ترجمه‌ای ادبی از متن خطبه پیامبر اکرم (ص) در روز عید غدیر با عنوان «تنها راه رستگاری» نوشته سیدمهدی شجاعی با طرح جلد جدید به چاپ سوم رسید.

ایبنا گزارش داده که «تنها راه رستگاری» از چند روز گذشته در قفسه کتابفروشی‌ها جای گرفته و شجاعی در این ترجمه متن کامل این خطبه را به زبانی ساده و در عین حال صرفا ادبی منتشر کرده است.

 

در مقدمه‌ این کتاب می‌خوانیم: «به چه کمال و سعادتی می‌رسید انسان اگر به فرمان خدا و رسولش جان می‌سپرد و از شیطان بی‌صفت فریب نمی‌خورد و گندم را به ایمان مرجح نمی‌شمرد و از قامت در بهشت ولایت، محروم نمی‌گشت و بر خاکستر تباهی و ذلالت و مذلت نمی‌نشست؟ پاسخ صریح و آشکار خداوند متعال به این سوال این است: اگر که مردم پس از ارتحال پیامبر، سر می‌سپردند به ولایت علی، امیرالمؤمنین، من درهای جهنم را می‌بستم و الی‌الأبد بسته نگه می‌داشتم.»

 

چاپ سوم این کتاب از سوی انتشارات «کتاب نیستان» در 110 صفحه منتشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب و سایر کتاب های سیدمهدی شجاعی و انتشارات نیستان ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =