گمانه زنی ها از هزینه میلیاردی برای «استقبال پرشور» از ابراهیم رئیسی در قم/ مانور تبلیغاتی در فضای مجازی با عکس های سفرهای استانی

برخی خبرها حکایت از هزینه میلیاردی برای استقبال از رئیسی در جریان سفر به استان قم دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فاصله چهار روز مانده به سفر ابراهیم رئیسی به استان قم، تلاش‌ها برای سازماندهی استقبال‌کنندگان از رئیس دولت آغاز شده است. در همین راستا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم، خواستار همکاری اعضای این شورا با آنچه «ستاد مردمی استقبال» خوانده شده است.

بنا بر گزارش حوزه‌نیوز، محمدحسن ذاکری رئوف در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و یوم الله ۱۵ خرداد در قم، ضمن اعلام همزمانی سفر رئیس‌جمهوری با آغاز دهه کرامت و ضرورت اطلاع‌رسانی و هماهنگی برای استقبال پرشور و در شان مردم قم به عنوان مرکز انقلاب و به ویژه در شرایط کنونی بین‌المللی، اظهار کرد: ستاد مردمی استقبال از ریاست جمهوری شکل گرفته که ان شاءالله اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با این ستاد همکاری خواهند کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) ضمن اعلام همزمانی سفر رئیس جمهور با آغاز دهه کرامت و ضرورت اطلاع رسانی و هماهنگی برای استقبال پرشور و در شان مردم قم به عنوان مرکز انقلاب و به ویژه در شرایط کنونی بین المللی، اظهار کرد: ستاد مردمی استقبال از ریاست جمهوری شکل گرفته که ان شاءالله اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با این ستاد همکاری خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین تصاویر سفرهای استانی ابراهیم رئیسی به محلی برای تبلیغات و نمایش اعضای تیم رسانه‌ای دولت در فضای مجازی تبدیل شده است.

توئیتر قم نیوز نیز خبر داده که قمی ها برای سفر دو روزه رئیسی به قم ۵ میلیارد تومان هزینه مستقیم پرداخت می کنند. خبرنگاران قمی گزارش دادند که لایحه دو فوریتی پرداخت هزینه ۵ میلیارد تومانی سفر رئیسی به قم امروز در شورای شهر اسلامی قم تصویب شده است.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =