۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۷

کیهان در مطلب کوتاهی با عنوان«مسعود بهنود نوکر سپهبد رزم آرا از مصدق تجلیل می کند!» نوشت:

همکار سلطنت طلب رسانه دولتی انگلیس با تمجیدهای بلند بالا از دکتر مصدق یاد کرد و او را الگوی اصلاح طلبان دانست.
بهنود با تخطئه انقلابیگری می گوید اصلاح طلبان باید به اصلاح طلبی کسانی چون مصدق و ذکاء الملک فروغی (نخست وزیر رضاخان) و علی امینی (نخست وزیر محمدرضا پهلوی) اقتدا کنند. بهنود در روز آن لاین نوشت: 60 سال است که مردم ایران هرگاه نگران سرنوشت و آینده خود می شوند به مصدق و یادگاران او رو می کنند که الگو و نماد وطن پرستی است. اصلاح طلبان قهرمانان بلندآوازه تاریخ ایرانند، اگر قائم مقام نام داشته اند یا امیرکبیر و سپهسالار و امین الدوله و علی امینی. اگر آبادانی هست از آن کسانی است که اصلاح طلب و مصلحت اندیش بوده اند.
وی همچنین خواستار تطبیق حرکت اصلاح طلبان با کتابچه زندگی مصدق شد.بهنود یکی از برکشیدگان رژیم کودتایی پهلوی بود که در پی پیروزی انقلاب اسلامی قافیه را باخت و پس از مدتی همکاری با نشریات وابسته به گروهک ها به لندن رفت. او سالهاست که با بی بی سی فارسی همکاری می کند، رسانه ای که به عنوان بی سیم چی عملیات آژاکس، اسم رمز اجرای کودتای 28 مرداد 32 را علیه نهضت ملی شدن نفت و دولت مصدق اعلام کرد. بنابراین جای سؤال است که جناب مسعودخان، ،ارادتمند مصدق است یا سپهبد رزم آرا؟ حامی دموکراسی است یا طرفدار کودتای سلطنت طلبان؟ اصلاح طلب است یا کیسه دوز فرصت طلبی که قبله اش، پول و شهرت طلبی به هر قیمتی است؟ و... امیرکبیری که جان خود را در مبارزه با فساد سلسله قاجار گذاشت کجا و فروغی فراماسونری که پایه های سلطنت محمدرضا پهلوی را نزد انگلیسی ها محکم کرد کجا؟ براستی جنس اطلاح طلبی انگلیسی ها چه جنسی است؟
/27217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 211764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • esi IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
    68 4
    مسعود بهنود نویسنده تواناییه ضمن اینکه خیلی خوب صحبت میکنه و زود تو دل مردم جا باز میکنه
  • علی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
    61 2
    Masoud Behnoud توی فیس بوک پاسخ جالبی به این خبر داده است. وی می گوید: فقط برای این که اندازه دقت و علم نویسندگان کیهان دستتان باشد این را بدانید که مرا نوکر رزم آرا نامیده است . من متولد مرداد 1325 هستم و رزم آرا در اسفند 1329 ترور شد و درگذشت . من در چهارسالگی چگونه نوکری می توانستم بود.
    • بدون نام IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
      29 1
      دمت گرم آقای بهنود.....
    • بدون نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
      14 3
      اگه راست باشه خبر جالبیه
  • منصف IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    15 2
    دوستان عزيز مدير سايت. شما معيارتان براي انتشار يك نظر چيست؟ من ديروز در باره سن آقاي بهنود يك نظر نوشتم كه منتشر نكرديد و امروز نظر خود آقاي بهنود را در همان باره منتشر كرديد. درضمن گاهي بعضي نظريات بسيار توهين آميز و گاهي بودار هم در سايت شما منتشر مي شود. ولي من ده ها بار نظر مودبانه و غير سياسي مي نويسم و منتشر نمي كنيد. من دارم به اين نتيجه مي رسم كه اين نظريات منتشر شده هم از خودتان است و اصولا نظر خواننده ها منتشر نمي شود. همين نظر فعلي را همين نمي دانم اصولا كسي مي خواند يا به طور اتوماتيك حذف مي شود. اگر مي خوانيد يك كمي فكر كنيد.