بازداشت قاچاقچی قرص‌ها و شربت‌های غیرمجاز در تهران

سرهنگ سعید راستی در این‌باره گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیر مجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت کرده و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

به گزارش خبرآنلاین ،رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک قاچاقچی قرص‌های غیر مجاز در منطقه تهرانپارس تهران خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران نسبت به بررسی صحت و سقم موضوع اقدام کرده و تحقیقات پلیسی را در این زمینه انجام دادند که در جریان آن مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه است.

راستی از شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری وی خبر داد و گفت: پس از اخذ مجوز قضایی، ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران در یک عملیات پلیسی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۲۸ کیلوگرم قرص‌های غیرمجاز و ۱۸ لیتر شربت مخرب را کشف و ضبط شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم ارتکابی اعتراف کرد و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم به مرجع قضایی معرفی شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =