لیست کتاب​های پرفروش و پرمخاطب هفته گذشته سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام منتشر شد و کتاب​هایی چون «زندگی لیونل مسی، پ نه پ، فکرت را عوض کن» در این لیست قرار گرفتند.

محسن حدادی: با وجود اینکه زمستان امسال بازار کتاب از نفس افتاده و تاثیر نوسانات ارز بر فضای نشر کشور نیز بسیار مشهود بوده و در دوره ای کوتاه «کاغذ» هم مانند بسیاری کالاهای دیگر از چرخه خرید و فروش حذف شد، اما همچنان تلفن های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی زنگ می خورد تا کتاب ها و محصولات فرهنگی مورد علاقه شهروندان تهرانی را تنها با یک تماس برایشان ارسال کند.

 

بر اساس لیست منتشرشده پرفروش‌ترین آثار هفته سوم بهمن ماه در سامانه اشتراک محصولات فرهنگی (سام)، کتاب‌های متنوعی در شاخه​های ادبیات، روانشناسی، سرگرمی و زندگینامه در این لیست قرار گرفته‌اند که در جدول قابل مشاهده است؛ برای اطلاع بیشتر از کتاب‌های معرفی شده در این گزارش، روی نام کتاب‌ها کلیک کنید.

 

بنابراین گزارش، کتاب زندگی نامه «لیونل مسی» هم همچنان در لیست پرفروش‌ها جای دارد. این کتاب فصل‌های جذابی از دفتر زندگی ستاره فوتبال جهان را که این روزها در کشورمان طرفداران زیادی دارد، بازگو می‌کند.

 

همچنین کتاب «فکرت را عوض کن!» در رده دوم لیست پرفروش ها قرار گرفته؛ کاربرگ​های کتاب مهارتهای خاصی را گام به گام به شما آموزش می​دهد؛ مهارتهایی که به هزاران نفر برای غلبه بر افسردگی، اضطراب، عصبانیت، سوء مصرف مواد و مشکلات رابطه ای و زندگی زناشویی کمک کرده است.

 

 

رمان «تدفین مادربزرگ» داستان‌های کوتاهی از گابریل گارسیا مارکز است که در فهرست پرفروش های هفته گذشته قرار گرفته. داستان هایی خواندنی و جذاب. در این مجموعه داستان‌هایی چون «خواب نیمروز سه‌شنبه»، «روزی چون روزهای دیگر»، «در این دهکده دزدی وجود ندارد»، «بعدازظهر شگفت بالتاثار»، «بیوه مونتی یل»، «یک روز بعد از شنبه»، «گل‌های مصنوعی» و «تدفین مادربزرگ» گنجانده شده است.

 

 

 

 

 همچنین «120 نکته در عکاسی» چاپ دوم این کتاب 120 نکته ضروری عکاسی برای آماتورها و تازه​کارها است که هنر عکاسی را با بیان ظرایفی به علاقمندان این رشته شرح می​دهد.

 

 

 

 

کتاب آموزشی و خواندنی «اگر فرزند دختر دارید» در رتبه ششم پرفروش های هفته گذشته قرار گرفته است؛ کتابی در حوزه جامعه شناسی که نویسنده اش از سرآمدان عرصهٔ تعلیم و تربیت در ایتالیاست که مدیریت «زایشگاه مونته‌سوری» را از آغاز برعهده داشته است. خانم بلوتی علاوه بر تجربهٔ عملی گسترده، آثار بسیاری منتشر کرده و کتاب اگر فرزند دختر دارید معروف‌ترین اثر این مربی بزرگ است که در چهار فصل تأثیر اوضاع و احوال اجتماعی را بر دوران کودکی تشریح می‌کند.

 

همچنین چاپ نهم کتاب خواندنی «پ نه پ» نیز به بازار آمد تا این کتاب جمع و جور همچنان پرمخاطب باشد.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

نام کتاب

نویسنده

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

لیونل مسی

لوکا کایولی

خبر امروز

10000

زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای لیونل مسی در 300 صفحه این کتاب همراه با مرور خاطرات او، برخی مصاحبه‌هایش و نقل‌قول‌های بزرگان فوتبال درباره این ستاره، همچنین ناگفته‌هایی از زندگی مسی درج شده است.

فکرت را عوض کن

دنیس گرینبرگر

رسا

3000

این کتاب در 12 فصل ضمن بررسی مشکلات فردی و البته نوع بروز این مشکلات در زندگی مشترک، به ارائه برنامه ها و جداولی برای کاهش این ضعف ها و تقویت نقاط قوت اخلاقیات می پردازد؛ «درک مشکلات، مهم فکر است، شناسایی و درجه بندی خلقیات، موقعیت ها و افکار، افکار خودکار، چه شواهدی دارید؟، تفکر جایگزین یا متعادل، آزمایش ها و برنامه های عملی، مفروضات و باورهای اصلی، درک افسردگی، درک اضطراب و درک عصبانیت، گناه و شرم» نام 12 فصل این کتاب آموزشی و مفید است.

تدفین مادربزرگ

گابریل گارسیا مارکز

کتاب پارسه

4000

شخصیت اصلی داستان «تدفین مادربزرگ» زن مسنی است که هیچ کس باور نمی‌کرد روزی ممکن است از دنیا برود. او مادربزرگی قدرتمند و مالک منطقه‌ای وسیع است و افراد زیادی در زیردست او قرار دارند. قدرت زیاد مادربزرگ او را تبدیل به دیکتاتوری کرده که به نظر می‌رسد مرگ او با به پایان رسیدن فرمانروایی مصادف می‌شود.

120نکته در عکاسی

مایکل لانگفورد

افراز

10000

فرزاد امامی، با آگاهی از رابطه‌ بین هنرمندِ عکاس و ابزار آفرینش‌اش و با تسلط همه‌جانبه‌ای که بر این ابزار دارد، و با شناختی عمیق از نسبت بین تسلط بر ابزار و آفرینش اثر هنری، دست به کار ترجمه‌ کتابی زده سودمند و گره‌گشا، و برای بهتر شدن آن، دانسته‌های ارزشمند و تجربه‌های نفیسِ سال‌های دراز کاری‌اش را به آن افزوده است، و در این رهگذر اثری به‌دست داده که هم لازم است برای تازه‌کارها، هم مفید است برای کاربلدها، و هم مؤثر برای حرفه‌ای‌ها.

اگر فرزند دختر دارید

النا جانین بلوتی

نی

3000

در چهار فصل تأثیر اوضاع و احوال اجتماعی را بر دوران کودکی تشریح می‌کند و نشان می‌دهد که عوامل اجتماعی و به‌ویژه عوامل تربیتی و فرهنگی، چگونه کلیشه‌های تبعیض‌آمیز را در ذهن و رفتار کودکان رواج می‌دهند.

پ نه پ

علیرضا وصفی

خبر امروز

2000

مجموعه طنزهای اجتماعی که خوانندگان بسیاری دارد و بسیاری با خواندن قطعات موجز آن لبخند روی لبهایشان نشسته است.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =