رسالت در یادداشتی با عنوان «تنفس مصنوعی به جسدی که سه سال از مرگش می گذرد!» نوشت:

* سعید حجاریان اخیرا در نامه ای به خاتمی توصیه کرده، وی هفت محور را برای حرکت آینده سیاسی اش مد نظر داشته باشد. این توصیه ها عبارتند از: ا-تلاش برای تفکیک قائل شدن میان جریان اصلاحات و جنبش سبز2-تدوین شعار واحد برای جذب همه نیرو های اصلاح طلب3-مطالبه اجرای بدون تنازل قانون اساسی از نظام 4- تلاش برای به وحدت رساندن همه گروه های اصلاح طلب5-تلاش برای جذب و یارگیری از میان جریان های اصولگرا 6-زمینه سازی برای انجام کنش های سیاسی جمعی از سوی اصلاح طلبان7-تمرکز روی لزوم کارآمد سازی به جای زیر سئوال بردن مشروعیت نظام
*هدف از این توصیه ها بیشتر ظاهر سازی و آماده سازی نظام و افکار عمومی برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات است. و الا هدف اصلی فتنه گران در انتخابات پیش رو تز بازگشت به خیابان و تصفیه حساب {تسویه حساب} با نظام است. آنها می گویند باید کار اصولگرایان را در انتخابات 1392 یکسره کنیم. راست گفته اند اگر رو دهی باید آستر هم بدهی! تفکیک میان اصلاحات و جنبش سبز یک شعار است اما در عمل آنها خواهان پیوند این دو جریان هستند. حتی اعلام کرده اند که تفکیک جریان اصلاحات و جنبش سبز برنامه نظام است و ما زیر بار آن نمی رویم. حجاریان در حالی به خاتمی توصیه می کند با طراحی شعار واحد به دنبال جذب همه اصلاح طلبان باشد که شبکه سازمانی و مالی دوم خردادی ها چند سال است که از هم گسیخته و نیروهای اجتماعی آنها پراکنده شده اند.
*دوم خردادی ها در سال 1388 با نمایش عدم التزام نظری و عملی خود به قواعد تصمیم گیری دست به خودکشی سیاسی زدند و آخرین میخ ها را بر تابوت اصلاحات کوبیدند. با تنفس مصنوعی هم نمی توان این جریان را زنده کرد.امروز حدود یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باقی مانده است.تنها جریاناتی شایستگی رقابت سیاسی در سال آینده را دارند که وفاداری و برادری خود با اصول نظام را به اثبات رسانده باشند. نظام اسلامی فرش قرمز زیر پای براندازان پهن نمی کند.
/29217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حميد IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    84 2
    چرا اين قدر مي ترسيد؟اگر مي دانيد راي نمي آورند بگذاريد شركت كنند.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    71 2
    مرغ کیلویی چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    54 8
    همه مشکلات جامعه زیر سر فتنه گران ، آمریکا ، اسرائیل ، استعمار پیر ، منافقین و صدام و ... است .
  • بدون نام DE ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    72 1
    نخیر جناب رسالت اصلا هم اینطور نیست.آقای خاتمی از نیروهای انقلابی و مخلص است و تخریب ایشان که کار هر روزه شماست دیگه جواب نمیده.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    65 1
    برادر این هفت توصیه حجاریان به خاتمی خداییش کجاش معنی این تحلیل من درآوردی شما رو میداد این اصلاحطلبان بنده خدا هرچی بگن شما تحلیل خاص خودتو از جیبت درمیاری خواهشن کمی به نقد درون گروهی خودتون بپرداز عزیز ok؟
    • بدون نام JO ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
      13 0
      نقد؟!! از نظر این دوستان کلمه نقد فقط در یک جا معنی پیدا می کند آن هم پول نقد است.
  • بدون نام IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    11 0
    شما از چی میترسید؟