این کتاب 120 نکته ضروری عکاسی برای آماتورها و تازه​کارها است که هنر عکاسی را با بیان ظرایفی به علاقمندان این رشته شرح می​دهد.

به گزارش خبرآنلاین، چاپ دوم «120 نکته‌ ضروری در عکاسی» نوشته مایکل لانگفورد با ترجمه فرزاد امامی از سوی نشر افراز منتشرشد.

 

ناشر در توضیح این کتاب آورده است: هنرمند برای آفریدن اثرش نیازمند ابزار است. این ابزار یا ساده است و ابتدایی (مثل قلم و کاغذ در دستِ شاعر) و یا پیچیده و پیشرفته (مثل دوربین در دستِ عکاس). چیرگی هنرمند بر ابزار کارش تأثیرگذار است در آن‌چه می‌آفریند، و شاید تعیین‌کننده. فرزاد امامی، با آگاهی از رابطه‌ بین هنرمندِ عکاس و ابزار آفرینش‌اش و با تسلط همه‌جانبه‌ای که بر این ابزار دارد، و با شناختی عمیق از نسبت بین تسلط بر ابزار و آفرینش اثر هنری، دست به کار ترجمه‌ کتابی زده سودمند و گره‌گشا، و برای بهتر شدن آن، دانسته‌های ارزشمند و تجربه‌های نفیسِ سال‌های دراز کاری‌اش را به آن افزوده است، و در این رهگذر اثری به‌دست داده که هم لازم است برای تازه‌کارها، هم مفید است برای کاربلدها، و هم مؤثر برای حرفه‌ای‌ها.

 

بنابراین گزارش، «فرزاد امامی عضو انجمن عکاسان کانادا (CAPA)، عضو انجمن عکاسی امریکا (PSA) و دارای مجوز تدریس عکاسی از سازمان فنی‌وحرفه‌ای وزارت کار و امور اجتماعی است. او تألیف و ترجمه‌هایی در زمینه‌ عکاسی در مجلات داخلی و خارجی دارد. او پس از 20 سال تجربه در زمینه‌ عکاسی، کتاب 120 نکته ضروری در عکاسی را برای دوست‌داران عکاسی، گردآوری و ترجمه کرده است.»

 

این کتاب 152صفحه ای با قیمت 10هزار تومان منتشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =