درپی اعتراض یکی ازخوانندگان به و وضعیت بد خیابان ادهمی و سد معبر کسبه محل دراین خیابان، مهندس دوستی رئیس خدمات شهری ناحیه 2 منطقه 5 گفت:«دربازدید اخیرازاین خیابان سد معبری مشاهده نشده است.»

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« باسلام اینجانب درمورخ18/8/91 جوابیه ای از مسئول محترم خدمات شهری ناحیه دو منطقه پنج جناب مهندس دوستی از طریق خبر آنلاین در مورد بررسی ورفع سد معبر خیابانهای ادهمی و انتهای آبشناسان غربی منتشر شد. ولی متاسفانه تا این تاریخ اقدام عملی صورت نپذیرفته است. با تعجب باید گفت مغازه پلاستیک فروشی خ-ادهمی در حال تغیر کابری به قهوه خانه است. همچنین کارواشی نیزدرحال باز سازی است.لازم به ذکر است که این کارواش پیش ازاین سوپری بوده ودوخانه ای که در طرح قرار دارد به محل تجمع تبدیل شده است. در این فضا عده ای بعد از غروب آفتاب بدون هیچ تابلویی قهوه خانه سنتی شبانه ویکی خریدو فروش ماشین ودیگری به صافکاری مبدل شده است. جناب مهندس دوستی ایا در جهت ساماندهی فضای سبز کوچه پیام ویا جلوگیری از توقف غیر قانونی وسائل نقلیه سنگین برای آن شهرداری محترم امکان پذیر نمی باشد.»
مهندس دوستی رئیس خدمات شهری ناحیه 2 منطقه 5 درپاسخ به اعتراض این خواننده گفت:« دراین محله ساختمان ها و کسبه ای که منجر به سد معبر شود وجود ندارد. درابتدای این خیابان یک میوه فروشی وسوپرمارکتی وجود دارد. این دو مغازه هیچ شکایت وپرونده ای در این باره نداشته اند. درپائین خیابان ادهمی هم یک صافکاری و مدرسه وجود دارد. ازاین در محدوده مورد نظرمشکلی تحت عنوان سد معبرنداریم. طبق بازدید های انجام شده متوجه شدیم که خودروهایی هم که به صافکاری این خیابان می آیند درداخل مغازه تعمیرمی شوند و درمحوطه خیابان توقف نمی کنند.
او در ادامه به وجود کارواش درحال احداث اشاره کرد و گفت: «کارواش مورد نظرطرح نوسازی گرفته است. البته این کارواش هنوز ساخته نشده است. پس نمی تواند شکایتی داشته باشد .اساساً معلوم نیست که مغازه مورد نظر به کارواش تبدیل خواهد شد یا خیر.»
مهندس دوستی درباره فضای سبزو بوستان نزدیک به این محله نیزگفت:« فضای سبزی برای این محله دیده نشده است. اما درانتهای خیابان ادهمی بوستانی مجهز به امکانات رفاهی به نام ارمغان وجود دارد.برای تجهیر و بازسازی این بوستان در سال جاری 30 میلیون تومان هزینه شده است. »
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =