کارگردان فیلم‌های «هویت بورن» و «آقا و خانم اسمیت» یک روایت سینمایی جدید از کلاسیک قرن هفدهمی الکساندر دوما را مقابل دوربین می‌برد.

به گزارش خبرآنلاین، داگ لیمان از اوایل آوریل درباره کارگردانی «سه تفنگدار» با مسئولان استودیو برادران وارنر مذاکره می‌کرد.

وارنر قصد دارد تولید این پروژه را از پاییز امسال آغاز کند. اوایل سال 2010، لایونل وایاگرام یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «شرلوک هلمز» دو فیلمنامه‌نویس - پیتر استراگان و بریجیت اوکانر - را برای نوشتن نسخه روزآمد شده داستانی از مایکل رابرت جانسن استخدام کرد.

برادران وارنر در نظر دارد با «سه تفنگدار» جدید داستان الکساندر دوما و شخصیت‌های آن را به سبک «شرلوک هلمز» احیا کند.

«سه تفنگدار» درباره جوانی عجول به نام دارتانیان است که همراه سه تفنگدار باسابقه دربار لویی سیزدهم - آتوس، پورتوس و آرامیس - به مبارزه با ریشلیو کاردینال فاسد برمی‌خیزند. این کتاب سال 1844 میلادی به صورت دنباله‌دار در یک مجله فرانسوی منتشر شد.

بازیگران فیلم «سه تفنگدار» هنوز انتخاب نشده‌اند. پل دبلیو. اس. اندرسن فیلمساز بریتانیایی نسخه‌ای سه‌بعدی از این داستان را برای استودیو سامیت آماده می‌کند.

داگ لیمان اوایل سال 2010 قرارداد کارگردانی فیلم Attica را بر مبنای فیلمنامه‌ای از جفری فلچر فیلمنامه‌نویس برنده اسکار («پرشس») امضا کرد.

لیمان 45 ساله فیلم «بازی عادلانه» را آماده نمایش دارد که اولین بار در دنیا در بخش مسابقه جشنواره 63 نمایش داده می‌شود. او کارگردان فیلم‌هایی چون «برو»، «هویت بورن»، «آقا و خانم اسمیت» و «جامپر / جهنده» است.

ورایتی / 7 مه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 60585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =