مهر نوشت:

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اگر خواست دولت در اجرای هدفمندی یارانه ها محقق شود دیگر در روستاها کسی کار نمی‌کند، گفت : باید سنجید آیا تنها راه هدفمندی یارانه ها پرداخت نقدینگی است یا می توان با دادن کالا و سرمایه مشارکت در بخش تولید را افزایش داد.
حسین ابراهیمی با اشاره به تاکید دولت بر اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها به تاثیر اجرای این طرح در روستاها اشاره کرد و گفت: در روستاها با دریافت یارانه افراد از زیر کار فرار می کنند؛ وقتی دست و بال روستایی هایی ها پر شود، دیگر کارگر در روستاها پیدا نمی شود. 
وی اضافه کرد: باید سنجید آیا تنها راه هدفمندی یارانه ها پرداخت نقدینگی است یا می توان با دادن کالا و سرمایه مشارکت در بخش تولید را افزایش داد. 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دوره هشتم درخصوص وعده دولت در استخدام حجم زیادی نیروی انسانی گفت: دولت در سال گذشته کارمندان را به دورکاری تشویق می کرد حتی زمانی گفته شد کارمندان در داخل خانه کارهای خود را انجام دهند تا مانع از شلوغی ادارت شوند. 
وی یادآور شد: اگراین استدلال درست بود پس چه شد که یک باره دولت به این جمع کثیر نیرو نیازمند شده است در حالی که درادارات ما تورم نیرو هست و نیمی ازهمین نیروها کار نمی کنند. 
ابراهیمی ادامه داد: اگر قراراست قوه مجریه بودجه اجرایی را کم کند پس این حجم کارمند اضافه کردن به بخش دولتی چه معنی دارد؟ تحلیل من این است که دولت امسال در بخش اجرایی با کسری بودجه مواجه می شود.
 عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه گفته شده در توزیع سهام عدالت به هر نفر سه میلیون داده شود، گفت: حساب کنید این مبلغ در مجموع چه رقمی می شود و این بودجه از کجا تامین می شود. 
وی با اشاره به سفر های استانی دولت خاطر نشان کرد: سفرهای استانی در کنار خوبی هایی که داشته وعده های تحقق نیافته هم دارد که تمام کارهای خوب وی را هدر می دهد. 
ابراهیمی با اشاره به وعده های تحقق نیافته دولت، دراین باره افزود: خبر نداریم شاید این کارهای احمدی نژاد هدفی فراتر ازانتخابات داشته باشد.
 وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون تعامل مناسبی میان مجلس و دولت صورت نگرفته است واین به چالش کشیدن ها مشکلات را افزایش داده است.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 273017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
    13 1
    کاملا درست می فرمایند. با45500 تومان درباغات چای شمال کسی کارنمی کرد چه برسدبه اینکه زیادش کنندکه دیگه برنج هم کشت نمی کنند پرتقال هم نمی چینن. اینبار بایداز خارج کارگر وارد کنیم....
    • بی نام IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
      7 2
      از این اقا بپرسین از کدوم روستا حرف میزنه با این وضع کود و سم کشاورز دیگه کشاورزی نمیتونه بکنه همه دارن زمین ها شونو میفروشن میرن سر چهار راه ها کارگری این اقا یا خوابه یا خودشو به خواب زده با این یارنه خرج پوشک یه بچه در ماه در نمیاد
  • امیر IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
    2 4
    از یک طرف میگید دولت با بازی دلار ناراضی تراشی میکند از طرف دیگر میگید میخواهد انقدر به مردم پول بده که کسی دیگه کار نکند با تورم 3برابری قدرت خرید 3برابری یعنی نه خانی رفته نه خانی آمده تازه جلوی رانت یارانه ای هم گرفته میشود.
  • پیمان IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
    1 3
    کاملا درست می فرمایند. با45500 تومان درباغات چای شمال کسی کارنمی کرد چه برسدبه اینکه زیادش کنندکه دیگه برنج هم کشت نمی کنند پرتقال هم نمی چینن. اینبار بایداز خارج کارگر وارد کنیم....