بذرپاش: سید دوست داشتنی من، این قرارمان نبود.../واکنش ربیعی و حدادعادل به شهادت ابراهیم رئیسی

مشاور رهبر انقلاب نوشت: رئیسی پرتلاش و دلسوز بود و در دفاع از اسلام و انقلاب سر از پا نمی‌شناخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابرآنچه ایلنا روایت می‌کند، غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در پی بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیام تسلیتی صادر کرده است که متن کامل آن در ادامه می‌آید.

از تو با مصلحت خویش نمی‌پردازم

همچو پروانه که می‌سوزم و در پروازم

آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور پرتلاش و دلسوز که شخصیتی معنوی و مردمی داشت در دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناخت و هرگز به مصلحت شخصی خود نمی‌اندیشید، سرانجام پروانه‌وار در راه خدمت به مردم و کشور به شهادت رسید.

فقدان تلخ و دردناک ایشان و همراهان ارجمندشان را به حضرت بقیه‌الله‌الاعظم و مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت می‌گویم و برای همگان در تداوم بخشیدن به راه شهیدان از خداوند طلب توفیق می‌کنم.

پیام تسلیت علی ربیعی در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی

همچنین بنابر روایت ایلنا، علی ربیعی در پیامی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه او نوشت: سالهای مدیدی است که ملت و ایران بزرگ شهدای بسیاری را در راه کشور و خدمت تقدیم کرده است. از شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی تا خدمتگذارانی که در راه خدمت به فیض عظیم نائل آمدند. در تمام این سالها، همدلی عمومی بدرقه راه این عزیزان بوده است.

اینجانب به سهم خود شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان را ویژه به خانواده‌های مصیبت دیده تسلیت میگویم.

پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی

همچنین آنگونه که ایسنا روایت می‌کند، وزیر راه و شهرسازی با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی اندوه خود را از شهادت سید ابراهیم رئیسی ابراز کرد.

به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی که روز گذشته همراه رئیس جمهور به آذربایجان شرقی سفر کرده بود در شبکه اجتماعی نوشت:

خداحافظ حلیم و خستگی ناپذیر و باغیرت،

خیلی زود برای حسن خلق و مردم‌دوستیت دل تنگ می‌شویم.

سید دوست داشتنی و امام‌رضایی من

این قرارمان نبود...

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909159

برچسب‌ها