فارس نوشت:

سید صولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در خصوص آمادگی این وزارتخانه برای برگزاری انتخابات مجلس نهم به صورت یارانه ای {رایانه ای} گفت: بستر لازم را برای برگزاری 10 درصد از حوزه‌های انتخابیه به صورت تمام یارانه‌ای فراهم کرده‌ایم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید این کار را انجام می‌دهیم.
وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره اظهارات سخنگوی شورای نگهبان که اعلام کرده هنوز برگزاری 10 درصد از حوزه‌های انتخابیه به صورت رایانه‌ای قطعی نشده است، چیست، اظهار داشت: 10 درصد از نظر ما قطعی است و دوستان شورای نگهبان هم بررسی می‌کنند.
مرتضوی از تقسیم کشور به 12 منطقه جهت آموزش مجریان انتخابات خبر داد و اظهار داشت: تا الان آموزش دو منطقه پایان یافته و 10 منطقه دیگر را داریم که تقریبا هر هفته به دو منطقه می‌رویم و آموزش‌ها به فرمانداران، بخشداران، مدیر کل انتخابات و کارشناسان اجرایی انتخابات ارائه می‌شود.
وی همچنین درباره بخشنامه این وزارتخانه به استانداران جهت محدود کردن عزل و نصب فرمانداران و بخشداران با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس نهم تصریح کرد: وزیر کشور طی بخشنامه‌ای که به استانداران ابلاغ شد تاکید کرده با توجه به نیاز فرمانداران جهت کسب آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات مجلس نهم، عزل و نصب فرمانداران تا بعد از انتخابات محدود شود.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =