رییس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که این ستاد با احدی عقد اخوت نبسته است.

به گزارش خبرآنلاین صولت مرتضوی گفت: ما با احدی مجامله و تعارف نداریم، اگر تخلفی واقع شود حتماٌ برخورد می‌کنیم اما حتما مخالف تهمت زدن و بلوا درست کردن و خدای ناکرده بی هیچ دلیل و مدرکی کوبیدن بر طبل تخلفات و خدشه‌دار کردن فضای اعتماد مردم هستیم.
سیدصولت مرتضوی در جلسه روسای کمیته‌های این ستاد که صبح دوشنبه در محل وزارت کشور تشکیل شد با بیان این جملات بر پیگیری بی وقفه و بی استثنای راهبرد وفاداری مطلق به قانون در مسیر اجرای انتخابات تأکید کرد.
وی با اشاره به برخی تبلیغات رسانه‌ای روزهای اخیر ضمن دعوت همگان به رعایت مصالح عمومی و بدیهیات اخلاقی، گفت: وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور با احدی عقد اخوتی ندارد و در برابر قانون همه را به یک چشم می‌بیند و اگر تخلفی باشد مطابق موازین قانونی و از مسیر تصریح شده در چارچوب‌های قانونی، برخورد می‌کنیم.
مرتضوی تصریح کرد: این روال و روند قطعی کار ما خواهد بود اما در مقابل اگر کسانی، بی هیچ دلیل و قرینه قابل اعتنائی، بلوا درست کنند مثلاً برای این‌که برای خودشان تبلیغاتی درست کنند یا خدای ناکرده اثر منفی بر فضای سیاسی کشور بگذارند و بدتر از آن مشارکت حداکثری را تحت الشعاع قرار دهند، بدون شک مردم عزیز و ملت حماسه آفرین که انتخابات برای آن‌ها اوج نهائی اقتدار نظام است، حتماً از ما انتظار واکنش قانونی دارند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =