کیهان نوشت:

«در دیزی اینترنت باز است اما... هرچیزی را نباید در آن ریخت. ما به قول بزرگ علوی بیماری قلم روش گرفته ایم و هر پرت و پلایی را در اینترنت منتشر می کنیم. گاه لازم است برای مدتی چرت و پرت ننویسیم و کاغذ و ماوس را کنار بگذاریم».

این جملات ، بخشی از نوشته آمیخته با اعتراض یکی از عناصر ضدانقلاب خارج نشین در پایگاه اینترنتی اخبار روز و در واکنش به دروغ پراکنی های زنجیره ای پیرامون شکنجه و جنایت در زندان های جمهوری اسلامی است.

نویسنده «اخبار روز» -ارگان گروهک های مارکسیستی مقیم خارج- در این مطلب اعتراضی تصریح کرد: اگرچه بسیاری از ما یک سینه سخن داریم اما گاه باید دور نوشتن خط کشید. وقتی «سیاسی کاری» جای کار سیاسی را می گیرد، ننوشتن با وقارتر و سنگین تر است. «بزرگ علوی» در رابطه با شخصی که جل جل و دم به دقیقه کاغذ سیاه می کرد و انتشار می داد ولی نوشته هایش بسیار سطحی بود از سر مهر و دوستی گفته بود؛ «قلم روش»... قلم روش مثل «شکم روش» که با آلو و زردآلو تشدید می شود، یک نوع اسهال و بیماری است. «اسهال قلمی» هم داریم که با شهرت طلبی تشدید می شود و با شلخته نویسی و انجماد فکری همراه است.

در ادامه این مطلب آمده است: در دیزی اینترنت باز است اما... هر چیزی را نباید در آن ریخت. این اواخر پرت و پلاگویی در مورد زندانهای جمهوری اسلامی باب شده و مدعیان از «دستگاه بیضه کشی که از روسیه خریداری شده و شکنجه گران برای یادگیری کار با آن در کره شمالی دوره دیدند»، «تجاوز بازجویان به کودکی هشت نه ساله»، و... کوتاه نمی آمدند و برای به کرسی نشاندن دروغهای زشت، ری و روم و بغداد را بهم می بافتند. هر چه هم با دلیل و برهان و از سر خیرخواهی، نادرستی ادعاها و بزرگنمایی ها نشان داده می شد به خود نمی آمدند. وقتی شوری به کوری رسید داد زندانیان سیاسی هم درآمد.

اخبار روز خواستار عذرخواهی از دروغ پراکنی های فاحش و حیثیت سوز شده و نوشت: آیا از شان کسی کاسته می شود اگر به خاطر تکثیر گزارش های غیرواقعی و توهین به شعور زندانیان سیاسی، فروتنانه از مردم پوزش بخواهد؟ آیا نباید قلم و تایپ و ماوسش را بشکند و خرد و خمیر کند؟ تا کی در چشم عقل، خار مغیلان زدن؟ وقتی پیش و بعد از انقلاب حتی یک دقیقه با دستبند و چشم بند روبرو نشده ایم، آیا حق داریم وقت و بی وقت در مورد زندان و اسیرکشی، نوشته های بی محتوا ارائه دهیم؟

نویسنده پایگاه اینترنتی اپوزیسیون خارج نشین در ادامه خاطر نشان کرد: گاه لازم است قلم و کاغذ و ماوس و تایپ را ببوسیم و کنار بگذاریم. من بیش و پیش از همه به خودم نهیب می زنم و به همین دلیل ادامه ویدیوهای تقویم تاریخ را وسط کار متوقف کردم. چرا؟ چون نمی خواهم چرت و پرت بنویسم و قلم روش شوم.

/27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 239111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    25 4
    خبر آنلاین گرامی این چندمین بار است که خواهش می کنم وقتی می خواهید از کیهان نقل قول کنید حتما در تیتر بیاورید