در ۲۰ اردیبهشت، مهمترین و پربازدیدترین اخبار به انتخابات ۲۹ اردیبهشت و فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص انتخاب رئیس جمهور اختصاص داشت.

فرمایشات رهبرانقلاب در صدر اخبار مهم امروز بود. ایشان فرمودند: هرکس امنیت‌انتخابات را بهم‌ ‌بزند قطعاً سیلی‌ می‌خورد. در پربازدیدترین اخبار هم جدیدترین نظرسنجی ایسپا؛ نشان داد روحانی در صدر است و رئیسی از قالیباف جلو افتاده. در این سرویس گزارشی درباره بخشش‌های نجومی قالیباف به مدیران شهرداری، هوش از کله مخاطبان پراند.

در سرویس اقتصادی یخ کمپین معاوضه اموال وزرای دولت روحانی با قالیباف حسابی گرفته و این خبر پربازدیدتر از بقیه بود. همچنین یک اقتصاددان گفت: روحانی باید از مقام معظم رهبری درخواست می‌کرد برخی نهادها از اقتصاد خارج شوند. این نقل قول هم پربازدید بود. سوال اصلی دیگری در مقابل وعده‌های یک نامزد انتخاباتی مطرح شد: برای ایجاد ۵ میلیون شغل چه راهکاری دارید؟

در سرویس فرهنگ و هنر خبر درگذشت بازیگر زن فیلم نامزد جایزه اسکار در ۳۰ سالگی هم را در تعجب فروبرد. همچنین در این سرویس سوءاستفاده غیراخلاقی از تصاویر هنرمندان برای چند رای بیشتر، صدای همه را درآورد. در واکنش به آب گرفتگی نمایشگاه کتاب هم وزیر ارشاد گفت: به‌جای شهرداری عذرخواهی می‌کنم!

در سرویس اجتماعی این خبر مانند توپ ترکید: لیست نهایی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران اعلام شد. اعتراضات زیادی به این لیست شد و حتی نام همه‌ جاماندگان از لیست‌های انتخاباتی شورای شهر منتشر شد. در مقابل اما در کمال آرامش لیست‌ اصولگرایان شورای پنجم تهران منتشر شد و آن هم پربازدید بود.

در سرویس بین‌الملل سردرآوردن از موضع تازۀ رئیس‌جمهور جدید فرانسه دربارۀ ایران و برجام بازدید زیادی در پی داشت. یک تحلیلگر سیاسی هم گفت:  پیروزی مکرون بیانگر سرخوردگی فرانسوی‌ها بود. در این سرویس واکنش رئیس برکنار شده اف‌بی‌آی به دستور ترامپ هم نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس فناوری اطلاعات ساخت یک پسورد برای خریدهای آنلاین در آلمان پربازدیدترین خبر بود.

در سرویس طنز هم مخالفان روحانی به او هشدار دادند: هیچ دیواری نیست که نتوان از آن بالا رفت!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسين SE ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    34 22
    انتخاب اقاي روحاني تضمين شد
    • بی نام A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
      11 10
      عمرا.
    • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
      15 11
      برو بابا فقط رئیسی
    • مهدی DE ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      0 2
      میگی تضمین شد که بعد از باخت بگین تقلب شد دیگه ههههههه روحانی برو نه به روحانی
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
    8 9
    فقط ریسی