عبدالرضا مصری می گوید هیات رئیسه مجلس درباره زمان جدید برگزاری نشست تعاملی میان دولت و مجلس هفته آینده تصمیم گیری خواهند کرد.

به گزارش خبرآنلاین، پس از آنکه محمود احمدی نژاد در مجلس حاضر شد و درباره مسائل کلان اقتصاد کشور توضیحاتی را ارائه کرد و از آمادگی دولت برای برگزاری نشست های تعاملی خبر داد نشست های مشترک میان چهره های اقتصادی دولت و مجلس آغاز شد و این نشست ها طی هفته گذشته به صورت جدی دنبال شد.
نشست مشترک روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس و دولت شب گذشته نیز با حضور علی لاریجانی رئیس قوه مقننه و محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
بررسی چگونگی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، اعطای کمک نقدی به مردم در آستانه سال جدید و لزوم تسریع در ارائه بودجه سنواتی سال 92 به مجلس مهمترین محورهای نشست مشترک مسئولان قوای مجریه و مقننه در پاستور بود.
همچنین پس از حضور احمدی نژاد در مجلس قرار بود نمایندگان روز چهارشنبه هفته گذشته برای برگزاری نشست تعاملی به نهاد ریاست جمهوری بروند که این جلسه به دلیل سفر رئیس مجلس به سودان لغو شد و طی هفته گذشته تنها روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس با دولت جلساتی را برگزار کردند.
عبدالرضا مصری سخنگوی هیات رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرآنلاین درباره جزئیات نشست مشترک شب گذشته دولت و مجلس گفت: در این جلسه توافقاتی در زمینه کمک به اقشار کم درآمد جامعه صورت گرفته است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: البته برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه طرحی در مجلس و در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصویب شده و قرار است در صحن علنی مطرح شود و امیدواریم کمک مناسبی به اقشار کم درآمد انجام شود.
وی با یادآوری این که نشست مشترک دولت و مجلس که قرار بود چهارشنبه هفته گذاشته با حضور تمام نمایندگان برگزار شود به دلیل سفر رئیس مجلس به سودان لغو شد، گفت: اعضای هیات رئیسه مجلس درباره زمان جدید برگزاری این نشست هفته آینده تصمیم گیری خواهند کرد.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره تاخیر دولت در ارائه لایحه بودجه سال 92 کل کشور تصریح کرد: دولت با در زمینه ارائه لایحه بودجه با مجلس رایزنی نکرده است و نحوه ارائه لایحه به صورت کلی و یا دو دوازدهم مشخص نیست.
/27295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 273480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =