۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۹

پرونده شکارچی زنان که دست‌کم 30 زن را هدف سرقت‌های خشونت‌آمیز قرار داده با طرح فرضیه دو قتل وارد مرحله تازه‌ای شد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
بر اساس اوراق پرونده، «سعید» سرقت‌های سریالی‌اش را از دو سال قبل در ورامین آغاز کرد. او در نخستین دزدی زن بارداری را هدف قرار داد که علاوه بر دزدیدن 20 هزار تومان به زن جوان و جنینش هم آسیب جدی وارد کرد. همزمان با شکایت زن جوان علیه پسر شرور تیمی از مأموران تلاش برای دستگیری او را آغاز کردند اما هیچ ردی از او به دست نیامد. این در حالی بود که طی مدت کوتاهی چند زن دیگر هم با مراجعه به پلیس از تبهکار ناشناس شکایت کردند.

بدین ترتیب مأموران با کمک شاکی‌ها به چهره‌نگاری از پسر شیطان‌صفت پرداخته و تصاویر برای شناسایی در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت. کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها نیز دریافتند متهم با یک دستگاه پیکان یا موتوسیکلت قرمز به شکار طعمه‌هایش می‌رود و در صورت مقاومت آنها را با ضربه‌های کارد به شدت مجروح می کند. سرانجام یکی از شاکی‌ها با ارائه شماره پلاک خودروی پیکان، کلید دستگیری پسر شیطان‌صفت را به پلیس داد. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی نیز با ردیابی‌های تخصصی، سعید - 25 ساله - را در تهران به دام انداختند.پسر تبهکار پس از انتقال به اداره آگاهی منکر هرگونه جرمی شد اما پس از روبه‌رو شدن با چند شاکی چاره‌ای جز اعتراف ندید. با توجه به احتمال افزایش شکایت‌ها به درخواست بازپرس پرونده عکس بدون پوشش متهم در روزنامه «ایران» برای شناسایی سایر مالباختگان منتشر شد. تاکنون نیز 30 زن از «سعید» شکایت کرده‌اند.

بررسی احتمال قتل زن جوان
به دنبال طرح شکایت‌های جدید مشخص شد، متهم علاوه بر ورامین در شریف‌آباد، پیشوا، جمال آباد، قرچک و پاکدشت هم مرتکب جرم شده است. با افشای این موضوع و با توجه به این‌که متهم با کارد طعمه‌هایش را هدف قرار می‌داد مأموران احتمال وقوع قتل به دست «سعید» را مطرح کردند. در جریان بررسی این فرضیه تیم پلیسی دریافت، پائیز سال 88 زن جوانی در «پیشوا» با ضربه‌های کارد فرد ناشناسی کشته شده است. کارآگاهان در جریان تحقیق درباره این قتل هیچ سرنخی از قاتل به دست نیاورده بودند. در ادامه احتمال قتل «عاقله» از سوی پسر شرور مطرح شد و این فرضیه زمانی قوت گرفت که کارآگاهان دریافتند، همزمان با این جنایت «سعید» در پیشوا نیز دست به سرقت زده است. پس از افشای این موضوع، مأموران با دستور بازپرس «کوهپایه» به بازجویی از «سعید» پرداختند. هفته قبل نیز مردی به دادسرای ورامین رفت و از احتمال قتل همسرش به دست «سعید» خبر داد. این مرد به بازپرس گفت: همسرم زمانی که در خانه تنها بود به دست سارق ناشناسی به قتل رسید. تاکنون نیز تحقیقات برای شناسایی قاتل بی‌نتیجه مانده است. پس از مشاهده خبر دستگیری پسر شرور و اعتراف‌هایش به سرقت در پاکدشت، احتمال می‌دهم او قاتل همسرم باشد.

بازپرس کوهپایه در این‌باره گفت: کارآگاهان هم‌اکنون در حال بررسی دو پرونده قتل هستند اما «سعید» منکر جنایت است. حال آن‌که او در جریان سرقت‌هایش سه زن را با کارد مجروح کرده و این موضوع احتمال وقوع قتل از سوی او را قوت بخشیده است. وی افزود: «سعید» همچنین زنی را هنگام سرقت مورد آزار و اذیت قرار داده که با شکایت زن جوان احتمال آزار و اذیت برخی از شاکی‌ها نیز مطرح است. به گفته وی، پرونده پس از تکمیل تحقیقات با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه فرستاده می‌شود. بازپرس پرونده در پایان از افرادی که علیه متهم شکایت دارند خواست به دادسرای ورامین و یا اداره آگاهی شهرستان مراجعه کنند.

mojrem

14181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =