16 داستان قرآنی درباره حیوانات نوشته احمد بهجت با ترجمه مجتبی رحماندوست برای چهارمین بار منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، چاپ چهارم «نگهبان غار» مجموعه داستان ترجمه رحماندوست از سوی انتشارات سوره مهر منتشرشد. رحماندوست که مترجم این مجموعه داستان است، درباره کتاب می گوید: «یکی از نکات متمایز کتاب استفاده از راوی اول شخص و مشخص شدن زاویه دید هر حیوانی است که ماجرا را نقل می‌کند. همچنین با وجود آن که در داستان‌ها از خیال استفاده شده اما در نقل قصه‌های قرآن هیچ تحریفی نشده است. این کتاب با نثر روان نگاشته شده؛ ولی نوع داستان‌ها و محتوای آن‌ها به گونه‌ای است که می‌تواند مخاطب بزرگسال نیز داشته باشد و پیام کتاب به بزرگسالان نیز مربوط است.»

 

«کلاغ هابیل و قابیل، نهنگ یونس، مورچه سلیمان، پرنده عیسی، شتر صالح، گاو بنی اسرائیل، موریانه، فیل ابرهه، الاغ عزیز، پرندگان ابابیل، عصای موسی، پرندگان ابراهیم، گرگ یوسف، هدهد سلیمان، سگ اصحاب کهف و عنکبوت غار» از عناوین داستان‌های این کتاب است.

 

کتاب «نگهبان غار» با بهای 6900تومان منتشر شده است.


 

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب(در صورت توزیع در بازار نشر) می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =