۰ نفر
۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۸

نویسنده در این کتاب راهبردهایی برای آرامش بیشتر و لذت بردن از زندگی به مخاطب خود ارائه می​دهد تا راحت​تر با مشکلات مواجه شود.

به گزارش خبرآنلاین، چاپ سوم کتاب «زندگی را آسان بگیرید» با زیر عنوان (چگونه‌ از رنج‌بردن‌ رهاشویم) نوشته ریچارد کارلسون با ترجمه قیطاس مردانی راد از سوی انتشارات رسا منتشر شد.


نویسنده خود درباره این کتاب می گوید: «من در این کتاب، راهبردهای بسیار مشخص و کارهایی که می‏توانید از همین امروز شروع کنید با شما در میان می‏گذارم که کمکتان خواهد کرد تا با بزرگ‏منشی بیشتر به زندگی واکنش نشان دهید. راهبردهایی که مطالعه خواهید کرد تدابیری هستند که طی سال‏ها توسط مراجعه‏کنندگان و خوانندگان نوشته‏هایم موفقیت خود را به اثبات رسانده‏اند. این راهبردها بیانگر شیوه‏ای هستند که میل دارم شیوه رویکرد به زندگی خودم نیز باشد: شیوه کمترین مقاومت. هر راهبردی ساده، اما مؤثر و با نفوذ است و همچون راهنمای هوانوردی شما را در مسیر چشم‏اندازی بزرگ‏تر و زندگی توأم با اعصاب راحت‏تر قرار خواهد داد. شما موفق خواهید شد که بسیاری از این راهبردها نه تنها در مورد حوادث مجزا از هم، بلکه درباره بسیاری از مشکل‏ترین چالش‏های زندگی نیز کاربرد خواهند داشت.»

 

این کتاب که در شاخه روانشناسی منتشر شده، با قیمت 3800 تومان در بازار نشر توزیع شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =