درپی اعتراض یکی ازخوانندگان به تعویق زمان برپایی نمایشگاه کتاب یادیارمهربان، سریع القلم، معاونت فرهنگی نشرشهرعنوان داشت:«پس ازآماده سازی باغ کتاب، نمایشگاه یاد یارمهربان دراواخردی واوایل بهمن ماه برگزارمی شود»

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«شهرداری تهران نمایشگاه کتاب یادیارمهربان را 2ماه به تعویق انداخت. چرا؟؟ ازمسئولین محترم و زحمتکش شهرداری تهران تقاضا می کنم پاسخ دهند که آیا به نظرشان این تصمیم کارشناسانه بود؟ دانش آموز دراین وضعیت گرانی و دراین وقت که 1 ماه مانده به امتحانات دی ماه نیاز شدیدی به کتاب دارد. آیا شما از قبل نمی توانستید پیش بینی کنید که تداخل دروقت برگزاری نمایشگاه هایتان پیش می آید؟ به نظرتان منطقی است؟ شما هرسال زحمت می کشید و چنین نمایشگاهی را برگزار می کنید اما امسال در این وضعیت بد گرانی بدترین زمان ممکن را برای برگزاری نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان انتخاب کردید. با تشکر از مسئولین خبرآنلاین»
سریع القلم، معاونت فرهنگی نشرشهردرپاسخ به این خواننده گفت:« قراربراین بود این نمایشگاه درآبان ماه برگزارشود. اما به دلایل مراحل آماده سازی باغ کتاب، نمایشگاه یادیارمهربان به اواخردی واوایل بهمن ماه موکول شد.»
وی درباره تداخل زمان این نمایشگاه با امتحانات دانش آمورن نیزگفت :« دانش آموزان مخاطبین اصلی این نمایشگاه نیستند. مخاطبین ما مدیران مدارس، کتابداران کتابخانه ها ووالدین هستند. البته دراولویت دوم خانواده هایی هستند که علاقمندند برای فرزندانشان کتاب انتخاب کنند. اگرچه این موضوع غیرمستقیم به دانش آموزان می رسد اما حضوردانش آموزان دراین نمایشگاه الزامی ندارد. هیچ سالی هم مدارس دانش آموزان رابرای بازدید به این نمایشگاه نیاوردند ازاین رو تداخل آن با امتحانات بچه ها هیچ تاثیردربرپایی این نمایشگاه ندارد.»
معاون فرهنگی نشرشهرادامه داد:«با توجه به افتتاح فازاول پروژه باغ کتاب درتپه های عباس آباد تصمیم گرفتیم تا دراوایل بهمن ماه نمایشگاه کتاب را برگزارکنیم. ازآنجایی که این فضا برای برگزاری نمایشگاه های کتاب ترتیب داده شده است. بهتر دیدیم افتتاح این محل نمایشگاهی را با نمایشگاه کتاب یادیارمهربان هم زمان کنیم. اما این اتفاق فقط امسال رخ داده است انشالله ازسالهای بعد نمایشگاه یادیارمهربان درهفته کتاب و درباغ کتاب برپا خواهد شد. پس تغییر زمان دردوره جدید یک استثنا بوده است.»
سریع القلم،اضافه کرد:«البته زمان دقیق برپایی این نمایشگاه هنوز اعلام نشده اما انشالله دراواخردی ویا هفته اول بهمن شاهد برگزارآن خواهید بود. زمان دقیق نیز پس ازآماده سازی باغ کتاب اعلام خواهد شد.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پویا IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام از خبرآنلاین بابت پیگیری هایش صمیمانه سپاسگذاریم. مسئول شهرداری: طبق اخبار منتشر شده این نمایشگاه به علت تداخل زمانی با نمایشگاه عطر سیب به تعویغ افتاد!؟ چطور میتوانید چنین ادعایی کنید که مخاطب اصلی دانش آموزان نیستند اصلیترین غرفه ها ی نمایشگاه مخصوص کتابهای کمک آموزشی میباشد و لطفا به آمار منتشر شده از نمایشگاه بین االمللی کتاب مراجعه کنید. چه اهمیتی دارد که حتما در باغ کتاب برگزار شود؟تاپایان این پروژه تصمیم ندارید نمایشگاه را برگزار کنید؟ در آخرین اخبار زمان برپایی اوایل دی بود حالا بهمن احتمالا همزمان با نمایشگاه بین المللی برپا میشود. این پاسخها نشان میدهد برگزاری نمایشگاه برای شهرداری چقدر ارزش و اهمیت دارد؟!!!