روزنامه ایران نوشت:

 مرد حسود که در جنایتی هولناک خواهر زنش را به قتل رسانده بود پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان فارس به اعدام محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از نیمه شب یکم آذر سال 89 به دنبال گزارش قتل زن جوانی به نام «محبوبه» در دستور کار تیم جنایی شیراز قرار گرفت.آنها پس از حضور در محل جنایت با جسد خونین «محبوبه» و پیکرهای نیمه جان دو فرزند 6 ساله و 9 ماهه‌اش روبه‌رو شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد، قاتل بدون هیچ مقاومتی وارد خانه شده و پس از قتل و سرقت طلاهای «محبوبه» گریخته است. وقتی مشخص شد روز حادثه شوهر خواهر «محبوبه» در حوالی محل جنایت دیده شده و بعد هم گریخته است مأموران با تجسس‌های گسترده وی را حوالی مرودشت دستگیر کردند.

«اردلان» که پس از انتقال به اداره آگاهی منکر قتل بود پس از روبه‌رو شدن با دلایل و مستندات علمی پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید.«در شرکت باجناقم کار می‌کردم اما به خاطر اینکه وضع مالی خوبی نداشتم مجبور به سرقت از شرکت شدم. با افشای این موضوع از شرکت اخراج شدم و این اتفاق زندگی‌ام را به تباهی کشاند. در شرایطی که من شرمنده زن و بچه‌ام بودم باجناقم و خانواده‌اش در رفاه زندگی می‌کردند. به همین خاطر تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. روز حادثه هم یک تبر تهیه کرده و به خانه باجناقم رفتم. هنگام ورود «محبوبه» به گرمی از من پذیرایی کرد. با این حال در فرصتی مناسب تبر را از لابه‌لای لباس‌هایم خارج کرده و چند ضربه به سر «محبوبه» زدم. دو فرزندش با مشاهده این صحنه وحشت‌زده گریه می‌کردند. در حالی که نمی‌دانستم چه کار می‌کنم ناخواسته به سوی آنها نیز حمله‌ور شده و چند ضربه زدم. بعد هم به تصور اینکه همگی مرده‌اند، النگوهای دست خواهرزنم را بیرون کشیده و فرار کردم.

پس از پایان تحقیقات در دادسرا و بازسازی صحنه قتل، بازپرس جنایی شیراز او را مجرم شناخت و پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد. در جلسه محاکمه اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند. «اردلان» هم با قبول اتهاماتش گفت: «حسادت به باجناقم و زندگی‌اش باعث شد دست به قتل بزنم. حالا هم امیدوارم اولیای دم مرا ببخشند.» قضات شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس، پس از پایان محاکمه اردلان را به قصاص نفس - اعدام - و زندان محکوم کردند.
14282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =