دفتر جدید خانه مطبوعات لرستان آماده و تجهیز می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، که به منظور بازدید از روند تعمیرات تالار شهید آوینی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد حضور یافته بود، ضمن بازدیداز محل دفتر جدید خانه مطبوعات استان با برخی از اعضای هیات مدیره این خانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمود ثمینی، ضمن دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاونین این اداره کل و برخی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان، از روند تعمیرات تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد و محل دفتر جدید خانه مطبوعات استان بازدید نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان پس از این بازدید با تاکید بر اینکه سواد رسانه ای از الزامات زندگی امروز است، گفت: رسانه‌های استان، بازوی توانمند مجموعه دولت برای توسعه استان هستند و خانه مطبوعات می تواند با ساماندهی درست فعالیت‌های رسانه ای استان، زمینه تعامل بیش از پیش اصحاب رسانه با مدیریت ارشد استان را فراهم نمایند.

آگاهی از نقش و جایگاه مهم رسانه ها

وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، انتخابات خانه مطبوعات را به خوبی و با کمترین حاشیه برگزار کرد و جای خوشبختی دارد که مدیریت این دستگاه اجرایی، به خوبی از نقش و جایگاه رسانه ها و مطبوعات آگاه بوده و نگاه ویژه ای به موضوعات این حوزه دارد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان لرستان، ادامه داد:یکی از مهمترین موضوعاتی که باید توسط هیات مدیره خانه مطبوعات استان پیگیری شود، حل و فصل مشکلات اصحاب رسانه استان و ایجاد وحدت و همدلی در بدنه ی رسانه ای استان در راستای توسعه همه جانبه لرستان است که استانداری از آن استقبال می کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه طی ده روز آینده دفتر جدید خانه مطبوعات لرستان آماده و تجهیز می شود، گفت:این آمادگی را داریم که در تعاملی سازنده با اصحاب رسانه استان، زمینه تعالی رسانه ای و اطلاع رسانی استان را فراهم نموده و پیگیر حل مشکلات این قشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین استانی  باشیم.

دغدغه‌مندی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص رسانه ها و مطبوعات

احمدحسین فتایی، ضمن سپاس از دغدغه‌مندی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص رسانه ها و مطبوعات، اذعان داشت: تقویت و حمایت از نشریات محلی یکی از مهمترین وظایف سازمانی ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در دوره جدید با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =