روز گذشته وزیر آموزش و پرورش به جمع خبر نگاران آمده و پاسخگوی سوالات آنان شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ حمید رضا حاجی بابایی  در ابتدا در مورد وضعیت معلمان پیش دبستانی به خبر آنلاین گفت:در مورد معلمان پیش دبستانی هرچه که قانون به ما بگوید ما همان را اجرا خواهیم کرد.حاجی بابایی گفت:در طول 33سال گذشته پیش دبستانی ها غیر دولتی بودند و برای اولین بار است که در زمان وزارت من اداره کل پیش دبستانی ها شکل گرفته است و باید آن را رشد بدهیم حاجی بابایی در ادامه خاطر نشان کرد ما تابه حال نزدیک به 5500مجوز برای تاسیس پیش دبستانی ها صادر کرده ایم و این درحالی است که چیزی نزدیک به 7200در خواست در این مورد داشته ایم.

وزیر آموزش و پرورش به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: معلمان پیش دبستانی می توانند با یکدیگر جمع شوند (مثلا 5یا 10 نفر) و مجوز یک مرکز را بگیرند در این صورت هم کار دارند و هم حقوق و هم این که می توانند خودشان را بیمه کنند و هر مدرسه ای هم که کلاس خالی دارد می تواند به این افراد آن ها را اجاره دهد چه در شیفت صبح و چه در شیفت بعد از ظهر.

حاجی بابایی هم چنین در ارتباط با افزایش حقوق معلمان در ابتدای سال جاری به خبر آنلاین گفت: تمامی حقوق استان تهران را تابه حال پرداخت کرده ایم و در سایر کشور هم این افزایش حقوق را خواهیم داشت که احتمالا در پایان مرداد ماه خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش هم چنین در پاسخ به این سوال که چرا افرادی که در آزمون سوم تیر قبول شده اند هنوز بلا تکلیف هستند و وضعیت آن ها مشخص نیست گفت: ما آن آزمون را بر گزار کردیم و گفتیم هر کسی نمره آورد می تواند به عنوان نیروی حق التدریس با آموزش و پرورش همکاری کند اما در عین حال آموزش و پرورش مکلف نیست آنها را استخدام کند و از طرفی ما در سه رشته یعنی ابتدایی،بهداشت و استثنائی نیرو می خواستیم و کسی که رشته اش به این سه بخش نمی خورد خب نباید شرکت می کرد بهر حال قانون به ما می گوید اجباری در گرفتن نیرو ندارید اما با این حال ما برای این که کمک کرده باشیم حد نصاب نمره را از 12 به 10کاهش دادیم یعنی چیزی حدود 16000نفر.

حاجی بابایی در ادامه و در ارتباط با مقطع ششم دبستان این طور توضیح داد: کلاس ششم ابتدایی مهمترین و بزگترین حرکت نظام آموزشی در 33ساله گذشته بوده و می خواهم به خانواده ها بگویم به هیچ عنوان دغدغه یا نگرانی نداشته باشند و کتابهای این دانش آموزان چاپ شده است و به طور هم زمان در استانها هم پخش خواهد شد و از اول مهر ماه این دانش آموزان می توانند با خیال راحت سر کلاس هایشان حاضر شوند.

وزیر آموزش و پرورش به این نکته هم اشاره کرد که سال تحصیلی 90-91یکی از سخت ترین اما در عین حال شیرین ترین سال تحصیلی برای او و همکارانش در این وزارت خانه بوده است
47236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 235209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 65
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پدرام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    16 1
    خیلی جالبه خود وزیر هم نمی دونه! میگه احتمالا آخر مردادماه خواهد بود
  • حسین IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    13 2
    در منطقه ی ما اسفند سال گذشته 2 نیروی جدید رو برای شروع به کار فرستادن مدرسه، اضافه کاری همکاران رو گرفتن دادن به اونها هنوز هم دستگاه استخدامشون فعاله حتی اسفند ماه هم نیروی جدید استخدام می کنن
    • بی نام IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
      4 2
      با سلم وعرض خسته نباشید خدمت اقای وزیر.من نیروی ازاد باسابقه سه سال ومدرک فوق لیسانس علوم پایه باحقوق 200هزار تومن در مقظع ابتدایی در مدرسه غیر دولتی مشغول هستم.از محضرتان سوال میکنم که ایا انصاف است ؟ خواهشمنم فکری هم به حال ما کنید. باتشکر
  • حسین IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    16 1
    چرا در مورد کاهش حقوق معلمها چیزی نمیگن آقای وزیر !!!؟ افزایش که هرسال نسبت به تورم صورت میگیره !!!
  • بدون نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    26 4
    ظاهراً آقاي وزير در خصوص قبول شدگان 3 تير ماه 91 با سعه صدر پاسخ نداده و با حالت عصبانيت سعي در تضييع حق مسلم قبول شدگان داشته اند. آقاي وزير: اين بندگان خدا با تلاش قبول شده و بنا به اظهار شخص جنابعالي ،‌در اولويت استخدام قرار گرفته اند،‌اين چه طرز پاسخي است از يک مقام وزير که اگر بي ارتباط بوده نبايد شرکت مي کرده اند ،‌سوال اينجاست که آيا همه نيروهاي شما در جايگاه تخصصي خود خدمت مي کنند ‌،نه و صد البته نه !
    • بدون نام IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
      11 3
      سوم تیرماه نود نه 91
  • زهرا IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    5 5
    پس تکلیف دانشجوهای تربیت معلم ورودی 88 چه شد؟
  • تربیت معلم 88 IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    5 6
    چرا درمورد تکلیف فارغ التحصیلان تربیت معلم ورودی 88 غیر معاف سوال نکردید؟ سه سال است بلاتکلیفیم. چرا قانون بند 111 بودجه 90 را اجرا نکرد؟
  • بدون نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    24 0
    آقای وزیر فقط برای خودت یک بار در آمد نماینگان و هنر پیشگان و ورزشکاران و سایر کامندان و تجار و... را با درآمد معلمان و همچنین درصد تورم سنوات را با درصد افزایش حقوق معلمان مقایسه کن سپس به خودت نمره بده !
  • بدون نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    6 0
    اقای وزیر اعلام کردند که افزایش حقوق معلمان تهران را تا کنون پرداخت کرده اند اینجا چند سوال مطرح می شود؟ 1- چرا ابلاغیه و نگارش افزایش حقوق برای استانها ارسال نشده است آیا این تبعیض نیست؟ 2- آیا برای معلمان تهرانی کسر حقوق احکام قبل از عید اعمال نشده است و تنها برای استانها اعمال می شود؟ 3- با این توجه خاص به معلمان حتماً تحول بنیادین بزودی ایجاد می شود؟
  • قابل توجه جناب وزیر IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    6 0
    ماده۱۷ـ افرادي كه از سال ۱۳۷۹ به بعد به‌صورت حق‌التدريس و يا از طريق شركت هاي خدماتي با وزارت آموزش و پرورش همكاري آموزشي داشته‌اند و يا در نهضت سوادآموزي به صورت آموزشيار خدمت نموده‌اند و خدمت و همكاري آنها مستمر نبوده است درصورت صدور مجوز استخدام به روش زير در اولويت استخدام قرار مي‌گيرند: الف ـ كسب حد نصاب لازم در آزمون استخدامي كه توسط وزارت‌آموزش و پرورش برگزار مي‌شود،‌ اين حد نصاب توسط وزارت‌آموزش و پرورش تعيين مي‌گردد. ب ـ درصورت كسب حد نصاب بند (الف) تا پنج ‌امتياز به ازاء هر سال خدمت آموزشي يا همكاري آموزشي در وزارت آموزش و پرورش يا نهضت سوادآموزي و حداكثر سي‌ امتياز در صورت تأييد خدمت يا همكاري به تشخيص آموزش و پرورش محاسبه مي‌شود.
  • بدون نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    25 3
    با عرض تسلیت به خاطر درگذشت هموطنان عزیزمان در زلزله اهر یک سوال از جناب وزیر: اگه شما نباید پذیرفته شدگان را استخدام میکردید پس مجلس بیکار بود بیاد قانون تصویب کنه و شما را مکلف کنه ظرف 6 ماه آزمون استخدامی برگزار کنید؟
  • بدون نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    12 0
    احيانا ايشون يادش نبود كه در مورد كم كردن بدي آب و هوا هم افاضاتي بفرمايند وبگويند كه با اضافات امسال درآمد آموزگاران كمتر از سال قبل خواهد شد؟
  • رسول نمازی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    10 0
    حقوق نیروهای کار معیین را 50000 تومان کم کردن هیچکس هم پاسخگو نیست
  • یک معلم IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    11 0
    البته از افزایش حقوق خبری نیست و صد البته این سوال وجود دارد که به چه منظور استان تهران را افزایش داده و بققیه استان ها مانده است؟!!!!! در ضمن این افزایش برای مرداد هم مردوده.
  • مهدی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    16 0
    آقای محترم وزیر سی هزار تومان هم در موقعیت فعلی افزایش حقوق می شود؟
  • بدون نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    3 28
    به عنوان يك فرهنگي از زحمات بيدريغ آقاي وزير كمال تشكر را دارم مخصوصا بيمه طلايي كه اميدوارم ادامه داشته باشد.
  • شرکتی IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    19 1
    سلام من الان زنگ زدم وزارتخونه ودر مورد این سوال پرسیدم اونا گفتند این خبر کذب هست مگه میشه شما ازمون دادید وقبول شدید استخدام میشید.
  • * IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    25 1
    اگه اینجوره پس چرا آموزشیاران رو استخدام کردن در صورتی که سنوات بعضی هاشون از شرکتی ها کمتر بود؟؟این عدالته!!!!!1
  • علی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    17 2
    ماه رمضان تمام شد ولی خبری از سبد کالای معلمان نشد.
  • لیسانس جویای کار IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    9 1
    من در سال 64 دوره آمادگی که الان پیش دبستانی است را در مدرسه دولتی خوانده ام حتی بعد من سه نفر از خواهر و برادرم حاجی بابایی گفت:در طول 33سال گذشته پیش دبستانی ها غیر دولتی بودند و برای اولین بار است که در زمان وزارت من اداره کل پیش دبستانی ها شکل گرفته است. ضمناً برای آزمون 3 تیر کجا آگهی زده بودند؟ کدام استان ها نیر می خواست؟
  • مربیان پیش دبستان یزد IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    7 2
    باسلام اداره آ.پ یزد با کمبود 900 نیرو در سال تحصیلی جدید تورا به خدا اگر وزیر تمام نیروهای پیش دبستان .شرکتی و... را در این قسمت جذب کند با زهم با کمبود مواجه است.
  • براتی مقدم IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    3 6
    با سلام لطفآ ار جناب وزیر بخواهید فکری هم به حال سر باز معلمان بکنند . 2 سال تجربه در آموزش و پرورش بسیار مفید است .
  • معلم IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    15 0
    اول 15 درصد اضافه کردن بعد یه بند از حقوقمون حذف کردن که حقوق کمتر از حقوق اسال پیش ما شد بعد منت گذاشتن با حقوق سال پیش برابر شد یعنی اضافه حقوق معلما 0 درصد در سال جاری هنوز هم سبد کالا رو ندادن معلم ازاستان گیلان
    • ایمان IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
      3 2
      دوست عزیز میشه لطف کنی اگه گیلان 15 درصد افزایش داشته چرا شامل حال ما نشده؟بنده همکار شما در لاهیجان هستم.
  • باران IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    26 0
    لطفا از آقاي حاجي بابايي بپرسيد فرق ما حق التدريسان قبولي تير 90 با نهضتيها چيست كه اونها هم مثل ما در ازمون قبول شدند و امسال دارن رسمي ميشن اما ما هنوز بايد حق التدريس بمانيم؟در صورتيكه در بين آنها نهضتي با سابقه پايين و نهضتي انفصالي زياد وجود دارد.شما را به اين ماه عزيز قسم ميدهم به فكر ما حق التدريسها باشيد
  • دهقان IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    14 3
    سلام لطفا پیگیر استخدامی پیش دبستانی باشید.اینطور نشه که به ما فقط یه دلخوشی داده باشند.درباره مدرک کاردانی تکلیف چیه؟؟؟؟.
  • قبولي آزمون 3 تير 90 IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    14 1
    ما با تلاش شبانه روزي در آزمون قبول شديم به اين اميد كه استخدام شويم... اگر ملاك عمل قانون است ، همين قانون مي گويد اولويت استخدام پذيرفته شدگان بر اساس (نمره آزمون سابقه همكاري) است ، پس چرا بر خلاف قانون، نهضتيهاي قبول شده در ازمون را استخدام كردند و حق التدريسيها و شركتيهاي قبول شده را استخدام نكرده اند ، كجاي قانون نوشته كه قبول شده هاي آزمون 3 تير را بايد به اين شكل تفكيك كرد؟!
  • فرهنگی IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    15 1
    پس سبد کالای فرهنگیا ن چی شد؟
  • بدون نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    4 1
    جناب وزیر شما که فرمودید عمده دانش آموزان متوسطه را باید به سمت هنرستان ها سوق بدیم فکر تجهیزات و امکانات و فضا و از همه مهمتر نیروهای متخصص را کردید؟ تو همه رشته های نیروی مازاد دارید بجز فنی وضعیت هنرستانها بجز کلانشهرها خیلی پایینه در حد هنرستان نیست مدیریتهای هنرستانی ضعیفه ادارات تو بخش هنرستان خیلی سرد عمل می کنندو...
  • بدون نام EU ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    15 1
    ببخشید کدوم افزایش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    25 1
    آقاي حاجي بابايي ما حق التدريسها پارسال در آزمون قبول شديم و خودتون گفتيد شما در اولويت استخدام قرار داريد حالا ميگيد كه مكلف به استخدام نيستيم.اگه اينجوره چرا نهضتيها را كه مثل ما حق التدريس بودند امسال استخدام كرديد؟
  • بدون نام US ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    18 1
    جناب وزير كه قبلا چندين بار فرمودند هيچ نيروي حق التدريسي نداريم ؟؟؟!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    7 1
    آقا ي وزير كلاس ششم ابتدايي زماني كه جنابعالي هنوز متولد نشده بودي وجود داشت و در اوايل دهه پنجاه بدلايل متعدد از جمله مسئله سنين دانش آمزان و خطراتي كه دانش آموزان سال بالايي براي دانش آمزان سال پاييني داشت كنار و نظام نويني جايگزين شد حال پس رفت 50 ساله را با افتخار تحول نوين مينامييد؟
  • حسن IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    20 1
    اقای حاجی با بایی شما در طول تاریخ سراغ دارید افزایش حقوق پس از پنج ماه هنوز پرداخت نشده باشد؟
  • زرین دشتی IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    2 8
    الحق و انصاف حرف وزیر در مورد مربیان پیش دبستانی درست است تا ما یاد داریم جزو بخش خصوصی بوده اند
  • داود.ش IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    7 3
    آیا منصفانه است که همه کارمندان زن(وجدیدا شوهرانشان) از مرخصی زایمان چندین بار استفاده کنند درحالی که زوجهای نابارور وهمکاران زن مجرد 30سال درکلاسها زحمت بکشند در حالی که تابستانهایشان هم صرف معالجات پرهزینه زجر آور جسمی ومالی چند ملیونی آزاد وبدون پوشش بیمه می شود. آیا این عدالت است همکاری با این فشار روحی وجسمی 30سال سر کلاس در روستا برود وجان بکندوافردی هم به هریکی دوسال چندین ماه مرخصی بروند؟
  • مربی بهداشت بلا تکلیف IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    4 1
    آقای وزیر آنقدر با زیر مجموعه تان در وزارتخانه و استان حضوری و غیر حضوری پی گیر کار خود شده ام خسته و ناامیدم حسب تصادف متن مصاحبه تان را خواندم فقط بفرمائید کسیکه از سال 86 مربی بهداشت شرکتی بوده و به قراردادی تبدیل شده چطور در سال 90 اخراج میشه؟
  • اشکان IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    7 1
    کاش مسئولین مربوطه بیشتر به فکر فرهنگیان بودند و دست از شعارهای رنگی بر می‌داشتند.
  • امنه IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    2 2
    آقای وزیر چرا اینقدر زوم کردین روی ورزش مگه دانش اموزان فقط تربیت بدنی نیاز دارند .چرا رشته زبان عربی را استخدام نمی کنید \پس این همه بازنشسته پیش از موعد در این رشته .چه کسی به جای انها استخدام کردید ؟ لطفا جواب دهید .
  • سارا EU ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    10 1
    بالاخره تکلیف ما مربیان پیش دبستانی چی میشه؟ هنوز بیکار شدنم رو بعد 10 سال کارکردن باور نمیکنم
  • بدون نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    11 1
    سال گذشته نزدیکیهای اسفند یک مبلغ به عنوان بدی آب و هوا به حقوق ما اضافه شد امروز 24مرداد زنگ زدم به حسابداری اداره مون تا ببینم احکام جدید 15/را زده اند یا خیر که گفته شد احکام در حال زده شدن هست اما مبلغی که سال قبل اضافه شده از اول تیرماه حذف شده معنی این صحبت به نظر جناب وزیر چی می تونه باشه ؟
  • اولیای دانش آموزاندختر دبستان فاطمه زهرا IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    4 2
    بسمه تعالی 24/5/91 جوابیه مادران دانش آموزان به آقای بایگان رییس آموزش و پرورش میانه (استان آذربایجان شرقی)و استمداد اقدام عاجل از مسئولین کشور و ملت شریف ایران عزیز آقای بایگان و آقای خلفاپور ( فرماندار )سلام علیکم بما صبرتم !!!! (که بی خیال نشسته اید و منتظر مرگ دانش آموزان میانه ای در پی زلزله هستید ) دیدید که زلزله وحشتناک چطور شهرستانهای هریس و ورزقان و اهر را ویران و در چندین استان همجوار نیز مصایبی را بوجود آورد آیا بازهم این یا و یا و مردد ماندن در بین انتخاب مدارس در حال ریزش برای تخریب و نوسازی به قیمت جان دانش آموزان دبستان فاطمه زهرا (س) و یادبیرستان دخترانه فرهنگ خواهد انجامید . چرا به وعده اتان درسال گذشته 1390 مبنی بر تخریب و نوسازی اقدام نمی کنید؟
  • بدون نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    4 1
    اقای وزیر اضافه کار عوامل اجرایی (مدیران و معاونین و......... ... )در کلیه مدارس(اعم از دولتی و تحت پوشش وغیره.......) چند ساعت در ماه می باشد. مناطق اموزش وپرورش استان گیلان در ماه حدود ده ساعت حساب می کنند لطفا پی گیر باشید شما را بخدا تا حقی از کسی ضایع نشود خیلی کم می باشد.
  • بدون نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    4 1
    بنده از فرهنگیان اصفهان با مدرک مهندسی هستم و 8 سال سابقه کاری دارم متاسفانه سنوات حق و تدریس ما را به هیچ عنوان لحاظ نکردند و بنده حکم حقوقی 700000 تومان است که مالیات و بیمه و .... به صورت خالص 540000 تومان خالص دریافتی هستش . می خواستم به اقای وزیر بگم چرا باید با این الودگی وهوا در اصفهان بدی اب و هوا حذف شو د !!!! این یعنی گول زدن کارمندان وزراتخونه خودتون !!!!خدا وکیلی به داد ما برسید من فقط ماهی 100000 تو مان مجبورم بابت واکسن الرژی به خاطر این هوا پرداخت کنم تو رو خدا پیام من بذارید چرا ما نباید حق حمل و نقل داشته باشیم چرا ما حق دریافت سبد کالا مثل کارمندان دیگه نباید داشته باشیم . من فقط در ماه بابت رفت و امد به محل کارم باید 70000 تومان کرایه پرداخت کنم!!!
  • فرهنگی از اصفهان IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
    2 1
    سلام من به عنوان یک نیروی دفتری تو این 2 سالی که سمت معاونت را دارم فقط بابت 4 ماه کلا اضافه کاری ان هم در حد 50000 تومان دریافت کردیم بقیه همکاران ما در ناحیه 2 اصفهان هم همینطور چرا بابت پرداخت اضافه کاری ما بودجه ای نیست اما برای کارمندان سازمان و ادارات مشکل بودجه نیست و 150000 بابت خرید کالا و به هر عنوانی اموزش از راه دور و غیر انتفاعی پول به حسابشان واریز و حتی حق حمل و نقل هم دارند ولی فکر کنم ما معلمان پای پیاده مدرسه میرویم و حقوقمون هم که خوب نیاز نداریم !!هیچی ! مادرهنرستان دانش اموزانی داریم حتی عقب مانده ذهنی تحصیل میکند ما شرایط سختی کاریمون در حد 15000 تومان باید باشه ؟! انگیزه درست کار کردن در اموزش و پرورش داره از بین می رند و این مشکل بزرگ این وزارتخونه هستش
  • دل سوخته IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
    6 1
    حقوق من بعد از 28 سال کار با کسی که تازه استخدام شده برابر است این اسمش چیست ؟ عدالت !!!!!!!!!!!!!!
  • علي نيا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
    9 1
    چرا هميشه افزايش حقوق ناچيز معلمان از طريق جرايد و صدا و سيما به اطلاع عموم مردم برسد و راجع به حقوق هيچ ارگاني اشاره اي نشود ؟ با اين كار به كرامت معلمين بي احترامي و باعث نگاه تحقيرآميز مردم و حتي كارمندان ساير ارگانها مي شود . اين رويه تا كي ادامه خواهد داشت ؟
  • یه فرهنگی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
    5 1
    باسلام وقبولی طاعات چراوقتی مبلغی به حقوق فرهنگیان اضافه میشودبعدازمدتی لغو وپس گرفته میشود؟چرا معلمان ابتدایی رادرک نمیکنیدو اینها درجامعه مظلوم واقع شده اند.لطفا فکری به حال اینها بکنید.التماس دعا
  • چند فرهنگی IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    8 1
    کدوم افزایش حقوق ؟با این تورم نسبت به سال گذشته نزدیک 50هزار تومان افزایش پیدا کرد. کدوم 15 درصد؟
  • جمعی ازمعلمان ایوان در غرب کشور IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    6 1
    باسلام وقبولی طاعات چراوقتی مبلغی به حقوق فرهنگیان اضافه میشودبعدازمدتی لغو وپس گرفته می شود؟حقوق ما که در یک شهر زیر 12 هزار نفر در استان ایلام با شرایط بد جوی (گردو خاک زیاد) تدریس میکنیم و طبق بخشنامه کشوری جزئ مناطق کمتر توسعه یافته تلقی می شود ودر سال 90 مبلغ 80 هزار تومان از این لحاظ در حکم کارگزینی قرار داشت اما متاسفانه در حکم کارگزینی جدید 50 هزار تومان کمتر شده و نیز مبلغ 15هزار تومان نیز از فوق العاده بدی اب و هوا نیز کم شده است. این چه افزایش حقوقی است؟ با این تورم چه جوری میشه زندگی کرد؟یک فکری به حال معلمان دلسوز و خانوادهاشون که از جان خویش مایه می زارن بکنید تا انگیزی ان ها زیاد باشه. چرا این همه تبعیض در پرداخت ها باید باشه؟
  • 6632 IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    4 1
    جناب آقای وزیر مادر منطقه سرپل ذهاب وقصرشیرین -گیلانغرب در چهار فصل شاهد بدترین آب وهواهستیم آیا انصافه بدی آب وهوا قطع کردی ،خداوکیلی شما ویا خانواده محترمتان می توننن فقط یک روز در این منطقه زندگی کنن اون وقت بدی آبوهوا را قطع میکردی.
  • یک فرهنگی از سرپلذهاب IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    3 1
    با سلام خدمت جناب آقای وزیر آقای وزیر خواهشمند است فقط محض رضای خدا یک بار از هواشناسی بخواه یا اصلا هروقت فرصت کردی از اونا بخواه که در رابطه با وضعت آب وهوا شهرستانهای گیلانغرب-قصرشیرین -سرپل ذهاب آن وقت دستور قطع بدی آبوهوای این شهرستان ها بده باور کن این انصاف نیست خواهشمند است دراین مورد تجدید نظر شود
  • دوباره می خوام درد و دل کنم IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    6 1
    اقای وزیر پدر من بازنشسته اموزش و پرورش هستش با دریافتی حدود 400000 تومان که متاسفانه به علت اینکه بیمه طلایی تمدید نشد مجبوریم هر 2 ماه یک بار بابت داروهای مادرم که ناراحتی قلبی دارن 350000 تومان پرداخت کنیم شما بفرمایید ما چطوری زندگی کنیم !!!!
  • بدون نام IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    6 1
    جناب آقای وزیر آیا با وجود تورم بیش از 30 درصد فعلی افزایش 6 درصدی حقوق فرهنگیان منصفانه است؟ چرا تمامی کارکنان دولت افزایش حقوق تقریبا 200-300 هزار تومانی داشته اند اما متاسفانه سقف افزایش حقوق فرهنگیان حتی به 100 هزار تومان هم نمی رسد؟
  • م.ح IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    2 1
    باسلام.باتوجه به زلزله خیز بودن کشورمان وحوادثی مانند آتش سوزی،سیل،گاز گرفتگی و... که سازمان نیز تاکید زیادی بر آموزش دانش آموزان دارد،آیا این کار درستیه که درمنطقه فریدن تدریس درس آمدگی رابه افراد غیر تخصصی مانند رشته های ادبیات،دینی و...داده اند که به اعتراف خودشان کمترین توانایی در تدریس آن ندارند.فقط بخاطر اینکه برنامه های تک ساعتیشان پرشود.حتی یک مورد هم به دبیران تخصصی که چندین سال این درس را تدریس کرده اند نداده اند.از طرفی تاکید بر آموزش همگانی دربرابر زلزله و اجرای مانور زلزله و زنگ زلزله وایمن سازی مدارس،از این طرف سازماندهی بی برنامه.واقعا جای تاسف داره.
  • آرمین IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    5 1
    هنوز تکلیف قبول شدگان آزمون تعیین تکلیف تیر 90 هم معلوم نشده، متاسفانه حقیقت اینه که خیلی نباید امیدوار باشیم، وقتی ما قبول شدگان 90 رو هنوز استخدام نکردن معلومه که در مورد قبول شدگان سال 91 این طوری جواب بده! آقا وقتی با 350 تومن واسشون کار می کنیم واسه چی باید استخداممون کنن تا حقوقمون دو برابر بشه؟!!!
  • مربی پیش دبستانی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    3 3
    با سلام آقای وزیر محترم چرا تکلیف استخدام ما مربیان پیش دبستانی را روشن نمی کنید حالا که مجلس این موضوع را تکلیف کرده به وزارتخانه واستخدام ما مربیان پیش دبستانی را تصویب ولازم اجرا دانسته چرا به دیده منت نمی گذارید و هر چه زود تر ما را استخدام نمی کنید تا کی شما بی خیال هستید و برایتان اهمیت ندارد هر چه زود تر تکلیف استخدام ما را روشن کنید تا از این وضعیت نا بسامان نجات پیدا کنیم.
  • محمد IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    0 1
    آیا امسال دانش آموزان سوم راهنمایی قبول می شوند؟
  • فرهنگي دلسوخته A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    1 0
    سلام خدا وكيلي اين چه عدالتي هست مدير و معاونيني كه پاشون رو اون پاشون هست يكروز مدرسه هستن ده روز نيستن و دو تا بخشنامه فقط مينويسن تابستونا هم كه راحت ميخورن و ميخابن بايد 150000تومان به حقوقشون اضاف بشه و ما معلمين اينهمه حق ميزنيم برگه تصحيح ميكنيم ولي 100000 تومان به حقوقمون اضاف شده اونا كه حق مديريتشون هم زياده والله اين ديگه بي عدالتيه و يكي ديگه اينكه ما با سابقه زياد تفاوت تطبيق كم و اوني كه تازه امده با تفاوت تطبيق بالا حقوقش از من بيشتره چند سال هم از من كمتر سابقه داره و در همه چي هم مساوي هستيم و هيچ چيزي امتيازي اضافي نداره بخدا ظلمه از ما كه ميگذره ولي واگذارتون به خدا.
  • رها IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    1 0
    تکلیف معلمان آموزش از راه دور چی می شه ؟؟ 8 سال تدریس در روستهای محروم کافی نیست ؟ اللهی حاج بابایی زود بره یک وزیر بهتر بیاد که مارو درک کنه ..........................................
  • نرگس A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    1 1
    با سلام امروز 4 مرداد ماه است و هنوز حقوق تیرماه واریز نشده!!!!!! این حقوق مختصر که دیگه این همه بالا و پایین نداره.
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    4 0
    معلمان آموزش از راه دور چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازماندگان از تحصیل چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • معلم آموزش از راه دور IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    2 0
    من با مدرک فوق لیسانس 7 سال است در روستاها برای بازماندگان از تحصیل در آموزش از راه دور تدریس می کنم با مجوز رسمی . ما 40 نفریم چرا دولت ما را استخدام نمی کند ؟؟؟
  • بنده خدا IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    0 1
    فردا طعطیل است