در ۲۳ اردیبهشت پربازدیدترین اخبار مربوط به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بود.

در سرویس سیاسی گزارشی درباره گل «دقیقه آخر» حسن روحانی به قالیباف پربازدید بود. از جمله کلمات طلایی شیخ دیپلمات، آقای شهردار را کیش و مات کرد.

در این سرویس حملات‌ پیاپی یک نامزد در مناظره‌ پایانی هم پربازدید بود. ضربه کارساز روحانی توانست مشخصه تازه ای را در عرصه انتخابات ایجاد کند. اولین واکنش قالیباف و رئیسی پس از مناظره سوم هم پربازدید بود. به خصوص شکایت از جهانگیری و تأکید بر ادامه حضور توانست نگاه مردم را جلب کند.
در سرویس طنز و کاریکاتور هم عنوان شد نام رفتگری که در پورشه دعاگوی قالیباف بود
بالاخره مشخص شده.

در سرویس اقتصادی مردم نظر دادند مهم‌ترین دلیل خالی‌ماندن خانه‌ها در ایران را چه می‌دانند. در این سرویس ریزش قیمت دلار در ایام انتخابات هم پربازدید بود. در سرویس اقتصادی اعتراض کارکنان گمرک مرزی به سخنان یکی از نامزدها پربازدید بود. آنها گفتند: چه کسانی ۴سال خواب بودند ما یا شما؟

در سرویس فرهنگ و هنر صحبت‌های انتخاباتی رضا عطاران در مراسم اکران «نهنگ عنبر ۲» بازدید زیادی داشت. در این سرویس عنوان شد  فخیم‌زاده، درخشنده و ... به حامیان حسن روحانی پیوستند. در این سرویس مشخص شد پریناز ایزدیار به چه کسی رای می‌دهد.

در سرویس جامعه ماجرای ماشین برقی‌ای که میرسلیم گفت روحانی سوار شد، اما از ژاپن وارد کردند بازدید زیادی داشت. در این سرویس واکنش یک عضو شورای شهر به ادعای واگذاری املاک نجومی به رفتگران و کارگران هم بازدید فراوانی را به خود اختصاص داد. مخاطبان جامعه رد ادعای رئیسی در خصوص تبلیغاتی بودن افزایش مستمری مستمری‌بگیران هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل مردم نظر دادند مشارکت بالا در انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه امنیت کشور را افزایش می‌دهد؟ در این سرویس واکنش ایران به حمله تروریستی در پاکستان هم بازدید زیادی داشت. همچنین در این سرویس عنوان شد مقام سابق اف.بی.آی ترامپ را تهدید کرد.

در سرویس آی.تی هم حمله بزرگ باج‌افزاری به ۹۹ کشور جهان پربازدیدترین خبر بود.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =