قطعا زندگی شهری خالی از مشکل نیست و هر چه جمعیت بیشتر باشد مشکلات هم به طبع بیشتر می شود

اما در این میان هستند شهرستانهایی که با مشکلاتی از قبیل کمبود آب برق گاز و...مواجه هستند یکی از این شهر ها خرم آباد در استان لرستان است در ارتباط با مشکلات این شهر حامد نصیری برای خبر آنلاین نوشته:

سزاوار است در شهرستانی که بر روی آب قرار دارد مردم آب آلوده مصرف کنند. جدول نداشته باشند . آسفالت نداشته باشند .هیچگونه فضای آموزشی فرهنگی تفریحی باشگاهی نداشته باشد.پیگیری کنید تا شاید مردم این گوشه از ایران مشکلاتشان کمتر شود.جدول آسفالت فاضلاب فضای آموزشی فرهنگی تفریحی فضای سبز و . . .
واما ابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:تمامی این مشکلات به غیر از آب آلوده را تایید می کنم وباید بگویم متاسفانه این استان مورد بی توجهی و کم توجهی مسئولین قرار گرفته است ووقتی هم مشکلات این خطه از کشور را با مدیران مربوطه در میان می گذاریم کمبود بودجه را دلیل تمامی این مشکلات ذکر می کنند
وی در ادامه افزود:من فکر می کنم مشکلات این شهر زمانی به حداقل خواهد رسید که یک بودجه مناسب وویژه برای حل آن ها در نظر گرفته شود وگرنه امکان جبران نیست اما با این حال من تمام تلاش خود را خواهم کرد وامیدوارم مدیران هم کمی خلاقیت و نو آوری به خرج دهند چراکه واقعا از این نظر هم ضعیف هستیم.
45236


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =