۰ نفر
۲۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴

مردی که زنش را با ضربات چاقو در صومعه‌سرا به قتل رسانده بود خود را در تهران تسلیم پلیس کرد.

سردار امیری مقدم، فرمانده انتظامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزییات این حادثه اظهار کرد: دو سه روز پیش ماموران پلیس شهرستان صومعه‌سرا از طریق تماس مردمی از وقوع یک قتل در ساعت 1:30 بامداد در خانه مسکونی مطلع شده و به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک زن به نام «شبنم»23ساله با ضربات چاقو در آشپزخانه به قتل رسیده و متهم نیز پس از وقوع قتل از صحنه متواری شده است.

امیری‌مقدم افزود: تحقیقات پلیسی در رابطه با این پرونده ادامه داشت تا این که متهم این پرونده به نام «رضوان»30ساله که همسر مقتوله نیز هست روز شنبه خود را به ماموران پلیس در تهران معرفی و به ارتکاب قتل همسرش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه این زوج دارای یک کودک 2ساله هستند که در زمان حادثه در منزل حضور نداشته است، افزود: متهم پس از دستگیری عنوان کرده بود که به دلیل مشکلات خانوادگی با همسرش اختلاف داشته است به طوری که مقتوله از وی نافرمانی ‌کرده است و در روز حادثه نیز زمانی که مقتوله قصد خروج از خانه را داشت با مخالفت او روبرو شده و این موضوع منجر به وقوع درگیری شده بود.

امیری‌مقدم به ایسنا گفت داد: پس از وقوع درگیری متهم به قتل با 10 تا 12 ضربه چاقو همسرش را به قتل رسانده و از محل متواری شده بود.  وی با اعلام اینکه تحقیقات بیشتر در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد، افزود: ماموران پلیس آگاهی استان گیلان شب گذشته برای بازگرداندن متهم به منظور ادامه رسیدگی به این پرونده به تهران اعزام شدند.

14181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =