در ۱۸ اردیبهشت، نطق‌های آتشین روحانی در شهرهای غرب کشور، پربازدیدترین اخبار بود

سخنرانی های روحانی در روزهای تبلیغات، بیشترین بازدید را در سرویس سیاسی داشت. البته او تذکر به سخنگوی ستادش در باره اظهارنظر وی در مورد پسر قالیباف تذکر داد تا اخلاق را رعایت کند. روحانی در سخنرانی خود گفت: درخانه بنشینید و رأی‌ندهید، درپیاده‌رو هم دیوارمی‎کشند. او همچنین گفت: کسانی که دهان‌ها را دوختند دم از آزادی می‌زنند.

در سرویس اقتصادی واکنش آخوندی به اظهارات رییسی پربازدید بود. او گفت: مردم را با پوشیدن پوستین وارونه گمراه می‌کنید. همچنین در سرویس اقتصادی گزارشی درباره آینه عبرت ساخت «ایران-۱۴۰» پربازدید شد. همچنین ماجرای سفر پر حاشیه روحانی به معدن آزادشهر بازدید زیادی داشت تا به همراه سخنان آخوندی که گفت: ۳میلیارددلار برای مسکن‌مهر به شرکت‌های‌ترکیه دادند، پربازدیدهای امروز باشد.

در سرویس فرهنگ و هنر خبری درباره حادثه در پایان کنسرت سالار عقیلی در آمل بازدید زیادی را به خود اختصاص داد. همچنین گزارشی درباره کنسرتی با بلیت ۳۰۰ هزار تومانی در خانه همایش توانست بازدید زیادی داشته باشد و همچنین افتتاح بزرگترین مجموعه سینمایی غرب تهران پربازدیدهای امروز بود.

واکنش ناجا به خبر «زیر گرفتن دختر جوان توسط خودروی گشت ارشاد» توانست رکورد بازدید را در سرویس جامعه بشکند. در این سرویس، درخواست پورمحمدی از رییس سازمان صداوسیما برای پاسخ دادن به اژه‌ای هم پربازدید بود. همچنین در این بخش اعلام شد روحانی بغض کارگران را فریاد کرد.

پربازدیدترین خبر بین الملل هم درباره  مکرون رئیس‌جمهور جدید فرانسه بود. در این سرویس واکنش توئیتری معاون سیاسی دفتر روحانی به پیروزی مکرون هم بازدید زیادی صید کرد تا به همراه خبر واکنش اولاند به پیروزی مکرون پربازدیدهای این بخش باشد.

در سرویس فناوری اطلاعات عنوان شد بدون دخالت دولت،سایت کارانه قالیباف به دستور مقام قضایی فیلتر شد . در سرویس طنز و کاریکاتور ما هم تخصص اصلی رئیسی و برنامه قالیباف برای فقر لو رفت!

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =