اگرچه سعید مرتضوی گفته بود که حضورش در مجلس ربطی به مساله کهریزک نداشته اما او به سوالات نمایندگان در اینباره پاسخ داده بود.

به گزارش خبرآنلاین، معاون دادستان کل کشور با حضور در جمع خبرنگاران پارلمانی اعلام کرده بود که برای دیدار با همکاران قضایی خود به مجلس آمده و در مورد مساله کهریزک حرفی نزده است، اما فرهاد تجری اعلام کرد که طی دیداری با مرتضوی، ابهامات گزارش کهریزک را رفع کرده‌اند.

او که از جمله ملاقات‌کنندگان امروز با مرتضوی بود، اظهار داشت: از آقای مرتضوی دعوتی به عمل نیامده اما ایشان برای دیدار با نمایندگان به مجلس آمده بودند که اتفاقا با جلسه صبح امروز کمیته ویژه بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات، همزمان شد.

وی با بیان اینکه مرتضوی در این جلسه توضیحاتی را راجع به مسائل پس از انتخابات و بازداشتگاه کهریزک ارائه داد، این توضیحات را در راستای شفاف شدن مسائل و تعقیب برخی موضوعات ارزیابی کرد و افزود: سخنان ایشان موثر بود. به گفته آقای مرتضوی بازداشتگاه کهریزک مورد تایید سازمان زندان‌ها بوده است و دلایلی را در این رابطه ارائه داده بود که نمایندگان نیز در ادامه آن توضیحاتی را خواستند.

عضو کمیته ویژه بررسی وضعیت بازداشت شدگان در پاسخ به سوال دیگری که می‌پرسید آیا ممکن است از سردار رادان نیز برای تکمیل این پرونده دعوت به عمل آورید و یا ایشان نیز همچون آقای مرتضوی سرزده به مهمانی مجلس بیایند؟ با خنده گفت: بعید می‌دانم که چنین شود.

تجری در پاسخ به سوالی که به استناد اظهارات زاکانی، به نقش مرتضوی در بازداشتگاه کهریزک اشاره داشت، گفت: اگر ایشان نقشی در این زمینه داشته‌اند باید منتظر نظر مراجع قضایی در اینباره باشیم. وی همچنین در واکنش به مستندات زاکانی علیه مرتضوی، گفت: مصاحبه ایشان برای خودشان محترم است ولی به ما چیزی ارائه نداده‌اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 30514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۴
    0 0
    بالاخره خدائی هم هست