۰ نفر
۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲

کتاب «مرجع بدنسازی بانوان» اثر مشترک مه‌پری قاسم‌نژاد و سعیده ایرانی صفت به همت نشر ورزش روانه بازار کتاب شد.<BR>

ایبنا گزارش داده این اثر شامل پنج فصل با محتوای «شناخت ویژگی‌های جسمی زنان»، «آثار فیزیولوژیک ورزش بر زنان»، «اثرات ورزش بر چاقی، پوکی استخوان، دیابت و کمر درد»، «تمرینات با وزنه» و «تغذیه ورزشی» است و به مضامینی نظیر «تیپ‌های بدنی»، «اصول تمرین»، «دیابت در زنان و فعالیت بدنی»، «گرم کردن و سرد کردن اختصاصی» و «نیمرخ‌های بدن» می‌پردازد.

 

در مقدمه مولفان آمده است: «زندگی بدون تحرک قابل تصور نیست و این از ویژگی‌های انسان است، حرکت در زندگی روزمره نقش مهمی را ایفا می‌کند. شدت و تغییرات آن در برخی فعالیت‌ها متفاوت است، افزایش سطوح انرژی مصرفی و سلامت جسمی، ذهنی ـ روانی و عملکردی از مزایای فعالیت‌های بدنی است که در بهبود کیفیت زندگی و تندرستی موثر است. همچنین از فواید اصلی که در ارتباط با فعالیت‌های جسمانی منظم حاصل می‌شود، می‌توان به افزایش توده عضلانی بدن و کاهش چربی اشاره کرد که باعث کارایی بیشتر بدن شده و ابتلا به بیماری‌هارا کاهش می‌دهد و مشکلات ناشی از چاقی را کم کرده و باعث بهتر شدن ظاهر فرد نیز می‌شود.»

 

چاپ دوم کتاب «مرجع بدنسازی بانوان» با قیمت 12500 تومان از سوی نشر ورزش روانه بازار نشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =