ساخت خانه مطبوعات مطالبه بحق خانه مطبوعات لرستان است

مدیر عامل خانه مطبوعات لرستان گفت: خانه مطبوعات برنامه های بلند مدتی در راستای خدمات رسانی به اصحاب رسانه استان دارد که تسریع برنامه ها مستلزم حمایت و پشتیبانی استاندار و مجموعه مدیران می باشد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید احمد موسوی در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات با استاندار گفت : پیشنهاد مشخص ما در کوتاه مدت دیدار چهره به چهره با خبرنگاران در دفتر خانه مطبوعات است که انتظار می رود استاندار لرستان بصورت ماهانه با حضور در دفتر خانه مطبوعات ،پیشنهادات، مشکلات و نظرات اصحاب رسانه را بررسی و پیگیری نماید.

وی با اشاره به برنامه کلان این خانه بیان کرد: فضای همدلی و همراهی بی سابقه ای در بین اعضای هیات مدیره و بازرسین خانه مطبوعات حاکم است که می بایست نهایت استفاده به نفع جامعه هدف برده شود بهمین منظور در تلاشیم تا اقدامات ماندگاری را در این رابطه به سرانجام برسانیم.

اختصاص زمین جهت ساخت خانه مطبوعات

سید احمد موسوی اظهار کرد: اختصاص زمین جهت ساخت خانه مطبوعات همچون سایر استانها راه حلی منطقی است و جز مطالبات خانه مطبوعات است تا به خانه دوشی خانه مطبوعات در راهروهای اداره کل ارشاد و مجتمع فرهنگی هنری پایان داده شود همچنین تاسیس صندوق اعتباری خبرنگاران استان از دیگر برنامه های ماست و تخصیص اعتباری بلاعوض از سوی استاندار می تواند در عملیاتی کردن این مهم ما را مصمم تر نماید.

پیگیری مطالبات خبرنگاران در شورای اداری استان

مدیر عامل خانه مطبوعات لرستان با انتقاد از عدم پرداخت مطالبات مطبوعات از سوی ادارات خطاب به استاندار افزود: باتوجه به اینکه تنها 2 ماه به پایان سال باقی مانده و حجم زیادی از مطالبات مطبوعات پرداخت نشده ، پیشنهاد می شود در شورای اداری استان در خصوص پرداخت بدهی ادارات به مطبوعات به مدیران تاکید و تکلیف شود.

موسوی در پایان نسبت به پیگری شخص استاندار در ارتباط با اختصاص زمین جهت ساخت خانه و همچنین پرداخت کمک بلاعوض به صندوق خبرنگاران تاکید کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1338120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =