۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۱

همزمان با چاپ خبر دستگیری و عکس شکارچی زنان در روزنامه ایران 15 زن دیگر نیز با شناسایی مرد شیطان‌صفت، جزئیات تازه‌ای از تبهکاری‌های او را فاش کردند.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
پسر شرور، سرقت‌های سریالی‌اش را از دو سال قبل در ورامین آغاز کرد. او در نخستین سرقت سراغ زن بارداری رفت و با تهدید کارد 20 هزار تومان سرقت کرد.

زن جوان که در پی حمله پسر شیطان صفت جنینش به شدت آسیب دیده بود به بازپرس «کوهپایه» از شعبه دوم دادسرای ورامین گفت: «من و همسرم در یک ساختمان نیمه‌کاره زندگی می‌کنیم. روز حادثه پسر جوان به بهانه آوردن مصالح وارد ساختمان شد اما با تهدید ،‌پولم را سرقت کرد و گریخت».

پس از این شکایت تیمی از مأموران، تحقیق برای دستگیری پسر شرور را آغاز کردند اما هیچ ردی از او به دست نیامد. این در حالی بود که چند زن دیگر نیز با مراجعه به پلیس از این تبهکار شکایت کردند. بدین‌ترتیب مأموران با کمک شاکی‌ها به چهره‌نگاری از پسر شیطان‌صفت پرداخته و مشخصات او برای شناسایی در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت.

اظهارات شاهدان نیز حاکی از آن بود پسر شرور که با یک دستگاه پیکان و یا موتوسیکلت قرمز تردد می‌کرد به محض مقاومت طعمه‌هایش، آنها را به شدت مجروح می‌کرد. سرانجام یکی از قربانیان با ارائه شماره پلاک خودروی پیکانی، کلید دستگیری پسر شیطان‌صفت را به پلیس داد.

کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی نیز با ردیابی‌های ویژه، - سعید 25 ساله - را در مخفیگاهش به دام انداختند. «سعید» پس از انتقال به اداره آگاهی منکر هرگونه جرمی شد اما پس از روبه‌رو شدن با چند تن از شاکی‌ها چاره‌ای جز اعتراف ندید.

در ادامه نیز 15 زن با مراجعه به اداره آگاهی و دادسرای ورامین، «سعید» را شناسایی کردند.

با توجه به احتمال افزایش شکایت‌ها، بازپرس پرونده درخواست کرد عکس بدون پوشش متهم در روزنامه ایران چاپ شود. همزمان با چاپ چهره متهم و خبر دستگیری‌اش، 15 زن دیگر با مراجعه به پلیس علیه «سعید» شکایت کردند.

یکی از شاکی‌ها که زن 65 ساله‌ای است به قاضی «کوهپایه» گفت: «13 فروردین سال گذشته پسر جوانی در خانه آمد و یک لیوان آب خواست، وقتی به آشپزخانه رفتم تا برایش آب بیاورم ناگهان او را در تعقیبم دیدم. همان موقع می‌خواستم سروصدا کنم که پسر ناشناس با کارد تهدیدم کرد. او هنگام سرقت گردنبندم مرا به زمین کوبید که کمرم به شدت آسیب دید. تاکنون هم هفت میلیون تومان هزینه درمان کرده و مدتی را در بیمارستان بستری بودم. به محض مشاهده عکس او در روزنامه ایران، بلافاصله شناسایی‌اش کرده و برای طرح شکایت به دادسرا آمدم.»

یکی دیگر از شاکی‌ها نیز اظهار داشت: «یک ماه قبل در خانه تنها بودم که پسر جوانی زنگ زد. وقتی در را باز کردم او که خود را محسن و از دوستان شوهرم معرفی کرد مدعی شد از همسرم چک دارد. با این حال در جریان حرف‌ها وقتی مطمئن شد تنها هستم از من خواست برگه‌ای بیاورم تا شماره تلفنش را بنویسد. وقتی به خانه رفتم ناگهان پسر قوی‌هیکل به طرفم حمله‌ور شد و طلاهایم را سرقت کرد. حال آن‌که به خاطر وحشت از متهم سکته کرده و راهی بیمارستان شدم.»

رئیس شعبه دوم بازپرسی دادسرای ورامین در این‌باره گفت: در جریان شکایت‌های جدید مشخص شد متهم علاوه بر ورامین در شریف‌آباد، پیشوا، جمال آباد، قرچک و پاکدشت نیز مرتکب جرم شده است. بنابراین با توجه به احتمال افزایش شاکی‌ها و ارتکاب جرم در شهرهای دیگر درخواست می‌شود عکس بدون پوشش او بار دیگر در روزنامه ایران منتشر شود تا سایر قربانیان نیز به اداره آگاهی یا شعبه دوم بازپرسی دادسرای ورامین مراجعه کنند.

به گفته وی، متهم در سرقت‌هایش سه زن را نیز با کارد مجروح کرده که تحقیقات در‌ این باره نیز ادامه دارد.

mojrem
14181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 135384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
    0 1
    اقا این بابا رو هم دو روز دیگه ول کنین بره دنبال زندگییییییش