذب محض است/ تغییری در ترکیب هیات رییسه ایجاد نشده

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان هرگونه خبری دال بر انحلال خانه را کذب محض اعلام نمود و گفت : برخی از همکاران بطرز غیرقابل توجیه اقدام به جوسازی های بی اساس می نمایند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید احمد موسوی در این رابطه گفت: یکی از فعالترین خانه های مطبوعات استان در حال فعالیت است و بدون توجه به حواشی ساختگی در حال خدمات رسانی به اصحاب رسانه است و انحلال خانه مطبوعات خبری بی پایه و اساس است .

وی افزود: همچنین هیچگونه تغییری در ترکیب هیات رییسه صورت نگرفته و مدیرعامل خانه مطبوعات همچنان اقای امین ساکی میباشد و برگزاری جلسه ای بنام تغییر هیات رییسه همچنان که مدیرکل ارشاد استان در مصاحبه ای ان را  رسما غیرقانونی اعلام نمود لذا  اینجانب مجددا نیز تاکید می نمایم ان جلسه باتوجه به عدم حضور اعضا و نماینده ارشاد و تا تعیین تکلیف ان دو عضو محترم هیات مدیره رسمیتی نداشته و ندارد.

پرداختن به حواشی بی حاصل

موسوی در پایان خطاب به دوستان هیات مدیره گفت: به برخی از دوستان توصیه می کنم بجای پرداختن به مسایل حاشیه ای و بی حاصل به رایزنی و پیگیری در جهت خدمات رسانی به خبرنگاران بپردازند و بیش از این انرژی خود را در امورات فرعی صرف نکنند.

 ضمنا مجددا تاکید می نمایم  جلسه انتخاب هیات رییسه در صورتیکه هفت نفر اعضای هیات مدیره ( بعداز تعیین تکلیف ۲ عضو) و نماینده اداره کل ارشاد  و بازرسین حضور داشته باشند  و با اطلاع رسانی قبلی به همه اعضا در موعد مقرر قابل برگزاری است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1221187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =