کتاب «پنج زبان عشق» یکی از پرفروش‌ترین کتابهای آمازون نوشته گری چپمن با ترجمه‌ حمیده جاهد از سوی نشر آموت منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، «پنج زبان عشق» تاکنون به 38 زبان زنده دنیا ترجمه شده است و یکی از پنج کتاب پرفروش لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز و یکی از 50 کتاب پرفروش سایت آمازون آمریکاست.

 

در معرفی کتاب آمده است: «گفت: «سه مرتبه ازدواج کرده‌ام و هر بار پیش از ازدواج، فکر کردم این یکی دیگر فوق‌العاده است. اما هربار، به گونه‌ای از هم پاشید. من آدم باهوشی هستم. شغل موفقی هم دارم؛ اما قادر به فهمیدن این موضوع نیستم که چرا؟ چرا ازدواج‌هایم دوام نمی‌آوردند؟»

 

این دردسری است که گریبان‌گیر مردمان امروزی است، چه ثروتمند و چه فقیر و چه تحصیل‌کرده و چه بی‌سواد. کتابی که پیش رو دارید، به این موضوع می‌پردازد. «گری چپمن» با زبانی ساده و قابل درک و با مثال‌های ملموس برای همگان به این موضوع پرداخته است. به اعتقاد نویسنده، رابطه‌ زناشویی به پنج اصل بنیادی تقسیم می‌شود. وی این اصول را «زبان عشق» نامیده است.»

 

بنابراین گزارش، کتاب «پنج زبان عشق» گری چپمن در 208 صفحه و به قیمت 4500 تومان منتشر شده است. از حمیده جاهد پیش‌تر، ترجمه‌ رمان «آهستگی» نوشته میلان کوندرا منتشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =