کیهان نوشت:

مسعود بهنود در گفت وگو با جرس (ارگان حلقه ماسونی لندن) اظهار داشت: در یک سال گذشته همه بلایی که بر سر رسانه های مخالف در داخل و خارج آمده، بر سر جرس هم آمده است یعنی کاربران بدون این که لازم باشد از جزئیات اطلاعاتی داشته باشند، این احساس را می کنند که جرس کم مطلب تر و کم توان تر شده است و این هم چیزی نمی تواند باشد جز این که توان خودش را از دست داده و با همت چند نفر دارد سعی می کند سینه خیز باقی بماند.

وی با بیان اینکه «با کمال تاسف فکر می کنم جرس عمر طولانی نمی کند»، درباره نسبت فروکش کردن جنبش سبز با کم رمق شدن رسانه های اپوزیسیون گفت: «بله می توان میان این ارتباطی را تعریف کرد. من از همان آغاز جنبش یک نگرانی عمده داشتم و متاسفانه این نگرانی دست داد. نگرانی من این بود که یک امیدواری ارتفاع گرفته و اغراق شده ای وجود داشت. بسیاری همه خواسته ها و امیدهایی که در دو خرداد به آن نرسیده بودند و بسیاری آرزوهای دیگر را از این جنبش می خواستند. برخی حتی تصور می کردند که با این جنبش می توان نظام جمهوری اسلامی را براندازی کرد. کسانی که در این جنبش ها اغراق می کنند، امید افراطی می بندند و وظایف افراطی برای این جنبش ها تعریف می کنند، پس از این که در کوتاه مدت به نتیجه نمی رسد، دچار خمودگی، یأس و غمزدگی می شوند و یک مرتبه به قسمت تاریک ماه می رویم.»

وی اضافه کرد: واقعیت این است که الان جنبش سبز تبدیل شده به یک شعار بی محتوا که جامع و مانع نیست. الان کسانی قیطان سبز می بندند ولی در حال مذاکره با آمریکا برای حمله به ایران هستند و خودشان را سبز می دانند. کسی هم حق ندارد به آنها بگوید نه شما سبز نیستید. از این طرف هم بعضی ها به دنبال آرام کردن هستند و آن قدر آرام کرده اند که چیزی به نام اپوزیسیون باقی نماند و شده است پوزیسیون.

/29217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 229678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
    75 3
    خیلی جالبه که آقای بهنود همیشه جزو عوامل استکبار و انگلیس و از دشمنان نظام در نظر گرفته می شود و حرفهایش بی پایه و اساس ولی حالا به حرفهای چنین آدمی استناد می شود ...... بالاخره این آقا حرفهاش مستند است یا نه؟ با نظام دشمن است یا خیر؟ اگه دشمن است که در خبر آن لاین چی کار می کند؟ اگه دوست است که کلی مطالب دیگه از ایشون هست که می شه در موردش حرف زد........
  • بدون نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
    54 3
    آقاي بهنود فرمايشات ديگري هم دارند لطفا سخنان ايشان را گزينشي چاپ نفرماييد.
  • ایرانی US ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    6 6
    از کسی که معلوم نیست دوست یا دشمن باید پر هیز کرد . بهنود را اگر باور دارید .باید بی بی سی را هم باور کنید
  • محمدكريمي IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    5 0
    بنده بدون هيچگونه حب و بغضي بايد بگويم كه سالهاست نوشته هاي آقاي بهنود را مي خوانم . انصافاً ايشان هميشه خط اعتدال را در پيش گرفته و حتي زماني كه همه بدنبال تريبون بودند تا با بدترين الفاظ جمهوري اسلامي را بكوبند ايشان با وجود داشتن تريبون هيچ وقت از خط ميانه روي و انصاف و اعتدال خارج نشدند .