بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو با «سه تفنگدار»‌ به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، لوگان لرمن، ماتیو مکفادین، ری استیونسن، اورلاندو بلوم، میلا یوووویچ و کریستف والتس در این اقتباس سینمایی جدید از رمان الکساندر دوما نویسنده فرانسوی بازی می‌کنند و فیلم تولید مشترک فرانسه، آمریکا، بریتانیا و آلمان است.

اورلاندو بلوم در ژاپن یک ستاره محبوب است و سری فیلم‌های «شر موجود» به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسن و بازی میلا یوووویچ در این کشور بسیار پرفروش بودند.

«سه تفنگدار»‌ از 28 اکتبر (ششم آبان) در ژاپن روی پرده می‌رود. در این فیلم دارتانیان جوان و دلیر با سه تفنگدار شجاع همراه می‌شود تا نقشه‌های یک جاسوس دوجانبه و کارفرمای اهریمنی او را برای کسب قدرت در فرانسه و به راه انداختن جنگ در اروپا خنثی کنند.

فیلم سه تفنگدار 

صحنه‌ای از فیلم سینمایی«سه تفنگدار»            

برگزارکنندگان جشنواره توکیو همچنین از برنامه‌های خود در حمایت از تلاش‌ها برای بازسازی منطقه زلزله‌زده توهوکو خبر دادند. شعار امسال جشنواره توکیو «باور داشته باش! قدرت سینما» است و شش برنامه اصلی برای این دوره جشنواره در نظر گرفته شده است.

یک بخش مرور آثار به کیوکو کاگاوا بازیگر پیشکسوت ژاپنی اختصاص دارد که با نمایش 9 فیلم او از جمله «عشاق مصلوب» (کنجی میزوگوشی، 1954) همراه است.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو 22 تا 30 اکتبر (30 مهر تا هشتم آبان) برگزار می‌شود.

اسکرین دیلی / 4 اوت / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =