پیام تسلیت دختر امام در پی شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش /آیت الله مظاهری واکنش نشان داد

در پی شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراه وی، دختر امام خمینی و یکی از مراجع تقلید پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زهرا مصطفوی فرزند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور پیامی شهادت رئیس جمهوری ایران اسلامی و هیات همراه وی را تسلیت گفت.

آنگونه که جماران روایت کرده، متن پیام وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف خبر رحلت رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه ایشان را در روز ولادت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام دریافت کردم که باعث تالم شدید شد.

اینجانب عروج شهادت گونه رئیس جمهور خدوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید ابراهیم رئیسی را که به واقع با تمام وجود توجهش به کار برای مردم بود، به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دام ظله و ملت غیرتمند ایران عزیز و خانواده ایشان تسلیت عرض می کنم و برای همه این عزیزان علو درجات را از خداوند منان خواستارم.

بر خود لازم میدانم همچنین یاد و نام وزیر خارجه مجاهد و حامی فلسطین عزیز جناب آقای دکتر و سایر همراهان را گرامی بدارم و شهادت این عزیزان را به خانواده های مکرمشان عرض تسلیت داشته باشم.

اگرچه فقدان این خادمان ضایعه ای جبران ناپذیر است اما تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از ایثار و جانفشانی خدمتگزارانی بوده است که پرچم پیشرفت انقلاب را در دو عرصه داخلی و خارجی به اهتزاز درآورده و پس از این نیز به دست خدمتگزاران دیگری به یمن وجود پر برکت و با صلابت ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای، اعتلا خواهند بخشید. ان شاءالله

همچنین، آیت‌الله العظمی مظاهری نیز در پی شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه پیامی به شرح زیر منتشر کرد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ
«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

▪️سانحۀ هولناک هوایی که منجرّ به عروج شهادت‌گونۀ رییس‌جمهور خدمت‌گزار و پرتلاش، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و نیز وزیر محترم امور خارجه و امام‌جمعۀ مکرّم تبریز و استاندار گرامی آذربایجان شرقی و سایر همراهانشان، در حین خدمت گردید، موجب تأسّف و نگرانی است و امید است لطف و عنایت خاصّ خداوند سبحان و استقامت و وحدت ملّت بزرگوار ایران این حادثۀ ناگوار را جبران فرماید.

▪️رییس محترم جمهور، شخصیّتی متواضع و مردمی و پرکار بود که همواره شوق خدمت به ملّت را داشت و در این مسیر، تمام توان خود را مصروف نمود و ان‌شاءالله تعالی این تلاش صادقانه و صمیمانه در کارنامۀ ایشان در پیشگاه خداوند متعال و اولیاء حق«علیهم‌السّلام» به نحو احسن، مورد قبول و عنایت واقع گردد.

▪️ضمن عرض تسلیت به ملّت شریف ایران و مقام معظّم رهبری و خصوصاً به همۀ بازماندگان و خانواده‌های داغدار، از خداوند رحمان و رحیم، رحمت و رضوان و حشر با حضرت علی‌بن موسی‌الرّضا«علیه‌السّلام» را برای آن مهاجران خدمت‌گزار و نیز صبر و اجر و تسلّا برای خاندان‌های مُصاب را مسألت کرده و امید است میهن اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی، با امداد و دعای مستجاب حضرت بقیة‌الله‌الاعظم«ارواحناله‌الفداء» از این حادثۀ پرتلاطم و دورۀ اضطراب، با پایمردی و هوشیاری و انسجام ملّی، عبور نموده و به آرامش و سربلندی و نیک‌بختی و صلاح و سداد الهی نائل آید. ان‌شاءالله تعالی.

حسین المظاهری
۱۱ / ذی‌القعده / ۱۴۴۵
۳۱ / اردیبهشت / ۱۴۰۳

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909285

برچسب‌ها