در ۱۹ اردیبهشت ماه، اخبار مربوط به انتخابات آینده ریاست جمهوری بازدیدهای بسیار زیادی را به خود اختصاص داد.

گزارش تعجب برانگیزی با عنوان امام زمان آنلاین شدند و فرمودند فلانی رئیس جمهور است، پربازدیدترین خبر سیاسی بود. همچنین عنوان شد قالیباف با ناراحتی به نفع رئیسی کنار می‌رود. در این سرویس حواشی حضور رئیسی در مراسم سعید حدادیان هم پربازدید بود. از جمله اینکه گفته شد مداح معروف حامی قالیباف به‌خاطر رئیسی، به مجلس نرفت.

در سرویس اقتصادی، سیف، رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: شهرداری تهران بزرگ‌ترین بدهکار بانکی است. همچنین در این سرویس اعلام شد ۳ قرارداد جدید خودرویی در راه است. در این سرویس واکنش حجتی به «واردات‌چی» بودن مسئولان دولت هم بسیار پربازدید بود.

در سرویس فرهنگ و هنر واکنش تند لیلی رشیدی به یک سوءاستفاده انتخاباتی پربازدید بود. در این سرویس آخرین وضعیت بازیگر «در قلب من» پس از عارضه مغزی هم بازدید زیادی داشت. همچنین ترسناک‌ترین موجودات روی زمین در این سرویس معرفی شدند.

در سرویس جامعه عنوان شد بخشش جریمه دیرکرد جرائم رانندگی سال ۹۵ تا تا پایان آذر تمدید شد. آخرین اخبار از فاجعه معدن یورت هم پربازدید بود که در آن، خروج جسد ۷ معدنچی دیگر از تونل یورت و افزایش قربانیان به ۴۲ نفر عنوان شد. در این سرویس مشخص شد چرا باید نوشابه‌ گازدار را از سبد غذایی حذف کرد.

معنایابی اقدامات تازۀ عربستان علیه ایران پربازدیدترین خبر سرویس بین الملل بود. همچنین عنوان شد یک منبع آگاه در وزارت خارجه به ساخت دیوار مرزی ترکیه با مرز ایران، واکنش نشان داده. در این سرویس گفتگوی تلفنی ظریف با وزیر خارجه کانادا هم بازدید زیادی به خود اختصاص داد.

در سرویس فناوری اطلاعات عنوان شد واتس‌اَپ پادشاه تماس‌های ویدئویی با روزانه ۵۵ میلیون دقیقه است.

در سرویس طنز هم اعلامیه حمایت ۲ مرحوم دیگر از شهردار تهران منتشر شد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =