در ۱۵ اردیبهشت، دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و در صدر اخبار پربازدید نشست.

در سرویس سیاسی تقاضای فرزند آیت‌الله هاشمی از محمود احمدی‌نژاد بازدید زیادی را به خود اختصاص داد. همچنین اخبار داغ درباره دومین مناظره ریاست جمهوری باعث شد این سوال در ذهن مخاطبان شکل بگیرد که چرا روحانی، قالیباف را رقیب خود نمی‌داند؟ همچنین این جمله در مناظره انتخاباتی خیلی مورد توجه قرار گرفت: روحانی: مردم دیدید که در زمان برجام روی موشک شعار نوشتند.

در سرویس اقتصادی برای مردم مهم بود بدانند چه کسانی پورشه‌ها را جای پول نفت وارد کردند؟ همچنین در این سرویس اعلام شد طیب‌نیا صحبت‌های رییسی را تکذیب کرد. همچنین جواب این سوال مهم بود که پیروزى قالیباف یا رئیسی قیمت دلار را به کجا مى برد؟

در سرویس فرهنگ و هنر نقل قولی از ویشکا آسایش که گفت: همه قطامِ مدرن را می‌خواستند، پربازدیدترین خبر بود. همچنین گزارشی درباره مراسمی برای کتابی که در دولت احمدی‌نژاد، ۶۷۱ مورد ممیزی گرفت، هم مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داد. در این سرویس همچنین اعلام شد باران شهر آفتاب را غرق کرد.

در سرویس جامعه توصیه‌های وزیر بهداشت به قالیباف پربازدید بود. او گفت: از ملت عذرخواهی کنید و به دلیل تهمت‌هایی که زدید حلالیت بطلبید. همچنین واکنش دانش‌آشتیانی به شایعه قاچاق از سوی دخترش پربازدید بود. او گفت: این دروغ دستمایه تبلیغات یکی از نامزدهای انتخابات شد. در این سرویس واکنش حکیمی‌پور به وعده‌های قالیباف هم جالب بود. این عضو شورای چهارم تهران گفت: جالب این‌جاست وعده‌ها هم نجومی هستند.

در سرویس بین الملل واکنش وزارت خارجه به اظهارات میرکاظمی علیه ظریف بازدید زیادی داشت. همچنین در این سرویس نامه ایران به دبیر کل سازمان ملل در پی اظهارات ضدایرانی وزیر دفاع عربستان هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس انتشار خبر واکنش وزارت خارجه به ادعاهای غلط و یک سویه درخصوص برجام هم از سوی مخاطبان خواندنی بود.

در سرویس آی.تی معرفی برخی اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده در آی‌اواس هوش از کله موبایل بازان پراند.

همچنین متلک یک روزنامه به صداوسیما و قالیباف در سرویس طنز مردم را به خنده انداخت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =