ساماندهی ترافیک و وانت های میوه فروشی؛نمادی از عزم شورای شهر برای شهری پویا

رئیس شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه ساماندهی معابر شهری و روان‌سازی ترافیک،یکی از دغدغه‌های اصلی شورای شهر بوده است، گفت: در همین راستا طرح‌های مختلفی را بررسی و در نهایت طرح ساماندهی ترافیک و وانت‌بارهای میوه‌فروش را بعنوان یکی از راهکارهای موثر برای حل این مشکل،انتخاب و اجرا کردیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، عزت رضایی رئیس شورای شهر سنندج در جلسه طرح ساماندهی ترافیک و وانت‌بارهای میوه‌فروشی، اظهار کرد: اجرای طرح ساماندهی ترافیک و وانت‌بارهای میوه‌فروش در سطح شهر،با پیگیری و پشتکار شورای شهر،همکاری شهرداری،پلیس راهور و سایر دستگاه‌های اجرایی و بویژه مشارکت فعال شهروندان فهیم به ثمر نشست و این نمادی از عزم شورای شهر برای ایجاد شهری پویا است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی معابر شهری و روان‌سازی ترافیک،یکی از دغدغه‌های اصلی شورای شهر بوده است،افزود:در همین راستا طرح‌های مختلفی را بررسی و در نهایت طرح ساماندهی ترافیک و وانت‌بارهای میوه‌فروش را بعنوان یکی از راهکارهای موثر برای حل این مشکل،انتخاب و اجرا کردیم.

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه اتحاد و همدلی رمز موفقیت در اجرای هر طرحی است،گفت:اجرای این طرح نشان داد که با همکاری و همدلی می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد و شهری زیبا،پویا و مدرن خلق کرد.

رضایی ضمن قدردانی از استاندار،فرماندار، مجموعه مدیریت شهری،رئیس پلیس راهور و بویژه شهروندان فهیم سنندجی،خاطرنشان کرد:پایداری این طرح و ارائه خدمات دیگر به شهروندان، مستلزم استمرار همکاری و مشارکت همه جانبه این عزیزان است.

وی با اشاره به معضل ترافیک در سنندج و علل مختلف آن،بر لزوم هم‌افزایی و هم‌اندیشی برای اتخاذ راهکارهای مناسب در این زمینه تاکید کرد.

رئیس شورای شهر سنندج در پایان،از نادیده گرفتن تلاش‌های نمایندگان مردم در شورا و عدم انعکاس خدمات مجموعه مدیریت شهری گلایه کرد و گفت:ثمره و پایداری این خدمات و تصمیمات،در گرو حمایت و پشتیبانی نمایندگان مردم در پارلمان محلی شورای شهر است.

46

کد خبر 1918778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =