۰ نفر
۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۱

تازه داماد که در جنایتی هولناک مادر و خواهر زنش را از پا درآورده بود، دیروز در وقت فوق‌العاده محاکمه شد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
«کریم» 22 ساله متهم است 3 دی امسال مادر زن و خواهر زن هفت ساله‌اش را به خاطر اختلاف‌های خانوادگی به طرز هولناکی به قتل رسانده است.

کارآگاهان پلیس خراسان جنوبی به دنبال اطلاع از جنایت، خود را به خانه روستایی رسانده و پس از تجسس‌های گسترده، مرد جنایتکار را شناسایی و دستگیر کردند.

همزمان با اعتراف‌های «کریم» و بازسازی صحنه قتل، دادستان شهرستان خوسف پرونده را با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان فرستاد.

صبح دیروز نخستین جلسه رسیدگی به این جنایت در وقت فوق‌العاده برگزار شد. در ابتدای جلسه، معاون دادستان با قرائت کیفرخواست گفت: سوم دی امسال جسد «بیگم دلاکه» و دختر هفت ساله‌اش «زهره خسروی» در حالی که حدود چهار روز از قتل‌شان می‌گذشت، در روستای «گیوشاد» از توابع شهر خوسف کشف شد. سپس داماد خانواده به اتهام جنایت دستگیر شد و به قتل‌ها اعتراف کرد. در حال حاضر نیز خواستار اشد مجازات قانونی برای متهم هستم. در ادامه نیز اولیای دم خواستار اعدام مرد جنایتکار در ملأ عام شدند.

رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به «کریم»، از او خواست به دفاع بپردازد که تازه داماد با قبول اتهامش، گفت: مقصر اصلی جنایت من هستم. هشت ماه قبل در حالی که چوپانی می‌کردم، با همسرم ازدواج کردم اما از همان ابتدا با همسرم اختلاف شدید داشتم. شب حادثه نیز برای صحبت با مادر زنم به خانه‌اش رفته بودم که او نفرینم کرد. بنابراین در یک لحظه عصبانی شده و با چوب او را زدم. ناخودآگاه ضربه‌هایی نیز به خواهر زنم خورد که متأسفانه هر دو نفرشان جان باختند.

رئیس دادگاه و چهار قاضی مستشار پس از پایان وقت جلسه، ادامه رسیدگی به پرونده را به جلسه دیگری موکول کردند.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 137011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =