مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز شنبه 3 اسفند 1392

‌فرماندار کوهبنان به ایسنا گفت: تا زمان دستور قضایی، بخش استخراج معدن ذغالسنگ چشمه ‌پودنه منطقه پابدانا در شهرستان کوهبنان تعطیل است.
منصور متقی افزود: به طور کلی کار در معادن از سخت ترین مشاغل دنیا محسوب می‌شود و معدن ذغالسنگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و طبعاً گاهی با تجمع گاز، فشار زمین و ... حوادثی متوجه آنها می‌شود. به دلیل طاقت فرسا بودن کار در معادن بایستی این مکان‌ها ایمن ترین باشند، اما معدن چشمه پودنه دارای مشکلات خاصی در زمینه مالی بوده است که علی‌رغم رعایت نکات ایمنی، این معضل سبب شده تا نتواند به برخی دستگاه‌ها مجهز شود.
متقی بیان کرد: انفجار در معدن چشمه پودنه ساعت 11 روز پنجشنبه به وقوع پیوست که حدود نیم ساعت بعد به اتفاق مجموعه تیم امدادی و 15 آمبولانس به محل حادثه رسیدیم و متاسفانه متوجه شدیم سه نفر در کانون حادثه جان خود را از دست داده‌اند. 10 کارگر دیگر نیز در کارگاه مجاور محل حادثه محبوس شده بودند که با رساندن هوا با دستگاه‌های مناسب و ایمن توانستیم این افراد را بیرون آوریم که خوشبختانه پنج نفر کاملاً سالم بوده، سه نفر نیز به صورت سرپایی درمان و دو نفر دیگر هم به دلیل سوختگی و وارد شدن جراحات به بیمارستان زرند منتقل شدند. وضعیت عمومی دو نفر رضایت بخش است ضمن اینکه یکی از این کارگران دچار 35 درصد سوختگی است.
فرماندار کوهبنان تصریح کرد: همان روز در کمیته کارگری تصمیم گرفته شد تا از منطقه محل حادثه بازدید به عمل آید اما به دلیل اینکه در محل انفجار معدن هنوز به طور کامل گاز تخلیه نشده بود موفق به بازدید نشدیم اما جلسه تشکیل و نظریه کارشناسی ارائه شد.
متقی گفت: دادستان تقصیر حداقلی را متوجه مسوولین دانسته و به دلیل عدم رعایت برخی نکات ایمنی، مدیرعامل، مسوول کارگاه و پیمانکار با دستور قضایی بازدداشت شدند.
وی افزود: پرونده حادثه معدن ذغالسنگ چشمه ‌پودنه همچنان در حال رسیدگی است و بعد از تخلیه کامل گاز و بازدید، نظر کارشناسی نهایی صادر خواهد شد.البته  تا زمان دستور قضایی، بخش استخراج معدن چشمه پودنه تعطیل است اما نگهداری و هوادهی این معدن انجام می‌شود.
فرماندار کوهبنان با بیان اینکه به خانواده بازماندگان و حادثه دیدگان رسیدگی خواهد شد، تصریح کرد: همان رو حادثه دستور رسیدگی به خانواده این کارگران داده شد و تلاش می‌کنیم تا حقی از آنها ضایع نشود و به طور کلی مسوولین معدن باید به طور جد پیگیر وضعیت این خانواده‌ها باشند.
متقی گفت: بایستی با صرف هزینه و ایمن کردن معادن به دستگاه های مجهز و پیشرفته، حوادث انفجار و ریزش را به صفر برسانیم.
‌وی در پایان خاطرنشان کرد: هرچند که دستگاه های معادن از پر خرج ترین تجهیزات محسوب می‌شوند، اما باید تدبیری اندیشیده شود تا حداقل از محل درآمدهای نفتی و فلزات دیگر به ذغالسنگ نیز کمک شود و مسوولین معادن نیز بایستی بودجه اول خود را به تجهیز اختصاص دهند.

 

نجات کشتی ایرانی از چنگ دزدان دریایی در دریای سرخ
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش از نجات یک فروند کشتی ایرانی از چنگ دزدان دریایی توسط ناوگروه این نیرو در دریای سرخ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دریاداردوم سیاوش جره معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با اعلام این خبر گفت: هفت قایق تندرو متعلق به دزدان دریایی در دریای سرخ قصد ربایش کشتی تجاری ایران را داشتند که با حضور ناوگروه بیست و نهم و تیم عملیات ویژه، دزدان دریایی متواری شدند.
وی با اشاره به این که این ناوگروه به تازگی وارد دریای سرخ شده است، افزود: درگیری با دزدان دریایی چند ساعتی طول کشید که در نهایت دزدان دریایی از صحنه متواری شدند.
امیر دریادار دوم جره در ادامه گفت: طی این درگیری خسارت جزئی به کشتی تجاری وارد آمد که توسط تیم تعمیراتی ناوگروه ارتش اشکالات به وجود آمده رفع شد و این کشتی به طرف مقصد خود با همراهی تیم اسکورت عزیمت کرد.
ناوگروه بیست و نهم نیروی دریایی ارتش در چند روز آینده در یکی از کشورهای آفریقایی پهلو خواهد گرفت.

 

مرگ کارگر ایرانی بر اثر سقوط از طبقه چهارم ساختمان
یک کارگر ایرانی پس سقوط از طبقه چهارم به طبقه منهای یک ساختمان جان باخت.
سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز شنبه حادثه سقوط کارگران از ارتفاع به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که آتش نشانان به محل حادثه در خیابان سیمون بولیوار، انتهای الوند اعزام شدند.
به گفته ملکی، در این پروژه ساختمانی کارگران در حال اسکلت سازی و جوشکاری بودند که دو نفر از طبقه چهارم به طبقه منهای یک سقوط کرده و گرفتار می شوند.
آتش نشانان با حضور در محل اقدام به ایمن سازی کرده و عملیات نجات کارگران را آغاز می کنند و دو کارگر را تحویل عوامل اورژانس می دهند. در این حادثه کارگر 30 ساله ایرانی فوت کرد و جوان 20 ساله ایرانی دیگر نیز دچار آسیب دیدگی شد.

 

دستگیری زن و شوهر زورگیر/ زورگیری شغل خانوادگی متهمان
زوج جوانی که زورگیری از شهروندان را منبع تأمین پول مواد مخدر خود قرار داده‌ بودند، بعد از آخرین زورگیری دستگیر شدند.
به گزارش فارس، روز نوزدهم تیرماه فردی با مراجعه به کلانتری 128 تهران نو به ماموران اعلام کرد که پس از خروج از ایستگاه مترو توسط دو سرنشین زن و مرد یک موتورسیکلت، با تهدید چاقو مورد زورگیری قرار گرفته است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
مالباخته پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 09:30 این روز و در محدوده مترو شهید کلاهدوز، پس از خارج شدن از ایستگاه مترو در حال بازگشت به محل پارک خودرو در خیابان مهرآور بودم که ناگهان یک موتورسیکلت با دو سرنشین آقا و خانم وارد کوچه شده و با تهدید قمه به سمت من حمله ور شده و پس از سرقت کیف دستی حامل 5 فقره عابر بانک و مدارک شناسایی و همچنین دو گوشی تلفن همراه از محل متواری شدند.
با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره پنجم با بهره‌گیری از مشاهدات مالباخته اقدام به چهره نگاری تصاویر دو سارق زورگیر کرده و در همان مراحل اولیه و با استفاده از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار موفق به شناسایی دو مجرم سابقه دار به نام‌های علیرضا متولد 1363 و زهرا متولد 1367 شدند.
بررسی سوابق علیرضا حکایت از آن داشت که او بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف کیف قاپی، شرب خمر، ایراد ضرب و جرح عمدی، اخلال در نظم عمومی، سرقت خودرو، سرقت داخل خودرو، درگیری با مامورین و سرقت مقرون به آزار و اذیت از سال 81 تاکنون بارها دستگیر و روانه زندان شده است.
سوابق زهرا نیز نشان داد که او چندین بار به اتهام مشارکت در تولید و نگهداری مواد روانگردان و همچنین خرید و فروش موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده است.
با توجه به بلامکان بودن هر دو متهم، مشخصات هر دو نفرشان در سیستم جامع پلیس ثبت و همزمان تحقیقات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری آنها آغاز شد؛ سرانجام در اواخر بهمن ماه سال جاری، کارآگاهان اداره پنجم با شناسایی مخفیگاه هر دو متهم در اصفهانک - خیابان شهید کیانی به این محل رفته و هر دو نفر آنها را در حین مصرف موادمخدر دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی منتقل کردند.
علیرضا و زهرا در اعترافات خود عنوان داشتند که از حدود یک سال پیش و بواسطه مصرف موادمخدر با یکدیگر آشنا شده و سرقت‌های خود را نیز جهت تأمین هزینه موادمخدر مصرفی انجام داده‌اند.
سرهنگ کارآگاه محمد اشراقی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به زورگیری از شهروندان، قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و همچنین سایر مالباختگان در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی قرار گرفته‌اند.

 

سرقت 5 میلیارد تومانی پرنده‌های زینتی
کارآگاهان پلیس آگاهی سارق 200 پرنده زینتی را دستگیر کردند.
به گزارش ایسنا، در دوم آذرماه امسال، فردی با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان به ماموران اعلام کرد که بیش از 200 عدد پرنده زینتی، به ارزش تقریبی پنج میلیارد تومان از وی سرقت شده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت اماکن و به دستور شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
مالباخته که در زمینه تکثیر و خرید و فروش پرنده‌های زینتی و آپارتمانی فعالیت دارد، پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی در اظهارات اولیه خود و در خصوص محل سرقت به کارآگاهان گفت: برای انجام کار تکثیر و نگهداری پرندگان، من ساختمانی دو طبقه در منطقه طرشت را برای این کار پیش‌بینی کرده بودم و حتی برای اطمینان بیشتر طبقه اول ساختمان را برای نگهبانی در اختیار یک سرایدار قرار داده بودم.
مالباخته در ادامه اظهارات و در خصوص نحوه اطلاع از سرقت پرندگان به کارآگاهان گفت: طبق روال هر روز به محل خود مراجعه کردم اما زمانی که وارد طبقه اول شدم، سرایدار را با دست و پایی بسته در داخل حمام طبقه اول پیدا کردم.
وی عنوان داشت که شب گذشته چند نفر به زور وارد ساختمان شده و پس از ضرب و جرح و بستن اقدام به بستن دست و پای وی کرده و پس از آن، پرندگان را سرقت کرده‌اند. بلافاصله به طبقه دوم ساختمان رفته و در آنجا با قفس‌های خالی بیش از 100 جفت پرنده زینتی و آپارتمانی روبرو شدم که ارزش برخی از جفت‌های آن بیش از 100 میلیون تومان بود که من حاضر به فروش آن نبودم.
کارآگاهان با مراجعه به محل سرقت و بررسی صحنه سرقت اطمینان پیدا کردند که سرقت داخلی بوده و به احتمال بسیار زیاد، سرایدار نیز با سارق یا سارقین همکاری داشته است.
در حالی که سرایدار همچنان مدعی بیگناهی خود بود، اما با ارائه دلایل و مدارک از سوی کارآگاهان مجبور به بیان حقیقت شد و ضمن اعتراف به مشارکت در سرقت، یکی از دوستان مالباخته به نام احمد 49 ساله را به عنوان طراح و پیشنهاد دهنده سرقت معرفی کرد.
سرایدار در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: احمد به من پیشنهاد داد تا در ازای پنج میلیون تومان وجه نقد با او همکاری کرده تا او بتواند پرندگان را سرقت کند و من نیز به طمع دریافت این مبلغ با او همکاری کرده و شب سرقت، ابتدا او برای فریب شاکی و ماموران، دست و پای مرا بست و پس از سرقت تمامی پرندگان از محل خارج شد.
مالباخته پس از اطلاع از نقش دوست خود در این سرقت به کارآگاهان گفت: احمد نیز همانند من در زمینه تکثیر و خرید و فروش پرندگان زینتی فعالیت دارد اما در مقایسه با من سابقه کمتری در این حرفه دارد و نوع نژاد پرندگانی که من نگهداری و تکثیر می‌کنم بسیار متفاوت از پرندگانی است که در بیشتر پرنده‌ فروشی‌های وجود دارد و این نوع پرندگان مشتری‌های خاص خود را دارند.
مالباخته در ادامه به کارآگاهان گفت: شب قبل از سرقت احمد به محل کار من مراجعه و مکالمه تلفنی مرا با یکی از مشتری‌ها شنید که حاضر بود تا در ازای یک جفت از قناری‌ها مبلغ 100 میلیون تومان پرداخت کند، اما من با این مبلغ موافقت نکردم.
با معرفی یکی از دوستان مالباخته به عنوان طراح و عامل اصلی سرقت، کارآگاهان با شناسایی محل سکونت احمد در شهرک قدس (غرب) وی را دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل کردند. احمد در اظهارات اولیه منکر هرگونه سرقت شده اما پس از مواجهه حضوری با سرایدار مجبور به اعتراف شد و محل نگهداری پرندگان در منطقه طرشت را به کارآگاهان نشان داد.
سرهنگ کارآگاه جانپرور، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم بویژه متهم اصلی پرونده به نقش خود در این سرقت، قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهمان روانه زندان شده و پرندگان کشف شده نیز به صاحب آنها (شاکی پرونده) بازگردانیده شد.

 

سرقت 10 میلیونی به بهانه دریافت سبد کالا
پسر جوانی که به بهانه دریافت سبد کالا 10 میلیون تومان از حساب پدرش سرقت کرده بود توسط پلیس فتا خراسان رضوی دستگیر شد.
به گزارش مهر، سرهنگ سید محسن عرفانی در تشریح این خبر گفت: زنی با مراجعه به پلیس فتا درخواست رسیدگی به شکایت خود مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب همسرش را داشت. در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد هفته گذشته در حالی که در بیمارستان مراقب همسرش بوده، پسرش به بهانه دریافت سبد کالا کارت عابر بانک پدرش را گرفته و سپس به سفر رفته است که بعد از یک هفته متوجه شده مبلغ 10 میلیون تومان از حسابش برداشت شده است.
در بررسی های تخصصی انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که پسر این خانواده پس از فعال سازی رمز دوم در یکی از دستگاه های خودپرداز اقدام به برداشت غیرمجاز کرده است.

 

دستگیری قاتل در چالوس کمتر از یک هفته
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان چالوس عامل قتل یک شهروند چالوسی در کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شد.
محمدعلی اتباعی طبری به فارس گفت: در پی کشف جسدی در شهرستان چالوس که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود، ماموران پلیس آگاهی شهرستان اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز کردند.
ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی ظرف مدت 6 روز موفق به شناسایی و دستگیری یک فرد به عنوان مظنون اصلی این جنایت شدند. متهم در اقدامی عملیاتی توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و در تحقیقات پلیسی به قتل اعتراف کرد و در بازجویی‌های به عمل آمده علت درگیری و ارتکاب به این جنایت را مسائل خصوصی و شخصی عنوان کرد. این فرد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و موضوع نیز در دست بررسی نهایی است.

 

دستگیری عاملان انتشار تصاویر خصوصی در اینترنت توسط پلیس فتای لرستان
افرادی که با هدف اخاذی از دو شهروند لرستانی اقدام به انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی آنها در اینترنت کرده بودند توسط پلیس فتای لرستان شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش مهر، رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی لرستان به خبرنگاران گفت: در پی شکایت دو شهروند مبنی بر اینکه افرادی ناشناس اقدام به انتشار فیلم ها و تصاویر خصوصی آنها در اینترنت کرده اند موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ بهشتی ادامه داد: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات تخصصی و ویژه کارآگاهان در فضای مجازی و سایتهای اینترنتی انجام یافت که سرانجام با استعلام از شرکت پشتیبان و رد زنی فنی، ایجاد کنندگان سایت شناسایی شدند.
با تکمیل شدن تحقیقات طی هماهنگی های صورت گرفته با مقام قضایی دو متهم توسط ماموران دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند که در تحقیقات صورت گرفته متهمان وقتی که با مدارک و مستندات مستدل و محکم و ادله الکترونیکی پلیس مواجه شدند به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را از این کار اخاذی و کسب مال عنوان کردند.

 

دستگیری گرداننده وبلاگ غیراخلاقی
فرمانده انتظامی جیرفت استان کرمان از دستگیری یک نفر متهم ایجاد کننده وبلاگ غیر اخلاقی خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ عباس ابراهیمی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا این شهرستان در حین رصد و گشت‌زنی در سایت‌های مختلف به وبلاگی با محتوای مجرمانه برخورد و موضوع شناسایی عوامل این وبلاگ دردستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. با بررسی‌های فنی و کارشناسی صورت گرفته و استخراج اطلاعات لازم از سایت مذکور آدرس و هویت ایجاد کننده این وبلاگ شناسایی شد.
ابراهیمی افزود: باحضور ماموران در محل و هماهنگی با مقام قضایی، در یک اقدام عملیاتی منزل متهم بازرسی و ادله‌های دیجیتالی متهم جمع‌آوری و متهم دستگیر شد. در بازجویی‌های به عمل آمده متهم به بزه ارتکابی اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

انتقام از همکلاسی با حذف واحدهای درسی
دختر دانشجویی که نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار دوست همکلاشی اش قرار داده بود در پایان ترم با حذف تعداد زیادی از واحد های درسی اش از سوی همکلاسی مواجه شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه محمد حسینی پور گفت: دختر دانشجو  با در دست داشتن برگه قضایی به اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا مراجعه و مدعی شد چندی پیش که برای دیدن نمرات خود به سامانه اینترنتی دانشگاه وارد شدم، متوجه شدم که تعداد زیادی از دروس و واحد هایی که امتحان داده بودم، بدون آگاهی من از این سامانه حذف شده است.
وی افزود:با دریافت این شکایت بررسی های فنی و بازجویی از مظنونان مورد ظن دختر دانشجو آغاز شد و در نهایت، همکلاسی وی که دوست نزدیکش بود شناسایی و برای بازجویی و انجام تحقیقات به پلیس فتا احضار شد.
دختر جوان پس از بازجویی و مشاهده ادله پلیس اعتراف کرد:شاکی دوست نزدیک من است و بارها به من اعتماد کرده و نام کاربری و رمز عبور ورود به سامانه را در اختیارم قرار می داد تا وضعیت معدل وی را از طریق سامانه چک کرده و به وی اطلاع دهم و به سبب این که او قصد داشت برای ادامه تحصیل به خارج از کشور برود،با هدف به تاخیر انداختن سفر وی اقدام به حذف تعدادی از دروس و واحد های درسی اش کردم.

 

نجات 2 کودک گمشده در ارتفاعات خراسان جنوبی
2 کودک گمشده در ارتفاعات نهبندان با تلاش امدادگران هلال احمر به آغوش خانواده بازگشتند.
این 2 کودک دیروز هنگامی که به همراه والدینشان برای تفریح به روستای سید علی رفته بودند والدینشان زمان بازگشت متوجه می شوندکودکان 2 و نیم و 3 ساله شان در محل اسکان حضور ندارند و تلاشهایشان برای جستجو بی نتیجه می ماند.
رئیس جمعیت هلال احمر نهبندان به واحد مرکز ی خبر گفت: در پی دریافت گزارش، تیم امداد و نجات هلال احمر نهبندان از ساعت 17 دیروز به منطقه اعزام و با کمک حدود 500 نفر از اهالی منطقه، عملیات جستجو برای یافتن امیر علی و بنیامین آغاز شد.
تیم های جستجو، ساعت یک بامداد امروز پس از 8 ساعت تلاش بی‌وقفه این دو کودک را در 3 کیلومتری روستای سید علی در حالی که زیر تخته سنگ بزرگی پناه گرفته و خواب بودند صحیح و سالم پیدا کردند و تحویل خانواده‌ هایشان دادند.
رضایی سردی هوا ، وجود چاههای روباز نیمه عمیق و حیوانات بیابانی در محدوده محل عملیات جستجو را تهدیدی برای این کودکان عنوان کرد وگفت : بدون شک الطاف و عنایات الهی شامل حال این کودکان شد.

 

قاتل خاموش 4قربانی گرفت
گاز گرفتگی در شهرهای سلماس و نیشابور 4 قربانی و 3 مسموم برجا گذاشت. 

ردیف زمان مکان تعداد جانباختگان تعداد مسمومان شرح ماجرا علت
1 شنبه 3 اسفند 1392 سلماس در آذربایجان غربی 4 نفر
مسموم نداشت
گاز گرفتگی در سلماس یک خانواده 4 نفره را به کام مرگ کشاند، در این حادثه پدر، مادر و دو فرزند این خانواده به دلیل نشت و استنشاق گاز منو‌کسیدکربن از آبگرمکن فرسوده فوت کردند، این 4 نفر توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس انتقال داده شد علت نشت گاز منو‌کسیدکربن از آبگرمکن استفاده از دودکش‌های فنری غیراستاندارد و نقص سیستم آبگرمکن بوده که موجب فوت دو فرزند دختر 5 و 9 ساله و پدر و مادرشان در زیر‌زمین منزل ‌شده است
2 شنبه 3 اسفند 1392 نیشابور جانباخته نداشت
3 نفر
گربه‌ای که برای گرم شدن و خواب بر روی کلاهک دودکش یک منزل مسکونی نشسته بود، موجب مسمومیت اعضای یک خانواده 3 نفره شد، خوشبختانه اعضای این خانواده قبل از اینکه دچار گاز گرفتگی شدید شوند از خواب بیدار شده و با مشاهده علائم سرگیجه و تهوع از یکی از آشنایان خود که در همسایگی آنهاست کمک خواستند، این همسایه که از ماموران آتش‌نشانی است با مشاهده علائم متوجه گازگرفتگی اعضای خانواده شد و به سرعت آنها را به هوای باز رساند مامور آتش‌نشانی برای مشخص شدن علت گازگرفتگی به بررسی دودکش‌ها پرداخت که مشاهده کرد گربه‌ای بر روی کلاهک دودکش خوابیده و مانع خروج کامل گازهای سمی از آن شده است

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    این چه قناری بوده که بیش از صدمیلیون قیمتش بوده عجب دیدنیه
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    1 0
    من از عزیزان هلال احمر نهبندان تشکر می کنم.خسته نباشید.